Rechter bij zon aan de rechterkant, got it! Okay, nu is het duidelijk uitgelegd! Dankjewel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef JWHv1 het volgende:
[..]
Zuch?. Komt die dan:
Een bijzon, Halo of andere soorten bogen hebben een bepaald kleuren patroon. De kleur rood zit altijd aan de kant van de Zon. Circumzenithal arc heeft deze aan de onderkant en de Circumhorizontal aan de bovenkant en een Halo heeft rood aan de binnenkant. Linker bijzon heeft het aan de rechterkant en de Rechter bijzon.. je snapt het wel. Zo kan ik wel even doorgaan.
Dit neemt niet weg dat het een interessant fenomeen is. Deze kan zelfs gevormt worden door pollen van bomen en planten! Heb vaker Corona's ofwel Glory's gezien maar nog nooit vanuit het vliegtuig wat nog wel in m'n lijstje staat! Wie weet over 2 weken als ik weer ga vliegen.
Hier staan vele andere voorbeelden en ook veel andere optics!
Waar woon je dan? En hoezo voorbereiden?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:40 schreef Frankz0rz het volgende:
100km/h?Ik bereid me alvast voor dan.
waar is hier?quote:
Zwijndrechtquote:
750 euro? Zijn er 2 fietsen omgevallen?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef Fredo55 het volgende:
Leuk, herfst..wind en regen.![]()
Zolang je er maar niet door hoeft.![]()
Vanmiddag een windhoos geweest, een dorp verderop.
¤ 750.00 schade.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
750 euro? Zijn er 2 fietsen omgevallen?
Dat is de Amerikaanse notatiequote:
Zou kunnen. De buien konden volgens mij flink uitpakkenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:16 schreef marcel-o het volgende:
Je ziet de lucht onstabiel worden.
van die rare wolken met plukken er onder.
is die level 1 voor de harde wind?
fl. 1,650,000.00quote:Op woensdag 2 september 2009 19:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is de Amerikaanse notatieWij noteren in dat geval ¤ 750.000
![]()
Hier is het gewoon bewolktquote:Op woensdag 2 september 2009 19:16 schreef marcel-o het volgende:
Je ziet de lucht onstabiel worden.
van die rare wolken met plukken er onder.
is die level 1 voor de harde wind?
Ahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |