You Ought To Be in Pictures: http://www.123video.nl/playvideos.asp?EMB=FS&MovieID=111517quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:05 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Waar heb je Porky in Wackyland en You Ought to be In pictures gezien? Ik kan ze niet vinden op internet. Ben maar genoodzaakt om de dvd aan te schaffen anders ;-)
Okido! Heb ze nu allemaal. Zitten hele mooie tussen. The Old Mill en the Skeleton Dance zijn mijn favorieten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:59 schreef Gatalin het volgende:
[..]
You Ought To Be in Pictures: http://www.123video.nl/playvideos.asp?EMB=FS&MovieID=111517
Porky in Wackyland: http://www.myvideo.de/wat(...)land_8608_US_Cartoon
Idd erg netjes, maar goed het is ook wel een van de eerste sites die ik tegenkom die gewoon zo simpel, makkelijk, uitgebreid en toch mooi zijn. Vooral de awards zijn een vervelende, je wilt altijd meer !quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:26 schreef Gillingham het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld was hier, maar inmiddels is er op de toplijst-site theyshootpictures.com een mooie link geplaatst naar I Check Movies!
Aardig prominent zelfs:
Link
Zo, dat zal een goede boost gevenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:26 schreef Gillingham het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld was hier, maar inmiddels is er op de toplijst-site theyshootpictures.com een mooie link geplaatst naar I Check Movies!
Aardig prominent zelfs:
Link
Nee helaas niet, die informatie hebben we niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:39 schreef MASD het volgende:
Rustig hier, dus hey: een verzoekje.
Is het mogelijk om bij de films die in non-imdb lijstjes staan de rating en votes neer te zetten? Nu staan er streepjes enzulks.
Dat zou niet meer voor moeten komen in de volgende updatequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:34 schreef Gatalin het volgende:
De laatste update van Roger Ebert's lijst komt nu al weken telkens in de top list update mail terug.
Goede vraag, gaan we maken!quote:
Nee, we gebruiken niet dat scriptje maar simpelweg wat basic jQuery + CSS. We zullen kijken of we het gedrag wat kunnen verbeteren. Welke versie van IE geeft problemen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:51 schreef CrustyClown het volgende:
Kleine opmerking over het javascriptje dat ze plaatjes groter maakt. Hebben jullie het scriptje gebruikt wat ik eerder in het topic had gepost? Wat ik namelijk erg jammer vind van dat script is dat ze geen rekening houden met boundaries. Als je namelijk over een plaatje heen scrolt wat zich onderin de pagina bevind, dan laat hij het plaatje wel zien, maar mis je gewoon het plaatje omdat het scherm onderin ophoud..
Het zou mooier zijn als je berekent waar de cursor is tov het schermformaat. Is de lengte van het plaatje + de positie van de cursor groter dan je window formaat dan zou je kunnen overwegen om het plaatje naar boven te showen ipv naar beneden? Snap?
Overigens Bartman meld dat het javascript in IE zelfs alles behalve fijn werkt...
De originele titles zijn teruggezet en je kan nu ook je dislikes automatisch importeren. Over de advertentie zullen we nadenken, de donatie suggestie is zo gek nog nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:51 schreef Gatalin het volgende:
Weer een update van de site, goed dat jullie er mee bezig blijven!
Ik lees op jullie blog dat jullie terug gaan naar de originele titels, hulde! Verder ben ik blij met de dislikes, al zou het wel fijn zijn als dat net als de favorieten te importeren is vanaf IMDB.
Dan de ads. Uiteraard zou dit project jullie geen geld moeten kosten, maar de plek van de ad vind ik een beetje jammer. Liever zie ik hem tussen de intro van een lijst en de lijst zelf en desnoods nog eentje onderaan tussen de lijst en de top lists. Misschien verder een idee om mensen die een bepaald bedrag doneren een ad-vrije website te bieden, al heb ik geen idee hoe en of dat makkelijk opgelost kan worden.
Verder zit er nog een bug in je search. Als je op jaartal zoekt, dan komen er soms ook films uit andere jaren tevoorschijn. Dit komt omdat ook de IMDB-link meedoet in de zoekresultaten. Zoek je bijvoorbeeld op '1925' dan komen ook Hana-bi (1997) [tt0119250] en Stellet licht (2007) [tt0841925] in je resultaten terecht.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens, is 't niet mogelijk om onderaan nog een contentblokje te gooien met de acties, en naast het vinkje dat je de film hebt gezien alleen de mark as favorite/dislike?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:04 schreef afro het volgende:
Ook dat lijstje waar mark as favorite stond vind ik een beetje tja er niet echt in kloppen geval achtig iets.
Het haald het beetje het makkelijke van de site weg. niet dat het moeilijk is maar het zo makkelijk aan kunnen vinken vond ik een grote pluspunt aan de site.
Uhuh...nog wel wat errors daar.quote:
Hij kijkt naar de films, als je in 1 lijst bijvoorbeeld The Godfather afvinkt, gebeurt dat automagisch voor de andere lijsten waar hij in staat.quote:Op zondag 1 november 2009 13:00 schreef Arcee het volgende:
Moet je al die lijsten echt afvinken of kun je ook in 1 keer je hele lijst invoeren en dat-ie vanzelf alles matcht?
Jammer, dat zou sowieso al automagisch moeten gaan op basis van een lijst die je invoert, vind ik dan.quote:Op zondag 1 november 2009 13:02 schreef MASD het volgende:
Hij kijkt naar de films, als je in 1 lijst bijvoorbeeld The Godfather afvinkt, gebeurt dat automagisch voor de andere lijsten waar hij in staat.
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op zondag 1 november 2009 13:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jammer, dat zou sowieso al automagisch moeten gaan op basis van een lijst die je invoert, vind ik dan.
Die heb ik ook nog niet, maar ik kom er wel uit.quote:Op zondag 1 november 2009 13:06 schreef Mike het volgende:
Hoe bedoel je dat precies?
Je kunt nl. je hele lijst van IMDB in een keer importeren en dan is meteen alles afgevinkt.
Gouden kalverenlijst zou ook wel leuk zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 00:30 schreef MASD het volgende:
Chauvinist hm, je sais, maar waar is de "Best of Dutch Cinema" lijst?
OOO is ie al te krijgen wacht er al zooooooooo lang opquote:Op donderdag 5 november 2009 00:35 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb net Moon af kunnen strepen, ik had er stiekem toch wel meer van verwacht.
Zoals ik het begrijp wil je dus een lijst met films die 1 van de 2 personen wél gezien heeft en de ander niet? Ik snap daar het nut niet van eigenlijk. Als ik een film met iemand wil kijken kijk ik er liever 1 die wij beiden niet gezien hebben. Als ik alleen ben kijk ik een willekeurige film of neem de kleine moeite om de lijst van iemand anders te bekijken. Zoveel werk is het niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:33 schreef CrustyClown het volgende:
Nog een opmerking over films die mensen niet met elkaar delen !
Je hebt hier gewoon alle films gepakt - de films die hij gezien heeft. Zoals ik het op zou vatten, zouden daar juist de films staan die hij gezien heeft - alle films die ik gezien heb. Dat zou het vergelijkingsalghoritme wel wat makkelijker maken (miss efficienter in geval van geen caching) en ik denk voor veel mensen een stuk aantrekkelijker om die lijst dan even te bekijken
5263 verschillende films.quote:Op zondag 29 november 2009 15:24 schreef Litso het volgende:
Kan je ook ergens zien hoeveel films er in totaal zijn afgechecked?
Heb je alle films bij IMDB wel op 1 pagina gezet? Anders pakt-ie maar 1 pagina.quote:Op maandag 30 november 2009 01:07 schreef Zelva het volgende:
Nou, werkt fantastisch
Importeert ie maar 77 films uit mijn toch niet onaardige IMDb-lijst (tegen de 2000 titels) en zegt dat ik zogenaamd maar 13 films uit de IMDb Top 250 heb gezien.
Fail.
Precies. Wat Mike zegt.quote:Op maandag 30 november 2009 01:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Heb je alle films bij IMDB wel op 1 pagina gezet? Anders pakt-ie maar 1 pagina.
Godver ja, had net gisteren die hele komedielijst gedownload.quote:Op maandag 7 december 2009 12:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijkbaar hebben ze bij IMDb hun berekening van hun genre en decennia toplijsten aangepakt en tellen daar nu enkel nog de stemmen van de regular voters (net als bij de top 250).
Ik had bij de comedy lijst 25 films gezien en nu heb ik ze alle 50 gezien (net als Gorro en Mike). Al die vage Russische en Turkse hilariteit is plots verdwenen. Ook de lijst van de jaren '20 is bijvoorbeeld drastisch veranderd
Ik denk dat ze eenvoudigweg het minimum aantal votes aangepast hebben. Maar raar genoeg wel maar bij een paar genres/toplijsten op dit moment. Bijvoorbeeld in de sci-fi lijst is nog wel Russische hilariteit te vinden.quote:Op maandag 7 december 2009 12:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijkbaar hebben ze bij IMDb hun berekening van hun genre en decennia toplijsten aangepakt en tellen daar nu enkel nog de stemmen van de regular voters (net als bij de top 250).
Ik had bij de comedy lijst 25 films gezien en nu heb ik ze alle 50 gezien (net als Gorro en Mike). Al die vage Russische en Turkse hilariteit is plots verdwenen. Ook de lijst van de jaren '20 is bijvoorbeeld drastisch veranderd
Dat kan ook. Ik dacht eerst dat ik daar 1.000 zag staan, maar dat blijkt over de bottom 10 per genre te gaan. Bij het rekensommetje staat 5.000quote:Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eenvoudigweg het minimum aantal votes aangepast hebben. Maar raar genoeg wel maar bij een paar genres/toplijsten op dit moment. Bijvoorbeeld in de sci-fi lijst is nog wel Russische hilariteit te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |