Heb je alle films bij IMDB wel op 1 pagina gezet? Anders pakt-ie maar 1 pagina.quote:Op maandag 30 november 2009 01:07 schreef Zelva het volgende:
Nou, werkt fantastisch
Importeert ie maar 77 films uit mijn toch niet onaardige IMDb-lijst (tegen de 2000 titels) en zegt dat ik zogenaamd maar 13 films uit de IMDb Top 250 heb gezien.
Fail.
Precies. Wat Mike zegt.quote:Op maandag 30 november 2009 01:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Heb je alle films bij IMDB wel op 1 pagina gezet? Anders pakt-ie maar 1 pagina.
Godver ja, had net gisteren die hele komedielijst gedownload.quote:Op maandag 7 december 2009 12:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijkbaar hebben ze bij IMDb hun berekening van hun genre en decennia toplijsten aangepakt en tellen daar nu enkel nog de stemmen van de regular voters (net als bij de top 250).
Ik had bij de comedy lijst 25 films gezien en nu heb ik ze alle 50 gezien (net als Gorro en Mike). Al die vage Russische en Turkse hilariteit is plots verdwenen. Ook de lijst van de jaren '20 is bijvoorbeeld drastisch veranderd
Ik denk dat ze eenvoudigweg het minimum aantal votes aangepast hebben. Maar raar genoeg wel maar bij een paar genres/toplijsten op dit moment. Bijvoorbeeld in de sci-fi lijst is nog wel Russische hilariteit te vinden.quote:Op maandag 7 december 2009 12:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijkbaar hebben ze bij IMDb hun berekening van hun genre en decennia toplijsten aangepakt en tellen daar nu enkel nog de stemmen van de regular voters (net als bij de top 250).
Ik had bij de comedy lijst 25 films gezien en nu heb ik ze alle 50 gezien (net als Gorro en Mike). Al die vage Russische en Turkse hilariteit is plots verdwenen. Ook de lijst van de jaren '20 is bijvoorbeeld drastisch veranderd
Dat kan ook. Ik dacht eerst dat ik daar 1.000 zag staan, maar dat blijkt over de bottom 10 per genre te gaan. Bij het rekensommetje staat 5.000quote:Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eenvoudigweg het minimum aantal votes aangepast hebben. Maar raar genoeg wel maar bij een paar genres/toplijsten op dit moment. Bijvoorbeeld in de sci-fi lijst is nog wel Russische hilariteit te vinden.
Volgens mij komt dat omdat amelie een rete hoog cijfer heeft en die ook in de comedy genre staat dus automatisch daar tussen word gedumpt.quote:Op maandag 7 december 2009 14:11 schreef Darkestrah het volgende:
Een minpuntje vind ik het nog wel dat de films die toevallig tot een categorie behoren, meteen enorm hoog in die categorie staan als ze een goed cijfer krijgen. Als je kijkt naar Amelié bijvoorbeeld, die staat op #4 bij Comedy. Daar heb ik sterk mijn bedenkingen over. Die 'fout' ligt overigens niet bij ICM, maar bij IMDb.
Je kunt de nieuwe films op maandag en donderdag bijhouden. Als dat te veel werk is, gewoon een keer in de zoveel tijd je IMDB lijst inladen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:04 schreef Arcee het volgende:
Als je nou een film hebt gezien die niet op iCheckMovies.com voorkomt en later wel, hoe hou je dat dan bij?
Of kun je een film altijd afvinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |