ik zie nou anders ook geen ad's over taarten of kado''s dus dat zal wel niet werkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
De volgende KSC moet gewoon Oostenrijk in de TT hebben. Wedden dat de ads er dan wel op reageren.
Let iedereen even op: dat wordt de volgende TT... en zo niet, dan wordt het hem tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb in F&F gepost![]()
[..]
![]()
[..]
Kaffee mit österreichische Apfelstrudel.
of marc moet geslaagd zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Let iedereen even op: dat wordt de volgende TT... en zo niet, dan wordt het hem toch.
Wie weet zien we KG dan ook weer eens een keertjequote:
Nog meer reden voor Kaffee mit Apfelstrüdelquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of marc moet geslaagd zijn natuurlijk
quote:
waar we marc feliciteren met Kaffee mit Apfestrüdelquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog meer reden voor Kaffee mit Apfestrüdel.
sterktequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
later.
wat ik ook thuis zal zijn na een blik op file info.
vakantie duidelijk voorbij.
Gosser FTWquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet zo veel denk ik![]()
Ik ga vooral een Oostenrijks boottochtje maken met een Oostenrijkse boot op een Oostenrijks meertje. En daarna met een Oostenrijkse kabelbaan naar de Oostenrijkse top van een Oostenrijkse berg om een Oostenrijks biertje te drinken bij het behoorlijk Oostenrijkse uitzicht over een Oostenrijks alpenlandschap. In Oostenrijk
Die TT hadden we al toen ik naar Sölden gingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb in F&F gepost![]()
[..]
![]()
[..]
Kaffee mit österreichische Apfelstrudel.
Die zit inmiddels weer in NLquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet zien we KG dan ook weer eens een keertje
Dan maken we er van: Wiener Schnitzel mit Pommes in Oostenrijk!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Die TT hadden we al toen ik naar Sölden ging
Dat is aan Fles wel besteedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan maken we er van: Wiener Schnitzel mit Pommes in Oostenrijk!
Muckie!quote:
3 Minuten overwerk. En dat op vrijdag.quote:
jij bent naar huisquote:
Over 1 uur ben ik klaarquote:
Komt GF jou aflossenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Over 1 uur ben ik klaar
Dat lijkt me sterk, maar geen slecht idee!quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, maar geen slecht idee!
Wat doe je morgenavond, GF?
werkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, maar geen slecht idee!
Wat doe je morgenavond, GF?
hier waait het alleenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Donder en bliksem! Duizend bommen en granaten!
Maar afgezien van het kutweer: Hoi!
Morgen opening van het politieke seizoen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
3 Minuten overwerk. En dat op vrijdag.
Ik zal het niet meer doen!quote:
Hier ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is wel donker hier maar dat is de gewone duisternis
dan is het goedquote:
jij woont ook in belgiequote:
Nee, zelfs in Nederland is het donkerquote:
maar daar regent het tochquote:
KWARTETTEN bedoel jequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is niet te geloven![]()
KWARTET![]()
![]()
hihihihiquote:
echt welquote:
nee dat was ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |