TS is eigenwijsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:01 schreef tulpie123 het volgende:
Niet te geloven hoeveel mensen die onzin geloven over het vergaan van de wereld in 2012. Zelfs collega's van wie ik nog dacht dat ze enige intelligentie bezaten denken nog maar 2,5 jaar te leven te hebben omdat dan de Mayakalender afloopt
![]()
![]()
. Geweldig wat mensen anno 2009 nog geloven
. En er valt ook niet over dit te discussieren, ze geloven me niet dat we in 2012 nog gewoon bestaan
.
Klacht: mensen die denken dat in 2012 de wereld vergaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WE GAAN DOOD! WE GAAN ERAAN!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef Ploertendoder het volgende:
Ach... we zien het welVolgens mij zei Nostradamus vroeger ook dat de wereld in 2012 zou vergaan. Ze zeggen dat hij altijd gelijk had
Ik geloof er niet in
En stel: het mocht gebeuren, dan gebeurt het toch?
Shit happensquote:
En op 22 December wordt alles weer rustig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:08 schreef Chai het volgende:
Op 21 december 2012 begint de wereld aan een nieuwe kalender. Tot die tijd zal alles extremer worden (kredietcrisis, aanslagen, extreem weer).
quote:Wel is het zo dat in 2012 de Vijfde Grote Cyclus ten einde komt. Elke keer dat een Grote Cyclus afloopt, heeft er in de geschiedenis een grote natuurramp plaatsgevonden: de zondvloed, een ijstijd, etc.
Wikipediaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:12 schreef Chai het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lange_telling
[..]
een heel betrouwbare bron natuurlijk ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:12 schreef Chai het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lange_telling
[..]
Betrouwbare bronnen zullen ook zeggen dat de Maya's dit hebben voorspelt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:14 schreef tulpie123 het volgende:
[..]
een heel betrouwbare bron natuurlijk ook
Piet Paulusma voorspelt dagelijks maar de helft komt niet uit!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Betrouwbare bronnen zullen ook zeggen dat de Maya's dit hebben voorspelt.
Het is trouwens niet zo dat ik er van overtuigt ben dat het gebeurt hoor.
De wereld verandert elk jaar, elke dag maakt de wereld veranderingen door, dit soort kwatsj lijkt aardig op cold reading. Elk jaar zijn er er rampen, aanslagen. Ben je de koude oorlog al vergeten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:17 schreef nahpets7984 het volgende:
Als je het stuk goed hebt gelezen dan staat er dat de wereld een verandering door zal gaan. Van wereldrampen tot het punt dat er misschien wel niets gebeurt.
dus.. lees eerst eens even goed wat er gezegd wordt voordat je abuis een klacht aanmaakt hier die ongegrond is.. buthoofd.![]()
<-- gelooft niet in fabeltjes..
Ik ook, dat wordt genietenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef Tyr80 het volgende:
Gewoon lekker vanaf de zijnlijn genieten...hoop eigenlijk dat het nog een flinke hype wordt, des te leuker wordt die dag!
Piet Paulusma vergelijken met de Maya's.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Piet Paulusma voorspelt dagelijks maar de helft komt niet uit!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Piet Paulusma vergelijken met de Maya's.
Op zich waren de Maya's een heel wijs volk hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wikipedia als bron aandragenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Piet Paulusma vergelijken met de Maya's.
Op zich waren de Maya's een heel wijs volk hoor.
Ja dan zijn we het toch eens dat dit onzin is? ok? mooi, laatste bakje koffie en dan naar huis..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef tulpie123 het volgende:
[..]
De wereld verandert elk jaar, elke dag maakt de wereld veranderingen door, dit soort kwatsj lijkt aardig op cold reading. Elk jaar zijn er er rampen, aanslagen. Ben je de koude oorlog al vergeten?
Wat daar staat klopt deze keer wel hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wikipedia als bron aandragen
En dat ontken ik ook niet!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Ja in een van mijn vorige levens ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:04 schreef Penisbaard het volgende:
MENSEN NEEM DIT TOPIC NIET SERIEUS DIT IS PROPAGANDA VAN DE STAAT! OPEN JE OGEN! DE MAYA'S VOORSPELDEN HET AL, DE WERELD ZAL EINDIGEN IN 2012 OMDAT DE MOSLIMS EN DE LINKSE KERK SAMEN MET DE ILLUMINATIE DE MACHT ZULLEN OVERNEMEN EN EEN WERELDREGERING ZULLEN VORMEN! 9/11 WAS SLECHTS EEN VOORPROEFJE VAN WAT ER NOG GAAT KOMEN, IN DE BIJBEL STAAT OOK DAT ERGENS IN DEZE TIJD DE WERELD VAN JEZUS ZAL EINDIGEN EN DAT SATAN OP ZAL STAAN
Geloven in astronomiequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:22 schreef Joe-Momma het volgende:
Het gaat om het einde van een 2500 jarig tijdperk. De afsluiting van het tijdperk vissen en het begin van het tijdperk waterman. gaat niet om het einde van de wereld maar het begin van een nieuw (je raad het al) tijdperk!! Spreek jullie weer op 22-12-2012..
dat is al gebeurdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik voorspel dat er dit gaat gebeuren
[ afbeelding ]
En dan gaat onze grote held:
[ afbeelding ]
Will Smith onze wereld redden![]()
![]()
![]()
Alle andere voorspellingen van de Maya's zijn wel uitgekomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:29 schreef xyz147 het volgende:
Trouwens, mensen die denken dat ze de toekomst kunnen voorspellen. Ze kunnen soms nog niet eens het weer voorspellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |