Waar woon je dan? En hoezo voorbereiden?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:40 schreef Frankz0rz het volgende:
100km/h?Ik bereid me alvast voor dan.
waar is hier?quote:
Zwijndrechtquote:
750 euro? Zijn er 2 fietsen omgevallen?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef Fredo55 het volgende:
Leuk, herfst..wind en regen.![]()
Zolang je er maar niet door hoeft.![]()
Vanmiddag een windhoos geweest, een dorp verderop.
¤ 750.00 schade.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
750 euro? Zijn er 2 fietsen omgevallen?
Dat is de Amerikaanse notatiequote:
Zou kunnen. De buien konden volgens mij flink uitpakkenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:16 schreef marcel-o het volgende:
Je ziet de lucht onstabiel worden.
van die rare wolken met plukken er onder.
is die level 1 voor de harde wind?
fl. 1,650,000.00quote:Op woensdag 2 september 2009 19:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is de Amerikaanse notatieWij noteren in dat geval ¤ 750.000
![]()
Hier is het gewoon bewolktquote:Op woensdag 2 september 2009 19:16 schreef marcel-o het volgende:
Je ziet de lucht onstabiel worden.
van die rare wolken met plukken er onder.
is die level 1 voor de harde wind?
Ahquote:
Jij voelt het aan je hoofd? Het zou kunnen ivm verandering van de luchtdrukquote:Op woensdag 2 september 2009 20:03 schreef Fredo55 het volgende:
Volgens mij is er noodweer op komst, heb koppijn.
Daar zeggen ze na middernacht.. Da's wel mooiquote:Op woensdag 2 september 2009 20:10 schreef JWHv1 het volgende:
Het kan best wel explosief worden vanacht. De Jetstreak zit vrij gunstig en kan samen met het Kou Front voor zeer veel instabiliteit zorgen tot aan 6-7km hoogte. Hierbij is er een kans dat er een lijn ontstaat langs dit Kou front met mogelijk kans op supercellen ( vanwege de Jet ). Meer info op deze voorspelling van Karim van Weerwoord.
Een tornadoquote:Op woensdag 2 september 2009 20:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Weeralarm?
[ afbeelding ]
Hehe wat zou dat zijn?
Een duif met een bad-hair day.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Weeralarm?
[ afbeelding ]
Hehe wat zou dat zijn?
dekbed met camera?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Weeralarm?
[ afbeelding ]
Hehe wat zou dat zijn?
ja, heb hier ook geen lekker gevoel bij (of juist wel, is net hoe je het bekijktquote:Op woensdag 2 september 2009 20:10 schreef JWHv1 het volgende:
Het kan best wel explosief worden vanacht. De Jetstreak zit vrij gunstig en kan samen met het Kou Front voor zeer veel instabiliteit zorgen tot aan 6-7km hoogte. Hierbij is er een kans dat er een lijn ontstaat langs dit Kou front met mogelijk kans op supercellen ( vanwege de Jet ). Meer info op deze voorspelling van Karim van Weerwoord.
Ja, hoe vaag het ook klinkt.. ik voel het inderdaad weleens aan.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij voelt het aan je hoofd? Het zou kunnen ivm verandering van de luchtdruk
Noordwijk, en gewoon wat dingen uit de tuin halen en in het schuurtje zetten enz.. Vooralsnog is het windstil iigquote:Op woensdag 2 september 2009 18:28 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Waar woon je dan? En hoezo voorbereiden?
Hier overigens heel vriendelijk weer, onbewolkt, zonnetje en nagenoeg windstil.. stilte voor de storm vannacht?
Het begon zondag wat grijzig in Rotterdam, maar in Zeeland was het schitterend weer!quote:
Wow ! Mooi foto's manquote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Het begon zondag wat grijzig in Rotterdam, maar in Zeeland was het schitterend weer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice picsquote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Het begon zondag wat grijzig in Rotterdam, maar in Zeeland was het schitterend weer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks gemerkt iig hier.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik blijf vol houden dat er een kortstondige 9bft komt te staan, dit voornamelijk bij buien.
Het is ook maar net begonnenquote:
Noordwijk, omgeving Leiden woon ik. Maar die kaart staat nu op 6 maar het waait naar mijn gevoel toch echt veel harderquote:Op donderdag 3 september 2009 13:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kan ook door de windstoten komen he![]()
Weet niet waar je woont maar het gebeurd niet vaak dat in het binnenland een kracht 6 word gehaald.
Hier zonet behoorlijke windstoten en begint nu wel heftiger te worden, helaas wil het lokatie van de windmeter niet echt mee werken.
Waar woon jij, het is 16 gradenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:03 schreef TommyGun het volgende:
Waait lekker zeg! Ondanks dat is het best warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |