Hij kijkt naar de films, als je in 1 lijst bijvoorbeeld The Godfather afvinkt, gebeurt dat automagisch voor de andere lijsten waar hij in staat.quote:Op zondag 1 november 2009 13:00 schreef Arcee het volgende:
Moet je al die lijsten echt afvinken of kun je ook in 1 keer je hele lijst invoeren en dat-ie vanzelf alles matcht?
Jammer, dat zou sowieso al automagisch moeten gaan op basis van een lijst die je invoert, vind ik dan.quote:Op zondag 1 november 2009 13:02 schreef MASD het volgende:
Hij kijkt naar de films, als je in 1 lijst bijvoorbeeld The Godfather afvinkt, gebeurt dat automagisch voor de andere lijsten waar hij in staat.
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op zondag 1 november 2009 13:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jammer, dat zou sowieso al automagisch moeten gaan op basis van een lijst die je invoert, vind ik dan.
Die heb ik ook nog niet, maar ik kom er wel uit.quote:Op zondag 1 november 2009 13:06 schreef Mike het volgende:
Hoe bedoel je dat precies?
Je kunt nl. je hele lijst van IMDB in een keer importeren en dan is meteen alles afgevinkt.
Gouden kalverenlijst zou ook wel leuk zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 00:30 schreef MASD het volgende:
Chauvinist hm, je sais, maar waar is de "Best of Dutch Cinema" lijst?
OOO is ie al te krijgen wacht er al zooooooooo lang opquote:Op donderdag 5 november 2009 00:35 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb net Moon af kunnen strepen, ik had er stiekem toch wel meer van verwacht.
Zoals ik het begrijp wil je dus een lijst met films die 1 van de 2 personen wél gezien heeft en de ander niet? Ik snap daar het nut niet van eigenlijk. Als ik een film met iemand wil kijken kijk ik er liever 1 die wij beiden niet gezien hebben. Als ik alleen ben kijk ik een willekeurige film of neem de kleine moeite om de lijst van iemand anders te bekijken. Zoveel werk is het niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:33 schreef CrustyClown het volgende:
Nog een opmerking over films die mensen niet met elkaar delen !
Je hebt hier gewoon alle films gepakt - de films die hij gezien heeft. Zoals ik het op zou vatten, zouden daar juist de films staan die hij gezien heeft - alle films die ik gezien heb. Dat zou het vergelijkingsalghoritme wel wat makkelijker maken (miss efficienter in geval van geen caching) en ik denk voor veel mensen een stuk aantrekkelijker om die lijst dan even te bekijken
5263 verschillende films.quote:Op zondag 29 november 2009 15:24 schreef Litso het volgende:
Kan je ook ergens zien hoeveel films er in totaal zijn afgechecked?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |