UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
dat Justin toch papa wordt, want hij zei in het vorige topic dat zijn Indonesische meisje wel zin hadquote:
ik ik ik !!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:37 schreef Samzz het volgende:
En laten we wel wezen, wie wil er nu geen jongen die Bryan May Ray gaat heten.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:37 schreef Samzz het volgende:
Oeeeeh, laten we het hopenHij was zo vrolijk gisteren! En laten we wel wezen, wie wil er nu geen jongen die Bryan May Ray gaat heten.
is best, ik kan 't ok waquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:39 schreef Robinhoo het volgende:
Idd, ik wil ook weer twentse tt's.
as protest goa'k al mien postst hier twents doan.
Zelfs in Twente spellen ze posts zonder extra t...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:39 schreef Robinhoo het volgende:
Idd, ik wil ook weer twentse tt's.
as protest goa'k al mien postst hier twents doan.
Ik nigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs in Twente spellen ze posts zonder extra t...
Tuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gaan we nog een spelletje spelen vanavond?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk
You know I'm bad, I'm bad! You know it, you know it *muziekmaakpoppetje
hoe laat moet ik je ophalen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk
You know I'm bad, I'm bad! You know it, you know it *muziekmaakpoppetje
stuur me jouw adres maar evenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:07 schreef Samzz het volgende:
Eeeuuh... Zometeen dan maar? Anders val ik kats in slaap
quote:
Zie msn en zo...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
stuur me jouw adres maar even
Zeg jij, met je Indo scharrel. Dat jullie maar mooie beebs mogen krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg jij, met je Indo scharrel. Dat jullie maar mooie beebs mogen krijgen.
die is nog steeds van Peterquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:30 schreef Samzz het volgende:
Whoooooooo! Van welke held is de Dragonball Z avatar?
Ik weet Peter alleen nog maar van z'n Pikachu avatar... Whoehoehoe, Dragonball Z!quote:
als je even afwacht, dan komt daarna die ajax-pikachuquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet Peter alleen nog maar van z'n Pikachu avatar... Whoehoehoe, Dragonball Z!
En nu verder met Top Gear
wat?quote:
balen onie danquote:
oele is ook, dus ik denk dat ik daar te vinden benquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ach, er zijn ergere dingen![]()
Wie gaat morgen naar de durpsfeesten in Markelo?
Niet weggooien!! Je kunt het nog gebruiken als stofdoekje!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben flink aan het vervellenHaalde net een lap van 5 bij 11 van mn rug (ja we hebben gemeten
)
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Niet weggooien!! Je kunt het nog gebruiken als stofdoekje!
Gadverredammequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben flink aan het vervellenHaalde net een lap van 5 bij 11 van mn rug (ja we hebben gemeten
)
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
)
Een beter milieu begint bij jezelf 14.gifquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:36 schreef Robinhoo het volgende:
Ik eet dat vel altijd op
En jij zit te lachen achter je computertje met Fok! erop?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, nog 50 min en dan eindelijk weekend
Wel mooi trouwens, mn collega (vrouwtje van een jaar of 50) staat nu met een peuk op de lip koffiekopjes af te wassen in het keukentje terwijl een loodgieter staat te bulderen van het lachen om nietszeggende dingen
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En jij zit te lachen achter je computertje met Fok! erop?
Ik dacht, ik meld het evenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En jij zit te lachen achter je computertje met Fok! erop?
Ga je gangquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik verveel me , heb zin om elke topic in Klaagbak de TS af te zeiken met enorm veel (grove) ziektes met als slotzin: "JE MOET GEWOON JE BEK HOUDEN!"
Ik begin het nu ook leuk te vindenquote:
Je bent lekker bezig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik begin het nu ook leuk te vinden
Oh?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
Er zijn geen leuke korte klaagbaak topics
Het is stiekem gewoon een pakkende zin!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oh?
Chr1st1aan die grappig wil zijn!!
Oldenzaler!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeiedag jongens en meisjes, 7591 meld zich
Haha Justin, en nou maar wachten op de reactiesquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:51 schreef Oldenzaal het volgende:
Dan moet je vaker buitenkomen! Is je neus ook niet zo'n mietje
JE MOET GEWOON JE BEK HOUDEN!!!
gister nog mooi in oldenzaal?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:52 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha Justin, en nou maar wachten op de reacties
Het is altijd mooi in Oldenzaal!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
gister nog mooi in oldenzaal?
vandaag autorodeoquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Het is altijd mooi in Oldenzaal!!
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:52 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha Justin, en nou maar wachten op de reacties
eerst maar zien of Ajax tegen Heracles wel kan wat niet lukte tegen Sparta, dan praten we verder; )quote:
Ja dat zingen ze.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:14 schreef Chr1st1aan het volgende:
Zingen ze nou in Almelo "We are the champions?"
Ga jij nou maar huilen om Luingequote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Ja dat zingen ze.
Come on Heracles!!!!
preciesquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:20 schreef jjstyle333 het volgende:
nee dat doe ik niet.
Ik sta boven die vervelende nare man.
"Bedankt Luinge Tyfushond"quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:20 schreef jjstyle333 het volgende:
nee dat doe ik niet.
Ik sta boven die vervelende nare man.
Dat is de emotie die los komt tijdens zo wedstrijd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
"Bedankt Luinge Tyfushond"
Kneusje
ga eens ergens anders scheldenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
"Bedankt Luinge Tyfushond"
Kneusje
Dan sta je er ook niet bovenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:27 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Dat is de emotie die los komt tijdens zo wedstrijd.
Die tekst is nu alweer verwijderd.
p.s ik ben geen kneusje ja
En wat wil jij nou weer ? Kom dan gek...KOM DAN!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga eens ergens anders schelden
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En wat wil jij nou weer ? Kom dan gek...KOM DAN!
Ratelquote:
nee, maar ik vind dat, tjah hoe zeg ik het, niet zo gezellig als je gaat schelden. doe het dan via PM of open er een ander topic voorquote:
hoe is het?quote:
Ach JJ en ik kennen elkaar IRL dus dan mag hetquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, maar ik vind dat, tjah hoe zeg ik het, niet zo gezellig als je gaat schelden. doe het dan via PM of open er een ander topic voor
Wij mogen elkaar dan wel kennen maar ik ben dan nog geen kneusje ja.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ach JJ en ik kennen elkaar IRL dus dan mag het
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:59 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ja, zul je zien dat Ajax weer zo'n 0-1 pakt daar
Jazeker hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beetje moe, maar verder wel oke. Met jou ook alles goed?
jah, dat weet ik toch nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ach JJ en ik kennen elkaar IRL dus dan mag het
Daarom zijn we ook nog ongeslagen in de Eredivisie en staan we in de groepsfase van de Europa Leaguequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
FCT is trouwens waardeloos slecht afgelopen tijd vind ik.
NL heeft roeien gewonnen, we hebben een wereldkampioen judo, we hebben Europees kampioen hockey.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:58 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Wij mogen elkaar dan wel kennen maar ik ben dan nog geen kneusje ja.
ajax ook nog eens 0-1 voor. wat een klote weekend op sport gebied![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
NL heeft roeien gewonnen, we hebben een wereldkampioen judo, we hebben Europees kampioen hockey.
Dat valt toch allemaal wel meeEuropese titel individueel dressuur en team dressuur. Maar dat telt zeker niet, want het is geen voetbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hee, lekker dingquote:
tuurlk telt dat wel. volgens mij stond er buiten die spoiler niets wat met voetbal te maken heeft.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Europese titel individueel dressuur en team dressuur. Maar dat telt zeker niet, want het is geen voetbal.
Weet ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tuurlk telt dat wel. volgens mij stond er buiten die spoiler niets wat met voetbal te maken heeft.
dat andere had ik alleen gezien op studio sport.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ikIk had het ook niet tegen jou... Meer tegen onze helden die voetbal verafgoden
dat stuk heb ik niet gezienquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Chr1st1aan, mag 48 uur ZIJN BEK HOUDEN.
kerel geband
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:10 schreef Snakey het volgende:
niet op mij?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ben op Patrick SwayzeTenminste, zoals ie eruit zag in Dirty Dancing.
wtf??quote:
Ik ben een God hequote:
tjah, dat zal dan wel. maak anders even een kloon aan, kun je weer rustig meepostenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik ben een God he
Misschien hebben ze h'm nog niet doorgevoerd ?
held. Waarom was je trouwens niet op schoolquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik ben een God he
Misschien hebben ze h'm nog niet doorgevoerd ?
gelukkig geen echte concurrentiequote:Op zondag 30 augustus 2009 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ook op Patrick en op Michael
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
kerel geband
Ik hoef nog niet op school te zijn!quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
held. Waarom was je trouwens niet op school?
Ook geband?
Jij gaat wel even in conclaaf met die lieve meneer die mij een ban geeft he ?quote:
Nee ik kan wel 2 dagen zonder te posten hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat zal dan wel. maak anders even een kloon aan, kun je weer rustig meeposten
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij gaat wel even in conclaaf met die lieve meneer die mij een ban geeft he ?![]()
Je was immers wel een beetje medeplichtig
lekker kort dagje dusquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:38 schreef Samzz het volgende:
Ik moet morgen twee uurtjes, introductie en groepen doorgeven. Jiiiiiehaaah!
Conclaaf? Ben je een Katholieke kardinaal of zo?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij gaat wel even in conclaaf met die lieve meneer die mij een ban geeft he ?![]()
Je was immers wel een beetje medeplichtig
Ja. Alsof er mensen zijn die de eerste dag meteen vol aan de bak moeten... grapjasquote:
Ik ben alles wat je wil..állesquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Conclaaf? Ben je een Katholieke kardinaal of zo?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Conclaaf? Ben je een Katholieke kardinaal of zo?
een nauwe strakke natte kutquote:
Huup huup....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
onee, ik heb jou alquote:
onder het mom van 'ik heb toch al een ban?'quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Huup huup....
Christiaantruuk
*poef*
joah joahquote:
Als Dirty Dancing afgelopen isquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
onee, ik heb jou al
hoe laat?
gaan we dan knuffelen?quote:
dat kon nog wel eens zijnquote:
Nou pak je kans Wouterquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kon nog wel eens zijn
maar dan moet er wel een nsb-er op het TR knopje drukken voor die kut
Ik dacht dat jij een nauwe natte kut wilde?quote:
Nee gewoon intro, omdat wel je "klasgenoten" er wel waren. Ik begin maandagquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
Maar heb jij gewoon les gehad dan Marko?
is ook goedquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een nauwe natte kut wilde?
Oh ander teamgenoot van me wist anders ook van niets, die Chinees is wel geweest en die heeft mij dus het hele verhaal verteld met dat we nog bericht krijgen met wanneer we beginnen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee gewoon intro, omdat wel je "klasgenoten" er wel waren. Ik begin maandag
dat ken ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:03 schreef Rumille het volgende:
Pfff, wat zijn mijn ouders kortzichtig af en toe.
Zij zijn het niet met me eens dat ik mag zeggen wat ik wil, omdat ik daardoor andere mensen kan kwetsen. Zij vinden het dus belangrijker dat je iedereen blij houdt, dan dat je mag zeggen wat je wil.
Pff, schijndemocratie.
Goedenavond Peterquote:
Deels ben ik het wel met ze eens... Het is helemaal niet verkeerd om in gevoelige situaties bepaalde antwoorden voor je te houden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:03 schreef Rumille het volgende:
Pfff, wat zijn mijn ouders kortzichtig af en toe.
Zij zijn het niet met me eens dat ik mag zeggen wat ik wil, omdat ik daardoor andere mensen kan kwetsen. Zij vinden het dus belangrijker dat je iedereen blij houdt, dan dat je mag zeggen wat je wil.
Pff, schijndemocratie.
Ouders. En toen beginnen ze met kulargumenten en inspelen op je gevoel zoals: 'zo heb ik je niet opgevoed.' En: 'wat een walgelijke en belachelijke instelling'.quote:
Tuurlijk zijn er uitzonderingen en aspecten waar je rekening mee moet houden, maar over het algemeen ga ik me niet inhouden alleen omdat er dan mensen gekwetst kunnen worden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deels ben ik het wel met ze eens... Het is helemaal niet verkeerd om in gevoelige situaties bepaalde antwoorden voor je te houden.
Oh, eens hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:07 schreef Rumille het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er uitzonderingen en aspecten waar je rekening mee moet houden, maar over het algemeen ga ik me niet inhouden alleen omdat er dan mensen gekwetst kunnen worden.
En hoiMet mij goed, net de intro achter de rug. Gisteren 6-0 gewonnen, 3 assists
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat gaan jullie weer onmeunig hard. Vind je het gek dat ik dit topic niet meer kan bijhouden op mijn leeftijd.
quote:
Hoor ik dit te snappen!?quote:
quote:
zie je de oplossing niet?quote:
quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Het niveau is weer als vanouds zie ik.
quote:
je moeder is een loederquote:
H=grquote:
Goed hoor.quote:
ook goed hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Goed hoor.
Met jou?
En wat las ik hier nu over baby's met Indonesische vrouwen?
wat?quote:
W=Jquote:
wat? = Wat fucking irritant!!! Echt hoor!quote:
trustenquote:
heeyquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
Blijkbaar heb ik gisteravond de vogelkooi open laten staan, want ik werd daarnet wakker van een kanarie op m'n hoofd![]()
waarom test dan?quote:
mij zul je er niet zien, misschien andere members van hier.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
nog mensen naar de Schuttersfeesten hier in Haaksbergen komend weekend?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
Zie pagina 4quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en waarom zou je dat niet kunnen?(ban?)
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
Dus jij vind een schuttersfeestje belangrijker dan een FOK! meet??!quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daardoor moet ik de meet verstek laten gaan.
en mijn vriendin en mijn kameradenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dus jij vind een schuttersfeestje belangrijker dan een FOK! meet??!
stond er een meet op de planning dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daardoor moet ik de meet verstek laten gaan.
jazekerquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dus jij vind een schuttersfeestje belangrijker dan een FOK! meet??!
school?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe is t hier dan
Nog uurtje school en dan kan ik weer naar huis
precies, gezelligheid met allemaal bekenden is het elk jaar weerquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en mijn vriendin en mijn kameraden
vandaag niet, vrijdag over 2 weken weerquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
school?
wie gaat d'r vandaag de dag nog naar school dan?
IK, goed hé!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
school?
FOK! 10 jaarsmeet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stond er een meet op de planning dan?![]()
[..]
jazekerdie zijn maar 1 keer per jaar, FOK! meet heb je 365 dagen voor
Mijn toekomst is al zekerquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
IK, goed hé!!
Ik heb tenminste een toekomst![]()
quote:
Tja het zal wel moeten af en toequote:Op maandag 31 augustus 2009 13:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
school?
Het definitieve FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic *O* deel 2!quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
linkje naar de post waar de datum genoemd wordt please
neuh, dat heb ik ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet aanwezig, i.v.m. Schuttersfeesten...
Ja, ik.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
gaan er nog mensen van ToF naar die meet dan?
Cuegirllie stond volgens mij ook op de lijstquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
gaan er nog mensen van ToF naar die meet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |