TS is eigenwijsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:01 schreef tulpie123 het volgende:
Niet te geloven hoeveel mensen die onzin geloven over het vergaan van de wereld in 2012. Zelfs collega's van wie ik nog dacht dat ze enige intelligentie bezaten denken nog maar 2,5 jaar te leven te hebben omdat dan de Mayakalender afloopt
![]()
![]()
. Geweldig wat mensen anno 2009 nog geloven
. En er valt ook niet over dit te discussieren, ze geloven me niet dat we in 2012 nog gewoon bestaan
.
Klacht: mensen die denken dat in 2012 de wereld vergaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WE GAAN DOOD! WE GAAN ERAAN!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef Ploertendoder het volgende:
Ach... we zien het welVolgens mij zei Nostradamus vroeger ook dat de wereld in 2012 zou vergaan. Ze zeggen dat hij altijd gelijk had
Ik geloof er niet in
En stel: het mocht gebeuren, dan gebeurt het toch?
Shit happensquote:
En op 22 December wordt alles weer rustig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:08 schreef Chai het volgende:
Op 21 december 2012 begint de wereld aan een nieuwe kalender. Tot die tijd zal alles extremer worden (kredietcrisis, aanslagen, extreem weer).
quote:Wel is het zo dat in 2012 de Vijfde Grote Cyclus ten einde komt. Elke keer dat een Grote Cyclus afloopt, heeft er in de geschiedenis een grote natuurramp plaatsgevonden: de zondvloed, een ijstijd, etc.
Wikipediaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:12 schreef Chai het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lange_telling
[..]
een heel betrouwbare bron natuurlijk ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:12 schreef Chai het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lange_telling
[..]
Betrouwbare bronnen zullen ook zeggen dat de Maya's dit hebben voorspelt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:14 schreef tulpie123 het volgende:
[..]
een heel betrouwbare bron natuurlijk ook
Piet Paulusma voorspelt dagelijks maar de helft komt niet uit!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Betrouwbare bronnen zullen ook zeggen dat de Maya's dit hebben voorspelt.
Het is trouwens niet zo dat ik er van overtuigt ben dat het gebeurt hoor.
De wereld verandert elk jaar, elke dag maakt de wereld veranderingen door, dit soort kwatsj lijkt aardig op cold reading. Elk jaar zijn er er rampen, aanslagen. Ben je de koude oorlog al vergeten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:17 schreef nahpets7984 het volgende:
Als je het stuk goed hebt gelezen dan staat er dat de wereld een verandering door zal gaan. Van wereldrampen tot het punt dat er misschien wel niets gebeurt.
dus.. lees eerst eens even goed wat er gezegd wordt voordat je abuis een klacht aanmaakt hier die ongegrond is.. buthoofd.![]()
<-- gelooft niet in fabeltjes..
Ik ook, dat wordt genietenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef Tyr80 het volgende:
Gewoon lekker vanaf de zijnlijn genieten...hoop eigenlijk dat het nog een flinke hype wordt, des te leuker wordt die dag!
Piet Paulusma vergelijken met de Maya's.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Piet Paulusma voorspelt dagelijks maar de helft komt niet uit!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Piet Paulusma vergelijken met de Maya's.
Op zich waren de Maya's een heel wijs volk hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wikipedia als bron aandragenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Piet Paulusma vergelijken met de Maya's.
Op zich waren de Maya's een heel wijs volk hoor.
Ja dan zijn we het toch eens dat dit onzin is? ok? mooi, laatste bakje koffie en dan naar huis..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef tulpie123 het volgende:
[..]
De wereld verandert elk jaar, elke dag maakt de wereld veranderingen door, dit soort kwatsj lijkt aardig op cold reading. Elk jaar zijn er er rampen, aanslagen. Ben je de koude oorlog al vergeten?
Wat daar staat klopt deze keer wel hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wikipedia als bron aandragen
En dat ontken ik ook niet!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Ja in een van mijn vorige levens ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:04 schreef Penisbaard het volgende:
MENSEN NEEM DIT TOPIC NIET SERIEUS DIT IS PROPAGANDA VAN DE STAAT! OPEN JE OGEN! DE MAYA'S VOORSPELDEN HET AL, DE WERELD ZAL EINDIGEN IN 2012 OMDAT DE MOSLIMS EN DE LINKSE KERK SAMEN MET DE ILLUMINATIE DE MACHT ZULLEN OVERNEMEN EN EEN WERELDREGERING ZULLEN VORMEN! 9/11 WAS SLECHTS EEN VOORPROEFJE VAN WAT ER NOG GAAT KOMEN, IN DE BIJBEL STAAT OOK DAT ERGENS IN DEZE TIJD DE WERELD VAN JEZUS ZAL EINDIGEN EN DAT SATAN OP ZAL STAAN
Geloven in astronomiequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:22 schreef Joe-Momma het volgende:
Het gaat om het einde van een 2500 jarig tijdperk. De afsluiting van het tijdperk vissen en het begin van het tijdperk waterman. gaat niet om het einde van de wereld maar het begin van een nieuw (je raad het al) tijdperk!! Spreek jullie weer op 22-12-2012..
dat is al gebeurdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik voorspel dat er dit gaat gebeuren
[ afbeelding ]
En dan gaat onze grote held:
[ afbeelding ]
Will Smith onze wereld redden![]()
![]()
![]()
Alle andere voorspellingen van de Maya's zijn wel uitgekomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:29 schreef xyz147 het volgende:
Trouwens, mensen die denken dat ze de toekomst kunnen voorspellen. Ze kunnen soms nog niet eens het weer voorspellen
Ok maar wie zegt dat de einde van de kalender de einde van de wereld is, dat is toch absurd om dat te denkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Alle andere voorspellingen van de Maya's zijn wel uitgekomen.
Welke voorspellingen allemaal?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik geloof heilig in astronomie.quote:
En nu komt deze ook uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ook die natuurrampen aan het einde van de cycli.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Welke voorspellingen allemaal?
Ik heb ooit eens een documentaire gezien, ik weet dat ook allemaal niet precies meer hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En nu komt deze ook uitkom eens met een goed argument
Dat hebben ze nooit voorspeld. Maar in 2012 is dus wel het einde van een de 5e cyclus en aan het einde van alle andere cycli was er een natuurramp.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:30 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ok maar wie zegt dat de einde van de kalender de einde van de wereld is, dat is toch absurd om dat te denken![]()
de kredietcrisis, Irakquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het is niet alleen de maya kalender die dan ophoudt he.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:30 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ok maar wie zegt dat de einde van de kalender de einde van de wereld is, dat is toch absurd om dat te denken![]()
Ik ga met pensioenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet alleen de maya kalender die dan ophoudt he.
* De i-ching stopt ook @ 2012
* Nostradamus voorspelde het
* De polen draaien binnen 48 tot 72 uur(backed by science
)
* En dan is er nog een computerprogramma dat ons einde voorspelt @ 2012
Conclusie : Stop allemaal met werken en wacht op 2012 want we gaan eraan!!!!!!!1111 1;(![]()
![]()
Ze hebben wel voorspeld dat Amerika een oorlog zou voeren,quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen hebben ze nooit voorspeld (de Maya's iig).quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze hebben wel voorspeld dat Amerika een oorlog zou voeren,
of dat waren andere mensen
maar dat zou een oorlog zijn buiten amerika, ofzoiets (zei mn vader dat dat voorspeld was ())
Dan waren het andere mensen, maar ik dacht me te herinneren dat er nog een oude maya was die dat voorspeld had (leefde 1900 ofzo)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen hebben ze nooit voorspeld (de Maya's iig).
ILLUMINATIEquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:04 schreef Penisbaard het volgende:
MENSEN NEEM DIT TOPIC NIET SERIEUS DIT IS PROPAGANDA VAN DE STAAT! OPEN JE OGEN! DE MAYA'S VOORSPELDEN HET AL, DE WERELD ZAL EINDIGEN IN 2012 OMDAT DE MOSLIMS EN DE LINKSE KERK SAMEN MET DE ILLUMINATIE DE MACHT ZULLEN OVERNEMEN EN EEN WERELDREGERING ZULLEN VORMEN! 9/11 WAS SLECHTS EEN VOORPROEFJE VAN WAT ER NOG GAAT KOMEN, IN DE BIJBEL STAAT OOK DAT ERGENS IN DEZE TIJD DE WERELD VAN JEZUS ZAL EINDIGEN EN DAT SATAN OP ZAL STAAN
Welke natuurrampen? Ik zag je net de ijstijd en de zondvloed noemen, ik zou de ijstijd geen natuurramp willen noemen en die zondvloed is slechts een verzonnen bijbels verhaaltje. De Maya's waren ver, maar niet verder dan wij waren of zijn. Daarbij zuigen de Maya's penis en zijn de Aztecen de echte keizers van Centraal-Amerika.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ook die natuurrampen aan het einde van de cycli.
Laat het ze ff zwart op wit zetten, zodat je ze er over 2,5 jaar lekker mee uit kan lachenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:01 schreef tulpie123 het volgende:
Niet te geloven hoeveel mensen die onzin geloven over het vergaan van de wereld in 2012. Zelfs collega's van wie ik nog dacht dat ze enige intelligentie bezaten denken nog maar 2,5 jaar te leven te hebben omdat dan de Mayakalender afloopt
![]()
![]()
. Geweldig wat mensen anno 2009 nog geloven
. En er valt ook niet over dit te discussieren, ze geloven me niet dat we in 2012 nog gewoon bestaan
.
Klacht: mensen die denken dat in 2012 de wereld vergaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[NWS] Amerika heeft een koningshuisquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:38 schreef Ploertendoder het volgende:
Ja en ik word koning van de VS(niet dat de VS een koningshuis heeft
)
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[NWS] Amerika heeft een koningshuis
[NWS] Ouwe fokker koning van Amerika
Oh dat is dan een foutje, maar ik heb dat ooit uit een wel betrouwbare bron zoiets vernomen(niet letterlijk die voorbeelden, maar dat is het eerste dat ik vond (jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Welke natuurrampen? Ik zag je net de ijstijd en de zondvloed noemen, ik zou de ijstijd geen natuurramp willen noemen en die zondvloed is slechts een verzonnen bijbels verhaaltje. De Maya's waren ver, maar niet verder dan wij waren of zijn. Daarbij zuigen de Maya's penis en zijn de Aztecen de echte keizers van Centraal-Amerika.
[NWS] Naaltje_1 winnaar Cabaretfestival 2012quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:42 schreef o.us het volgende:
[..]
[NWS] Naaltje_1 winnaar Cabaretfestival 2012
Die zullen onstaan als de polen draaien!!!quote:
quote:Ik zag je net de ijstijd en de zondvloed noemen, ik zou de ijstijd geen natuurramp willen noemen en die zondvloed is slechts een verzonnen bijbels verhaaltje. De Maya's waren ver, maar niet verder dan wij waren of zijn. Daarbij zuigen de Maya's penis en zijn de Aztecen de echte keizers van Centraal-Amerika.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef Ploertendoder het volgende:
Stel heStel
De wereld vergaat dan....Wat zal dan het laatste topic op FOK! zijn?
Zoiets?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zullen onstaan als de polen draaien!!!
Na een topics in de toekomst, nu het laatste topic van fokquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef Ploertendoder het volgende:
Stel heStel
Ja man, ff een TT met "Wat gebeurt er in godsvre.." bedenken en dan op Invoeren klikken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk :
"Wat gebeurt er in godsvre..."
Een topic zonder replies overigens
Ik denk een topic met zo'n plaatje:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef Ploertendoder het volgende:
Stel heStel
En ze hadden uiteraard ook de beschikking over satellieten, geavanceerde computers, telescopen, microscopen en alle andere moderne middelen die we nu hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zullen onstaan als de polen draaien!!!
[..]
Ehm, hun kalender is veel acurater dan de onze
Techniek is ook niet allesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En ze hadden uiteraard ook de beschikking over satellieten, geavanceerde computers, telescopen, microscopen en alle andere moderne middelen die we nu hebben
quote:
Dus dan krijgen we The Day After Tomorrow-achtige zaken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ehm, de magnetische velden zullen binnen 48 uur/72 uur omdraaien. Niet de landen
Denk er eens aan wat er gebeurt als zoiets binnen 100 jaar gebeurt. Wat voor catastrofale veranderingen dat teweeg zal brengen.
En dan te bedenken dat het niet in 100 jaar, maar in slechts 72 uur plaatsvindt
De maya hebben nooit wat voorspeld. En zeker niets over het einde der tijden. Wat de maya wel geloofden was dat voordat de mens op aarde kwam, de wereld vier keer eerder geschapen en vernietigd werd. Deze vernietiging kwam elke keer op dezelfde "datum" en die datum is de basis voor het 2012 geloof. De maya zelf zeiden niets over 2012, dat is pas in de jaren '60 van de 20ste eeuw door new age aanhangers verzonnen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan waren het andere mensen, maar ik dacht me te herinneren dat er nog een oude maya was die dat voorspeld had (leefde 1900 ofzo)misschien staat het wel ergens op internet
Ze hebben bewezen die crap nieteens nodig te hebben om zonsverduisteringen te voorspellen die pas duizend jaar later plaats vonden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En ze hadden uiteraard ook de beschikking over satellieten, geavanceerde computers, telescopen, microscopen en alle andere moderne middelen die we nu hebben
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dus dan krijgen we The Day After Tomorrow-achtige zaken?
Er is geen enkele aanwijzing dat dat zo snel gebeurt, of op korte termijn gebeurt...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ehm, de magnetische velden zullen binnen 48 uur/72 uur omdraaien. Niet de landen
Denk er eens aan wat er gebeurt als zoiets binnen 100 jaar gebeurt. Wat voor catastrofale veranderingen dat teweeg zal brengen.
En dan te bedenken dat het niet in 100 jaar, maar in slechts 72 uur plaatsvindt
We zijn heel goed in staat om zonsverduisteringen te voorspellenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hebben bewezen die crap nieteens nodig te hebben om zonsverduisteringen te voorspellen die pas duizend jaar later plaats vonden.
Wij, met al die crap die jij noemt, zijn daar niet toe in staat
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik geloof liever de moderne techniek dan een oude kalender van de Maya's
Dat hadden wij ten tijde van de maya's ook niet hehquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:30 schreef onlogisch het volgende:
You're all gonna die!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
http://www.december212012.com/facts.htm
quote:Albert Einstein said if the honey bees were suddenly gone mankind would have about 4 years left to live. Well, the honey bees are going extinct now and at the present rate in another year or so there will be no more honey bees left on earth. One year from now plus another 4 years gives us the year 2012
quote:
Ik zie het probleem nietquote:There is no immediate response from Iran but US troops and Israel are later attacked
globally with high casualties.
Ehm, it happened before and it will happen againquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Er is geen enkele aanwijzing dat dat zo snel gebeurt, of op korte termijn gebeurt...
quote:In this final episode of the X-Files, it is revealed that on December 22 2012, aliens will invade and take over the world, one day after December 21 2012. It was like Chris Carter was saying to us that the aliens don't need to invade and conquer us, all they need to do is move in to a vacant earth
Oke, ik ga zuipenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet alleen de maya kalender die dan ophoudt he.
* De i-ching stopt ook @ 2012
* Nostradamus voorspelde het
* De polen draaien binnen 48 tot 72 uur(backed by science
)
* En dan is er nog een computerprogramma dat ons einde voorspelt @ 2012
Conclusie : Stop allemaal met werken en wacht op 2012 want we gaan eraan!!!!!!!1111 1;(![]()
![]()
Als deze afname doorzet zal volgens sommige bronnen rond het jaar 4000 een omkering van het aardmagnetisch veld plaatsvinden. Er zijn ook bronnen die het omkeren al rond het jaar 3000 voorspellen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ehm, it happened before and it will happen again
http://nl.wikipedia.org/wiki/Omkering_van_het_aardmagnetisch_veld
Daar heb je het al. Maargoed, dat geldt even goed voor 2012quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als deze afname doorzet zal volgens sommige bronnen rond het jaar 4000 een omkering van het aardmagnetisch veld plaatsvinden. Er zijn ook bronnen die het omkeren al rond het jaar 3000 voorspellen.
Dus niet voor 2012
Preciesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Maargoed, dat geldt even goed voor 2012
Er zit weinig anders op dan te wachten op 21 december 2012
Uhuquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
PreciesIk maak me er niet druk om. Dood ga je toch
Er zijn serieus mensen die ontzettend veel geld investeren om met een groep in de bergen te gaan wonen.quote:
Ja maar ik wil dan wel eerst even flinke nueckqseqs hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uhu
En bekijk het van de positieve kant. Dan gaan we wel lekker met zn alle tegelijk
Yup, in Nederland is er ook een actie groep. Die vertrekken rond de zomer van 2012 naar Ethiopië ofzo. En daar gaan ze met zn alle in een berg zitten wachtenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die ontzettend veel geld investeren om met een groep in de bergen te gaan wonen.
Maar straks wordt Ajax geen kampioen meer voor 2012quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uhu
En bekijk het van de positieve kant. Dan gaan we wel lekker met zn alle tegelijk
Ik vind dat zo achterlijk. Zelfs al zou de wereld vergaan en de mensheid uitsterven.. waarom zou je dat dan willen overleven? Dat is echt kut lijkt mequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, in Nederland is er ook een actie groep. Die vertrekken rond de zomer van 2012 naar Ethiopië ofzo. En daar gaan ze met zn alle in een berg zitten wachten
word het toch nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar straks wordt Ajax geen kampioen meer voor 2012
Pakken we nooit die derde ster![]()
![]()
je gaat gewoon als enige meisje met 3 mooie jongens of andersom, en dan kan je ongestoord overal neuqenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat zo achterlijk. Zelfs al zou de wereld vergaan en de mensheid uitsterven.. waarom zou je dat dan willen overleven? Dat is echt kut lijkt me
Het eerste wat ik doe als de hele wereld uitsterft is zelfmoord plegenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat zo achterlijk. Zelfs al zou de wereld vergaan en de mensheid uitsterven.. waarom zou je dat dan willen overleven? Dat is echt kut lijkt me
Er is ruimte voor 5000 man ofzo. En die organisatie is er serieus werk van aan het maken om een gat in een berg te boren ofzo. De voorbereidingen zijn in volle gang. Ik kan er niet direct een linkje van vinden maar er schijnen aardig wat mensen te zijn die er aan mee doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk gepensioneerden die dat doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je gaat gewoon als enige meisje met 3 mooie jongens of andersom, en dan kan je ongestoord overal neuqen
dat kan niet meer, WANT JE BENT AL DOOD!!1!!!1!!!1!!!!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als de hele wereld uitsterft is zelfmoord plegen
Penisbaard woont al in een berg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat kan niet meer, WANT JE BENT AL DOOD!!1!!!1!!!1!!!!!!![]()
![]()
![]()
sukkelsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk gepensioneerden die dat doen.
Niet als ik het als enige overleef. Ik lieg trouwens, ik pis eerst een vlindertje in het zand en pleeg dan pas zelfmoord, ik heb altijd al eens een vlindertje in het zand willen pissen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat kan niet meer, WANT JE BENT AL DOOD!!1!!!1!!!1!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ja ze willen er wel meer jongeren bij hebben, maar de meeste jongeren hebben niet genoeg geld om mee te doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sukkelsdie kunnen ook geen kinderen meer krijgen
Die bejaarden kunnen later als voedsel dienen voor de gezonde arische knapenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sukkelsdie kunnen ook geen kinderen meer krijgen
Penisbaard for president.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:14 schreef Penisbaard het volgende:
Het lijkt me geweldig globale chaos the creëren door te doen alsof iedereen dood gaat.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:14 schreef Penisbaard het volgende:
Het lijkt me geweldig globale chaos the creëren door te doen alsof iedereen dood gaat.
Precies en dan zit je daar op een berg met iemand die je 'al was het de laatste persoon op aarde' niet zou willen naaien zelfs niet willen aanraken met een stok. Dan heb je pas een probleem.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ook echt alles, tot in detailquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Lieve MarkyMarkx weet jij toevallig ook een betrouwbare (internet)bron te vinden die dit kan bevestigen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:25 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ook echt alles, tot in detail![]()
Dat we eraan gaan is vrijwel zeker, alle wetenschappers staan voor een raadsel. Maarja, gezellig met zijn allen, kapot gaan we toch
En hoe weet jou vader dat allemaal??quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb het net aan mijn vader gevraagd, en die zei inderdaad dat het een oude maya was die zei dat Amerika een oorlog zou voeren die tegen terroristen zou zijn (dit is niet letterlijk de profetie, maar daar ging het om)
internetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:37 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
En hoe weet jou vader dat allemaal??
Of weet jou papa 'alles'??
mensen die zo dom zijn dat ze het verschil niet kennen tussen astronomie en astrologiequote:
ok leg het eens uit aan ons onwetende mensen (A)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
mensen die zo dom zijn dat ze het verschil niet kennen tussen astronomie en astrologie
Owkeeeeeejquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb het net aan mijn vader gevraagd.
*grinnikt*quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
mensen die zo dom zijn dat ze het verschil niet kennen tussen astronomie en astrologie
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:47 schreef Penisbaard het volgende:
STOP MAAR MENSEN NAATJE_1 HEEFT NET MET ZIJN VADER GEPRAAT
Ja op 20 12 2012 met veel bier en tieten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:48 schreef Saaaaab het volgende:
Laten we een apocalypsmeet gaan houden met heel FOK!.
dan ben ik trouwens 18quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:49 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Ja op 20 12 2012 met veel bier en tieten.
Denken dat je vader als enige vriend hebben een sociaal leven isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb inderdaad een sociaal leven
Komt, gebroeders en gezusters, laat ons tezamen ten onder gaan!!!111quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:49 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Ja op 20 12 2012 met veel bier en tieten.
denken dat iemand alleen maar een vader als sociaal contact heeftquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Denken dat je vader als enige vriend hebben een sociaal leven is
astronomie: Wetenschappelijke studie naar hemellichamen en sterren(ruimte technologie e.d. bv.) met de nadruk op wetenschappelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef player-boy het volgende:
[..]
ok leg het eens uit aan ons onwetende mensen (A)
Denken dat je moeder ook meeteltquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denken dat iemand alleen maar een vader als sociaal contact heeft
denken dat je je familie als sociaal contact kan benoemenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Denken dat je moeder ook meetelt
ik ben dan al een tijdje 18quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:55 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Nou lucky you!! Want dan mag je net meedoen op je laatste verjaardag..
Dan nog is het mss wel je laatste.. Bier en tieten bier en tietenquote:
rond die tijd heb ik meer vrienden dan jij ooit mensen hebt gezienquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:01 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dan nog is het mss wel je laatste.. Bier en tieten bier en tieten
En je mag je sociale contacten dan ook meenemen (paps & mams)
Want dan hebben je ouders er weer een paar broertjes en zusjes bijgemaakt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rond die tijd heb ik meer vrienden dan jij ooit mensen hebt gezien
hier kan ik niet tegenopquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want dan hebben je ouders er weer een paar broertjes en zusjes bijgemaakt?
Ja echt, mensen die anno 2009 het woord anno nog gebruiken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:12 schreef xyz147 het volgende:
Ik ben het eens met de klacht, maar... het woordje "anno"
iel penisbaart denkt aan sex tussen de ouders van naatje_1quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want dan hebben je ouders er weer een paar broertjes en zusjes bijgemaakt?
Ik zie rond de 200 tot 300.000 mensen per dag ivm met me werk dus i dont think so!! Je hebt nog een enorme inhaalslag te doen pik!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rond die tijd heb ik meer vrienden dan jij ooit mensen hebt gezien
quote:Het Sumerische volk vergaarde – volgens Sitchins en Eldems interpretatie van Sumerische kleitabletten – al hun kennis via een bezoek van de planeet Nibiru, en meer bepaald de Anunnaki, het volk dat deze planeet bewoonde. Naar verluidt voorspelden de Sumeriërs een terugkomst van de planeet Nibiru in het jaar 2012, en zou dit een radicale verandering meebrengen voor het leven op aarde. Dit zou allemaal gebeuren binnen een tijdsspanne van 5 jaar beginnende in 2008. De beschrijvingen van de planeet Nibiru komen in vele geschriften van de Mesopotamische volkeren terug, telkens onder een andere naam, bijvoorbeeld Marduk. De planeet wordt door Sitchin en Eldem gelijkgesteld aan Planeet X.
Niburu is zo mogelijk een nog onwaarschijnlijkere gebeurtenis, tenzij het de enige bekende planeet is die bijna alle bekende natuurwetten aan zijn laars lapt om hier binnen 4 jaar te zijn en nu nog niet zichtbaar te zijn...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:14 schreef Elixabete het volgende:
hier:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Planeet_X
und:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nibiru
Moet diegene dan ook het nieuwe tijdperk openen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:37 schreef Pieter-utd het volgende:
Wie zal in 2012 lapo hebben op fok!?
Uiteraard, zal je wel weer zo'n kneus hebben die dat niet doetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Moet diegene dan ook het nieuwe tijdperk openen?
Yupquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Moet diegene dan ook het nieuwe tijdperk openen?
Zit je daar een beetje te F5en in een leeg universumquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:50 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Uiteraard, zal je wel weer zo'n kneus hebben die dat niet doet
Man ik haat die dagen, zal je zien dat het verder ook rustig is op Fok!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zit je daar een beetje te F5en in een leeg universum
Dit zet mij overigens wel aan het denkenquote:Albert Einstein said if the honey bees were suddenly gone mankind would have about 4 years left to live. Well, the honey bees are going extinct now and at the present rate in another year or so there will be no more honey bees left on earth. One year from now plus another 4 years gives us the year 2012
Nu nog bewijs dat bijen echt verdwijnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:31 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dit zet mij overigens wel aan het denken
Ik geloof het wel, het staat immers niet voor niets op een goedkope ogende website bij het kopje 'Facts' (dat betekent feiten)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nu nog bewijs dat bijen echt verdwijnenMerk er namelijk niks van
Jawel, maar we werken allemaal voor de nieuwe wereldorde en moeten net doen alsof er niks aan de hand is.quote:
doe niet zo slimquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jawel, maar we werken allemaal voor de nieuwe wereld orde en moeten net doen alsof er niks aan de hand is.
Ja, dat dus. Het stikte hier van de bijen deze zomer, laat ze oprotten met hun uit de lucht gegrepen 'feiten'.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nu nog bewijs dat bijen echt verdwijnenMerk er namelijk niks van
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Lieve MarkyMarkx weet jij toevallig ook een betrouwbare (internet)bron te vinden die dit kan bevestigen?
Bij voorbaat dank.
Volgens mij is de link kapot. Hij doet het nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
www.maya-de-bij.nl/kalenders/2012/WEGAANALLEMAALLLLKAPOTTTTTTTT/run/forest/run.html
Ik kliktequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
www.maya-de-bij.nl/kalenders/2012/WEGAANALLEMAALLLLKAPOTTTTTTTT/run/forest/run.html
w8?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:35 schreef Mankatans het volgende:
w8 maar tot de film uitkomt, dan praat je wel anders
inferieure ziel.
En dan ook op die datum op hun huis gaan stampen, dan zijn ze helemaal zo van "Mijn huis! Wat doe je?!?!?!?!", en dan zeg je zo van "haha ik heb het toch gekocht!!!!!!!@#$%&*(".quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:37 schreef Nikmans het volgende:
Geef ze 500 euro als je 13 december 2012 hun huis krijgt, boeie we gaan er toch allemaal aan
FALALALALALALALAL!!@!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:30 schreef Thund3r het volgende:
[..]
En dan ook op die datum op hun huis gaan stampen, dan zijn ze helemaal zo van "Mijn huis! Wat doe je?!?!?!?!", en dan zeg je zo van "haha ik heb het toch gekocht!!!!!!!@#$%&*(".
Niet alleen de Maya's hebben de voorspelling gedaan van 2012.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
We staan dan ook niet in het hart van de melkweg, maar ergens aan het einde van een staartquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:33 schreef Edwinuss het volgende:
Wat toevallig weer dan dat wij in het hart van ons o zo grote melkweg staan.
Mooi verhaal, maar staat bol van de foute aannames, vage kreten en nietszeggende opmerkingen...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:21 schreef MarkyMarkx het volgende:
2012 is het einde van een periode van 26.000 jaar
De Maya's waren haarscherp in hun berekeningen en konden in het verlengde hiervan ook haarscherp voorspellen. Ze waren zelfs zo specifiek dat ze in die enorme cyclus van 26.000 jaar tot op de dag nauwkeurig waren: 21 december 2012.
Die datum markeert het einde van de grote kalender en van de cyclus van dertien zogenoemde baktuns en waarna de aarde begint aan de 'periode van de vijfde zon'. Volgens hun berekeningen, die astronomisch nog steeds accuraat zijn, komt ons zonnestelsel dan op één lijn te staan met Hunab K'u, het centrum van de Melkweg, de plaats die de Maya's de kosmische baarmoeder noemen.
Dan staan dus onze Aarde en onze zon op één lijn met elkaar in het hart van de melkweg. Technisch kun je dan een soort nultoestand krijgen in de draaiingen van de elektromagnetische velden van ons zonnestelsel. Volgens de overleveringen van de Hopi indianen duurt dit drie dagen; drie dagen van leegte en duisternis. Daarna kunnen de magnetische polen omkeren.
En wat er dan gebeurt mag je zelf raden, het enige wat we kunnen doen is een briefje achter laten voor de volgende generatie FOK!KERS die hier over 26.000 jaar op aarde rond wandelt.![]()
![]()
Wij gaan JOU kankerhard uitlachen als je weer eens ongelijk hebt. Frapant toch weer hé? Dat de hedendaagse technologie niets van dit alles laat zien (3000 jaar na de maya'squote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:56 schreef MarkyMarkx het volgende:
Hmmm. Mensen die heel hard roepen dat er niets gebeurt schijten ondertussen heel hun box vol![]()
Normaal lach ik ditsoort berichten altijd HEEL hard weg en ik zou ook graag geloven dat het niet waar is en weer een of andere paniekzaaier hier achter zit of een of andere voorspeller die toevallig 1 van zijn 1000 voorspellingen goed heeft, maar helaas. Deze keer is het niet zo en de feiten liggen op tafel. Kan je je kop in het zand steken en heel hard roepen dat het niet zo is, maarja, we gaan toch wel dood. Nu dan iets eerder, maar wel gezellig met zijn allen! Het is bovendien een hele eer om dit mee te mogen maken. Gebeurt maar eens in de 26.000 jaar, dat wil je toch niet missen?
Volgens mij kan je op elk moment in de geschiedenis van tijd een rechte lijn trekken tussen twee objecten. Zwaartekrachtvelden tussen die twee objecten daar gelaten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:21 schreef MarkyMarkx het volgende:
Dan staan dus onze Aarde en onze zon op één lijn met elkaar
Onze planeet (en daarmee ons zonnestelsel) bevind zich al een kleine 5 miljard jaar aan de rand van de melkweg. Hier komt de eerst komende 5 miljard jaar ook maar bar weinig verandering in.quote:in het hart van de melkweg.
Het "zich bevinden in het hart van ons melkwegstelsel" zou vrij heftigere consequenties hebben dan alleen maar omdraaien van wat magnetische polen. Sagittarius A* is nl. gewoon een gigantisch zwart gat. Verpulvert worden tot een puntje ruimte tijd is eerder een gevolg dan dit zweefteef verhaaltje.quote:Technisch kun je dan een soort nultoestand krijgen in de draaiingen van de elektromagnetische velden van ons zonnestelsel.
Ach ja. Welk primitief volk heeft geen "einde der tijden" verhaal? Dat is hip, man.quote:Volgens de overleveringen van de Hopi indianen duurt dit drie dagen; drie dagen van leegte en duisternis. Daarna kunnen de magnetische polen omkeren.
Stoer man peuter, ik snap best dat je het kut vindt om als maagd te sterven, maar dat moet je niet op mij afreagerenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wij gaan JOU kankerhard uitlachen als je weer eens ongelijk hebt.
Als Rickokun maagd is eet ik mijn schoen opquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:42 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Stoer man peuter, ik snap best dat je het kut vindt om als maagd te sterven, maar dat moet je niet op mij afreageren
Quote voor 2012 als er niks gebeurtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:42 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Stoer man peuter, ik snap best dat je het kut vindt om als maagd te sterven, maar dat moet je niet op mij afreageren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |