Klopt maar het is toch wel een opstekertje....quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, maar niet omdat we verdedigend heerschten, dat is wel even een nuance die je erbij moet maken
Ik wist het gewoon dat je hier zou posten na de wedstrijdquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:30 schreef De_kromme het volgende:
Koevermans 2 goals, Toivonen bankie....
Eindelijk ze hebben het ook door in Eindhoven. Toivonen kan er geen tering van en Koevermans de beste spits van PSV.
En terecht. Voorlopig heeft ie hartstikke gelijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon dat je hier zou posten na de wedstrijd
Roda?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:46 schreef Tallie1982 het volgende:
Gewoon goede wedstrijd van psv. 12 september weer de jaarlijkse verliespot
Ja.quote:
Hij heeft wel gelijk, Toivonen is gewoon de zoveelste miskoop. Wat zit er nou voor aanvallers op de bank zo met Toivonen en Nijland?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon dat je hier zou posten na de wedstrijd
2e doelpunt zit er erg lekker inquote:
Zal best, het is iig geen spits...quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:51 schreef ruud.nl het volgende:
Hmm, ik wil Toivonen nog niet betitelen als miskoop. Dat hij op het moment als een drol voetbalt, zal ik niet tegenspreken, maar ik geloof wel dat hij meer in zijn mars heeft dan wat hij nu laat zien.
Maar Rutten kan sowieso niet om Koevermans heen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |