quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En terecht. Voorlopig heeft ie hartstikke gelijk
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, Toivonen is gewoon de zoveelste miskoop. Wat zit er nou voor aanvallers op de bank zo met Toivonen en Nijland?
Wat heeft Marc Rutte met PSV te maken?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:01 schreef Espabilado het volgende:
'heeft ie gehuild?' zegt Rutte tegen Barbara als ze zegt dat Koef geemotioneerd reageerde...
Nu scheelde het weinig, maar hoe Rutte dat zei was beetje vaag/stom
Rutten, omdat ik ff z'n naam verkeerd spel kan je nog wel inhoudelijk reageren. Vond het van weinig stijl getuigen hoe Rutten reageerde.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:06 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Wat heeft Marc Rutte met PSV te maken?
ON: afgezien van het gelijke spel tegen VVV kunnen we over de resultaten niet ontevreden zijn. Gelijk bij Twente en winnen van 020, NAC en Groningen. Als het voetbal nou ook nog eens goed wordt, worden we kampioen.
Dat hij dit veelzeggend vind zet meer over jou, dunkt me. Dat er een club was die zo goed speelde tegen Chelasea, wist ik nog wel. Ik wist niet dat dat Culj was. Maar om nu te zeggen dat het dan opeens zijn naam gevestigd zou moeten hebben met die paar wedstrijden....niet echt logisch.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat hij niet van Cluj heeft gehoord zegt idd meer over hem dan over Cluj...
maar wat moeten we met zoveel spitsen?quote:
Uhm, jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 04:16 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Maar jij denkt zeker dat men in het buitenland PSV ook goed kent?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 04:16 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Maar jij denkt zeker dat men in het buitenland PSV ook goed kent?
Nee dus. De naam kennen ze wel, maar het verdere inzake de club zegt mensen in bijv. Spanje weinig tot niets in vergelijking tot bijv. Ajax. In Engeland is het iets beter, maar daar volgen ze het voetbal tot meerdere lagere divisies, dus dat is wat logischer.quote:
Ik denk dat het op het moment gewoon te duur is. Verder moet je maar net de keeper vinden waarvan je weet dat deze een goede meerwaarde is voor PSV. Een goede eredivisie keeper zou ik persoonlijk ook meer vertrouwen in hebben dan Isakkson, maar dat is niet het niveau dat PSV nastreeft.quote:
Mocht VOH inderdaad komen, dan hoop ik niet dat het ten koste van Koef gaat. Die is lekker op stoom nu.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:49 schreef KELDER het volgende:
Zal mij benieuwen of er nog iemand vertrekt mocht vofh komen, koef is dan de enige logische keus, maar die is nu net lekker in vorm.
worden nog twee spannende dagen
PSV kennende hebben ze hem voor (bijna) niks weggedaan. Hopelijk nemen ze er wel een optie op...quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:45 schreef ruud.nl het volgende:
Olivier Ter Horst dus verkocht aan Heracles.
Denk ook dat hij weinig gekost heeft. Heracles geeft niet veel geld uit aan een speler die een 1-jarig contract krijgt (met weliswaar een optie voor nog 2).quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Rucebo het volgende:
[..]
PSV kennende hebben ze hem voor (bijna) niks weggedaan. Hopelijk nemen ze er wel een optie op...
Wat dacht je van PSV-TVquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:28 schreef Flaccid het volgende:
Ik ben een weekendje weg geweest, waar kan ik een samenvatting zien van 2-0 tegen groningen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eredivisielive.nl of psv.tvquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:28 schreef Flaccid het volgende:
Ik ben een weekendje weg geweest, waar kan ik een samenvatting zien van 2-0 tegen groningen?
Heb ik iets gemist of was dat een talentvolle jongen die tegen het eerste aanzat?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:45 schreef ruud.nl het volgende:
Olivier Ter Horst dus verkocht aan Heracles.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of was dat een talentvolle jongen die tegen het eerste aanzat?
Aldus PSV.nlquote:Ter Horst speelde geen officiële competitiewedstrijd, maar zat wel eens bij de Champions League-wedstrijdselectie onder coach Ronald Koeman (in 2007) en trainde als stagiair geregeld mee met de selectie.
Het is altijd een beetje onduidelijk hoe PSV de ontwikkeling graag ziet. Als we kijken naar de laatste jaren, breekt er verdomd weinig door. TIjdens wedstrijden waar men met 2-0 voor staat, wordt er nog geen kans gegeven aan een jeugdtalent. Koeman brak een beetje met deze PSV-traditie en bracht wat meer jeugd in. Maar we zijn daarna weer volgens de oude waarden doorgegaan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:08 schreef neilpad het volgende:
Ter Horst was altijd wel een van de beste verdedigers in de jeugd, schijnbaar is zijn ontwikkeling toch niet zo geweest als PSV graag had gezien. Jammer maar helaas.
Jan Wuytens. Maar die telt niet mee?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:35 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat zijn de laatse 5 doorgebroken PSV jeugdspelers? Afellay, Marcellis, Aissati en Bakkal noemen we dan ook nog voor het gemak. Verder? Volgens mij moeten we dan al Zenden noemen.
Misschien komt VoH wel van zijn pensioen genieten bij PSV net als Ooijerquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, waar blijft die kwaliteitsinjectie en het vertrek van een aantal spelers?
Wat speelminuten maken betekent niet dat hij doorgebroken is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:40 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jan Wuytens. Maar die telt niet mee?
Dat ze niet in de top eindigen ligt iig niet aan het spelersmateriaal. Er worden gewoon spelers aangehaald. Alleen werd er weinig met de jeugd gedaan. Alsof het een verplicht nummer was oid. Verder is Jong PSV ook niet echt een vast team. Regelmatig doen spelers van het eerste mee. Zo ontwikkel je een groep natuurlijk niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:44 schreef neilpad het volgende:
Moet gezegd worden dat Jong PSV van de laatste jaren nou niet echt een geweldig team is geweest.
Ze eindigden altijd in de middenmoot in de beloftencompetitie. Met de aanstelling van Vloet was het de bedoeling wat meer aandacht te besteden aan de jeugd. Volgens mij zijn de huidige B1 en A1 wel sterke teams. Ik heb vorige week PSV A1 - Ajax A1 gezien en ik was best onder de indruk. De laatste jaren zijn er gewoon geen talenten doorgebroken omdat er niemand goed genoeg was. Hopelijk komt daar verandering in.
quote:Bij Koevermans danst de twijfel altijd sierlijker
Voetbal International kiest na elke speelronde in de Eredivisie de Gillette Speler van de Week. Tijdens de vijfde speelronde was dat Danny Koevermans. Een portret van de Schiedammer.
Het is maar goed dat de ene week de andere niet is. Anders waren we zondag in Stadion Euroborg door Danny Koevermans wederom meegevoerd in een linguïstisch labyrint. Zoals vorige week toen de pinchhitter par excellence stelling nam tegen de rol die de buitenwereld hem zo vaak toedicht. Toen smeekte Koevermans op tv om verlost te worden van het predikaat pinchhitter terwijl hij even daarvoor tegen NAC volgens de Dikke Van Dale letterlijk zo had gevoetbald.
Maar goed, zondag was Danny Koevermans wat hij zichzelf in de constructie van de verbeelding graag ziet zijn. Dé spits van PSV. Net als donderdag tegen Bnei Yehuda mocht Koevermans van trainer Fred Rutten vanaf de aftrap meedoen. Toen was hij de aanvaller van net niet, die voortdurend een seconde of een schoen tekort kwam. Zondag tegen FC Groningen was hij de spits van bijna alles raak. Danny Koevermans kreeg drie kansen en maakte twee goals. En ze waren nog mooi ook.
Na afloop verwachtte je voor de camera’s een voetballer met een blij gemoed te treffen. Maar zo vrolijk als Koevermans na zijn doelpunt in de armen van Toivonen vloog, zo stuurs deed hij na het eindsignaal. Strakke blik in een achteruit deinzend hoofd, afgemeten zinnen.
Vastberaden woorden van een aanvaller die zich diep van binnen niet zo zeker van zijn zaak zal voelen. Want Danny Koevermans blijft de laatbloeier die maar niet tot volledige fleur wil komen. En hij blijft vooraleerst een stoïcijnse afmaker in de zestien en niet de soepel meevoetballende spits die als kapstok moet dienen in het combinatievoetbal dat Fred Rutten met PSV wil gaan spelen.
Ook vier goals in de laatste twee competitiewedstrijden kunnen het niet voorkomen: bij Danny Koevermans danst de twijfel altijd sierlijker mee dan het hoekige lichaam. Ook in Eindhoven kreeg hij nimmer de statuur van spits numero uno. Dat is nu eenmaal zijn lot. Zijn twee doelpunten in Groningen leverden PSV drie punten op, maar hem geen enkele garantie op een betere toekomst.
Was een grapje.quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Rutten, omdat ik ff z'n naam verkeerd spel kan je nog wel inhoudelijk reageren. Vond het van weinig stijl getuigen hoe Rutten reageerde.
http://live.eredivisielive.nl/vod.php
Interview met Koef: 'Koevermans na FC Groningen-PSV'
En dan Rutten: 'Rutten na FC Groningen-PSV' vanaf 2:20
(direct linken werkt niet)
Roda thuisquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:41 schreef DarkShine het volgende:
En wij mogen geen Brand Bier van jullie burgemeester volgende week
DE vonken springen er van afquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:05 schreef Frey het volgende:
Het is gewoon een voorteken dat PSV dit seizoen weer gaat vlammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |