*rtv nh op tv pleurtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:43 schreef IkWilbert het volgende:
Livestream rtvnh.nl
http://www.rtvnh.nl/player.php?stream=Radio
Dat zijn er inderdaad heel erg veel....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
Ik durf het aantal uitgerukte voertuigen niet eens te gaan tellen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
texel kan gecontroleerd uitbranden, het kan toch niet het vasteland bereiken
Ik snap dat kaartje niet. De rode kringen zijn brandhaarden... dat gele is al afgebrand dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:48 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: rtv n-h.
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook 'bizar'.
Bij Warmenhuizen was het gewoon dikke mist toen we er met de bus langs reden ("DIKKE MIST OP KLAARLICHTE DAG?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:48 schreef Nickoss het volgende:
Ik kom er net vandaan en ik heb iets van 50 brandweerwagens gezien op een gebied waar geen eens brandwas, en politie auto reed zich zelf total loss en ik kon niet veel zien. het is echt super erg van wat ik hoor van geavacueerde.
Daar kan ik dus ook geen wijs uit, kaartje komt van rtvnh.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap dat kaartje niet. De rode kringen zijn brandhaarden... dat gele is al afgebrand dan?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap dat kaartje niet. De rode kringen zijn brandhaarden... dat gele is al afgebrand dan?
Zand?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
aahquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:54 schreef Felixa het volgende:
Dat gele is hei/zand.
Dat is de vermoedelijke locatie van de derde brandhaard.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:58 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over die kring had linksonder, met die vraagteken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |