quote:
Ik wist wel dat ik je zo kon lokkenquote:
O ja, want jij gaat een hele dag op vakantie naar Oostenrijk!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen moet het mooi weer zijn in OOSTENRIJK
Ik ga voor je duimenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen moet het mooi weer zijn in OOSTENRIJK
Jupilerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al is het gf, dus kan het ook Jupiler zijn.
De volgende KSC moet gewoon Oostenrijk in de TT hebben. Wedden dat de ads er dan wel op reagerenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet zo veel denk ik![]()
Ik ga vooral een Oostenrijks boottochtje maken met een Oostenrijkse boot op een Oostenrijks meertje. En daarna met een Oostenrijkse kabelbaan naar de Oostenrijkse top van een Oostenrijkse berg om een Oostenrijks biertje te drinken bij het behoorlijk Oostenrijkse uitzicht over een Oostenrijks alpenlandschap. In Oostenrijk
Ik heb in F&F gepostquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
Wabbes #2: Ze is terug
Klonk heeft zijn kat toch weer terug![]()
![]()
quote:
Kaffee mit österreichische Apfelstrudel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
De volgende KSC moet gewoon Oostenrijk in de TT hebben. Wedden dat de ads er dan wel op reageren.
ik zie nou anders ook geen ad's over taarten of kado''s dus dat zal wel niet werkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
De volgende KSC moet gewoon Oostenrijk in de TT hebben. Wedden dat de ads er dan wel op reageren.
Let iedereen even op: dat wordt de volgende TT... en zo niet, dan wordt het hem tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb in F&F gepost![]()
[..]
![]()
[..]
Kaffee mit österreichische Apfelstrudel.
of marc moet geslaagd zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Let iedereen even op: dat wordt de volgende TT... en zo niet, dan wordt het hem toch.
Wie weet zien we KG dan ook weer eens een keertjequote:
Nog meer reden voor Kaffee mit Apfelstrüdelquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of marc moet geslaagd zijn natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |