Wat een verrassing!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:54 schreef Lemming22 het volgende:
Voor alle Honda-lovers; Rutten heeft in Forza PSV aangegeven dat hij niet uitsluit dat Honda in de komende transferperiode naar PSV komt.
Ik denk niet dat die straf stand houdt. Dat wordt gewoon een beschaafde boete en een "foei niet meer doen" in hoger beroep hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 19:03 schreef Keano het volgende:
Laat Honda maar lekker naar Eindhoven komen en met de laatste ontwikkelingen in Engeland, hoeven we ook niet bang te zijn dat Chelsea hem weg gaat kapen.
Dat verwacht ik ook jaquote:Op donderdag 3 september 2009 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die straf stand houdt. Dat wordt gewoon een beschaafde boete en een "foei niet meer doen" in hoger beroep hoor
quote:
1-0 verloor op WHL, maar dit terzijdequote:Op donderdag 3 september 2009 13:32 schreef appelsientje het volgende:
Toch leuk voor de statistieke
[..]
quote:Fred Rutten is blij met de woorden die Keisuke Honda sprak over PSV. De Japanner ziet in de Brabantse club zijn ideale volgende werkgever en hoopt in januari de stap te kunnen maken. Rutten heeft de spelmaker er graag bij en sluit niet uit dat zijn werkgever deze winter werk maakt van de komst van Honda. In de voorgaande transferperiode was het prijskaartje een te groot struikelblok.
Leuk zeg. Zullen ze ons wel in de gaten houden, dankzij de debielen uit 020quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:01 schreef KELDER het volgende:
een ajacied die ik hier uit de stad ken heeft drie maanden vast gezeten in kopenhagen door rellen overigens
Hier ben ik het mee eens. Wat heeft deze jongen allemaal laten zien wat hem beter maakt dan hetgeen we al hebben? Als ze met een nieuwe keeper komen, laat het dan een echte aanwinst zijn. Niet een gok...quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:50 schreef Cacciatore het volgende:
Myhailov is overschat, met een paar leuke optredens voor Twente de hemel in geprezen maar komt absoluut (nog) tekort om een topkeeper te zijn, al is de concurentie strijd met Issakson bij voorbaat al gewonnen.
19 wedstrijden in 7 jaar. Waaronder ook een seizoen onder Rutten. Dat hij bij Liverpool geen eerste keeper is, is geen probleem. Maar dat was hij bij Levski niet en is hij bij Twente ook niet (terwijl Boschker ook steekjes laat vallen). Als hij niet eens de voorkeur krijgt boven Boschker weet ik niet wat wij er mee moeten...quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:27 schreef ruud.nl het volgende:
Voor Rutten zal het geen gok zijn aangezien Mihailov naar Twente kwam toen hij daar trainer was.
In 7 jaar? Best knap dat zo'n broekie van 21 jaar al zo lang keept.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:36 schreef Rucebo het volgende:
[..]
19 wedstrijden in 7 jaar. Waaronder ook een seizoen onder Rutten. Dat hij bij Liverpool geen eerste keeper is, is geen probleem. Maar dat was hij bij Levski niet en is hij bij Twente ook niet (terwijl Boschker ook steekjes laat vallen). Als hij niet eens de voorkeur krijgt boven Boschker weet ik niet wat wij er mee moeten...
Ik zeg niet dat hij niks kan, maar dat hij eerst maar eens ergens anders ervaring opdoet. Een nieuwe reservekeeper hebben wij niet nodig. En het is zijn 6e seizoen nu, excuusquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
In 7 jaar? Best knap dat zo'n broekie van 21 jaar al zo lang keept.![]()
Dat hij geen basisplaats heeft, zegt me niet zoveel. Boschker is voor Twente zo ongeveer een levend monument, ik denk dat zo lang hij geen grote fouten maakt, ze hem alleen al uit respect laten staan.
Ene Tim Krul wordt verhuurd aan Falkirk en nu Carlisle United omdat hij nooit een basisplaats bij Newcastle heeft kunnen bemachtigen, maar wordt hier door zo'n beetje iedereen aanbeden.
Wat kan die Koef in enen keer scoren zegquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - Arminia Bielefeld
1-0 Koevermans
Geen idee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Was Bielefeld met de gehele eerste selectie?
Cássio, Kromkamp, Marcellis (55. Heerkens), Rodriguez, Rymenants, Engelaar (78. Van Nuland), Ojo, Bakkal (70. Mokthar), Nijland, Jonathan (84. Romario) en Koevermans (90. Gianluca).quote:En opstelling PSV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |