Mij ookquote:
Dan zal het tegen mij ook niet lang meer uitblijven denk ik...quote:
ja doe maar... ik ben er niet zo goed inquote:
Niet waar, ik werk zelfs voor je en neem het voor je op (als ik vind dat je gelijk hebt)quote:
Jij kan er toch tegen? Bovendien zijn het maar fopjesquote:
Lekker vroeg!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja doe maar... ik ben er niet zo goed in
Maar het is tijd om weekend te gaan vieren
ja mag ook wel na 47 uur werk deze weekquote:
binnenkort een marc-celebration-topic!quote:
Fopjes, wat een schattig woordquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Niet waar, ik werk zelfs voor je en neem het voor je op (als ik vind dat je gelijk hebt)
fopjes
ik heb niet voor niks een naam topic voor je gemaaktquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij kan er toch tegen? Bovendien zijn het maar fopjes
Ik zal er op letten schatjes..
60 a 70 uur dat is pas werkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja mag ook wel na 47 uur werk deze week
ik weet niet eens waar je wat moet aanpassen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja doe maar... ik ben er niet zo goed in
Maar het is tijd om weekend te gaan vieren
is wel te hopen voor hemquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
binnenkort een marc-celebration-topic!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar je wat moet aanpassen.
ik dacht dat ik altijd vroeg was meer vandaag win jij, PW
En maar mod natrappenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Niet waar, ik werk zelfs voor je en neem het voor je op (als ik vind dat je gelijk hebt)
[..]
maar. Niet meer.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
60 a 70 uur dat is pas werken
gaat goed vandaag spellings technisch.quote:
tuurlijk, koffie!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee wat er in zijn koffie zat vandaag, maar goed kan het niet zijn.
No way hosequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
binnenkort een marc-celebration-topic!
suc6 nijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:47 schreef Nijns het volgende:
@Pheno: en ik ben nog wel een groot voorstander van jouw mod-schap! Niet lief
Lieve mensen: fijn weekend, ik ga naar mijn gesprek
ligt eraan wie de Lapo heeftquote:
Vertel hier gewoon de uitslag nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan wie de Lapo heeft
ik heb mijn bronnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vertel hier gewoon de uitslag niet
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:55 schreef Fha het volgende:
betekend dit dat een bepaald persoon haar diploma heeft?
![]()
helluh
Tofquote:
quote:
Warsteiner!quote:
Ik deeniksquote:
Maar de rest wel (zie vorige tpoicquote:
Je eigen onkunde om er niet te zijn.quote:
ik zie het!quote:
Ik ging niet op jouw appeltjes stampen hoor..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:51 schreef Klonk het volgende:
ze moet oppassen ik kom vanavond met de trein door Deventer
Ohw was dat die lucht johquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Die ronkt al zachtjes onder mijn armen hoor
quote:
Ik wist wel dat ik je zo kon lokkenquote:
O ja, want jij gaat een hele dag op vakantie naar Oostenrijk!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen moet het mooi weer zijn in OOSTENRIJK
Ik ga voor je duimenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen moet het mooi weer zijn in OOSTENRIJK
Jupilerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al is het gf, dus kan het ook Jupiler zijn.
De volgende KSC moet gewoon Oostenrijk in de TT hebben. Wedden dat de ads er dan wel op reagerenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet zo veel denk ik![]()
Ik ga vooral een Oostenrijks boottochtje maken met een Oostenrijkse boot op een Oostenrijks meertje. En daarna met een Oostenrijkse kabelbaan naar de Oostenrijkse top van een Oostenrijkse berg om een Oostenrijks biertje te drinken bij het behoorlijk Oostenrijkse uitzicht over een Oostenrijks alpenlandschap. In Oostenrijk
Ik heb in F&F gepostquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
Wabbes #2: Ze is terug
Klonk heeft zijn kat toch weer terug![]()
![]()
quote:
Kaffee mit österreichische Apfelstrudel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
De volgende KSC moet gewoon Oostenrijk in de TT hebben. Wedden dat de ads er dan wel op reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |