Wij mogen elkaar dan wel kennen maar ik ben dan nog geen kneusje ja.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ach JJ en ik kennen elkaar IRL dus dan mag het
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:59 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ja, zul je zien dat Ajax weer zo'n 0-1 pakt daar
Jazeker hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beetje moe, maar verder wel oke. Met jou ook alles goed?
jah, dat weet ik toch nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ach JJ en ik kennen elkaar IRL dus dan mag het
Daarom zijn we ook nog ongeslagen in de Eredivisie en staan we in de groepsfase van de Europa Leaguequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
FCT is trouwens waardeloos slecht afgelopen tijd vind ik.
NL heeft roeien gewonnen, we hebben een wereldkampioen judo, we hebben Europees kampioen hockey.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:58 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Wij mogen elkaar dan wel kennen maar ik ben dan nog geen kneusje ja.
ajax ook nog eens 0-1 voor. wat een klote weekend op sport gebied![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
NL heeft roeien gewonnen, we hebben een wereldkampioen judo, we hebben Europees kampioen hockey.
Dat valt toch allemaal wel meeEuropese titel individueel dressuur en team dressuur. Maar dat telt zeker niet, want het is geen voetbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hee, lekker dingquote:
tuurlk telt dat wel. volgens mij stond er buiten die spoiler niets wat met voetbal te maken heeft.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Europese titel individueel dressuur en team dressuur. Maar dat telt zeker niet, want het is geen voetbal.
Weet ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tuurlk telt dat wel. volgens mij stond er buiten die spoiler niets wat met voetbal te maken heeft.
dat andere had ik alleen gezien op studio sport.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ikIk had het ook niet tegen jou... Meer tegen onze helden die voetbal verafgoden
dat stuk heb ik niet gezienquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Chr1st1aan, mag 48 uur ZIJN BEK HOUDEN.
kerel geband
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:10 schreef Snakey het volgende:
Chr1st1aan, mag 48 uur ZIJN BEK HOUDEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |