Ook hier:quote:JE MOET GEWOON JE BEK HOUDEN!
Klacht: KutUser die grappig denkt te zijn door onder alle post hetzelfde te zetten!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
Als TS gewoon niet zo'n hoerige kut stumperd was die én geld genoeg had én een beetje spierballen kon TS zélfs die Zweedse bagger van hem gewoon netjes naar huis tillen.
MAAR TS IS EEN MIETJE, ZWAK MISSELIJK PERSOONTJE!
JE MOET GEWOON JE BEK HOUDEN!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef H1F5 het volgende:
Jij sluit zelf iedere post af met: ΅Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.". Dus waar heb je het over
Zit je op de pc van de buren te rammelen dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Gast... Waar heb je het in Godsnaam over!?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:01 schreef Jahr00n het volgende:
met je kut topic.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik verveel me , heb zin om elke topic in Klaagbak de TS af te zeiken met enorm veel (grove) ziektes met als slotzin: "JE MOET GEWOON JE BEK HOUDEN!"
Jij bent echt een held!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:01 schreef Jahr00n het volgende:
met je kut topic.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik verveel me , heb zin om elke topic in Klaagbak de TS af te zeiken met enorm veel (grove) ziektes met als slotzin: "JE MOET GEWOON JE BEK HOUDEN!"
Haar schuld dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |