onder het mom van 'ik heb toch al een ban?'quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Huup huup....
Christiaantruuk
*poef*
joah joahquote:
Als Dirty Dancing afgelopen isquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
onee, ik heb jou al
hoe laat?
gaan we dan knuffelen?quote:
dat kon nog wel eens zijnquote:
Nou pak je kans Wouterquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kon nog wel eens zijn
maar dan moet er wel een nsb-er op het TR knopje drukken voor die kut
Ik dacht dat jij een nauwe natte kut wilde?quote:
Nee gewoon intro, omdat wel je "klasgenoten" er wel waren. Ik begin maandagquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
Maar heb jij gewoon les gehad dan Marko?
is ook goedquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een nauwe natte kut wilde?
Oh ander teamgenoot van me wist anders ook van niets, die Chinees is wel geweest en die heeft mij dus het hele verhaal verteld met dat we nog bericht krijgen met wanneer we beginnen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee gewoon intro, omdat wel je "klasgenoten" er wel waren. Ik begin maandag
dat ken ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:03 schreef Rumille het volgende:
Pfff, wat zijn mijn ouders kortzichtig af en toe.
Zij zijn het niet met me eens dat ik mag zeggen wat ik wil, omdat ik daardoor andere mensen kan kwetsen. Zij vinden het dus belangrijker dat je iedereen blij houdt, dan dat je mag zeggen wat je wil.
Pff, schijndemocratie.
Goedenavond Peterquote:
Deels ben ik het wel met ze eens... Het is helemaal niet verkeerd om in gevoelige situaties bepaalde antwoorden voor je te houden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:03 schreef Rumille het volgende:
Pfff, wat zijn mijn ouders kortzichtig af en toe.
Zij zijn het niet met me eens dat ik mag zeggen wat ik wil, omdat ik daardoor andere mensen kan kwetsen. Zij vinden het dus belangrijker dat je iedereen blij houdt, dan dat je mag zeggen wat je wil.
Pff, schijndemocratie.
Ouders. En toen beginnen ze met kulargumenten en inspelen op je gevoel zoals: 'zo heb ik je niet opgevoed.' En: 'wat een walgelijke en belachelijke instelling'.quote:
Tuurlijk zijn er uitzonderingen en aspecten waar je rekening mee moet houden, maar over het algemeen ga ik me niet inhouden alleen omdat er dan mensen gekwetst kunnen worden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deels ben ik het wel met ze eens... Het is helemaal niet verkeerd om in gevoelige situaties bepaalde antwoorden voor je te houden.
Oh, eens hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:07 schreef Rumille het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er uitzonderingen en aspecten waar je rekening mee moet houden, maar over het algemeen ga ik me niet inhouden alleen omdat er dan mensen gekwetst kunnen worden.
En hoiMet mij goed, net de intro achter de rug. Gisteren 6-0 gewonnen, 3 assists
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |