abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72406940
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:54 schreef Lemming22 het volgende:
Voor alle Honda-lovers; Rutten heeft in Forza PSV aangegeven dat hij niet uitsluit dat Honda in de komende transferperiode naar PSV komt.
Wat een verrassing!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 3 september 2009 @ 19:03:22 #277
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_72406976
Laat Honda maar lekker naar Eindhoven komen en met de laatste ontwikkelingen in Engeland, hoeven we ook niet bang te zijn dat Chelsea hem weg gaat kapen.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_72406996
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:03 schreef Keano het volgende:
Laat Honda maar lekker naar Eindhoven komen en met de laatste ontwikkelingen in Engeland, hoeven we ook niet bang te zijn dat Chelsea hem weg gaat kapen.
Ik denk niet dat die straf stand houdt. Dat wordt gewoon een beschaafde boete en een "foei niet meer doen" in hoger beroep hoor
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 september 2009 @ 22:01:39 #279
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_72414863
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die straf stand houdt. Dat wordt gewoon een beschaafde boete en een "foei niet meer doen" in hoger beroep hoor
Dat verwacht ik ook ja
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_72414890
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Ramadan, les 1

Seconde 25 tot 35
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_72414999
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:32 schreef appelsientje het volgende:
Toch leuk voor de statistieke
[..]
1-0 verloor op WHL, maar dit terzijde
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_72424802
Nog mensen hier die meegaan naar Kopenhagen uit ?
Ga morgen vliegreisje en hotel boeken

Nu al zin in.
U MAD?
pi_72425513
Honda komt dus of in de winter naar PSV of na dit seizoen.
Het zou mij niet vebazen als ook hier weer een Chelsea constructie tot stand komt.
-Chelsea is geinteresseerd, maar wil hem nog niet in Londen
-PSV heeft geen 10 miljoen (is toch te veel voor speler van VVV)
-Chelsea mag tot 2011 geen spelers meer kopen, maar via deze constructie kunnen ze miss die regels wel omzeilen
pi_72425562
In de winterstop zal hij geen 10 miljoen meer kosten...
U MAD?
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:49:58 #285
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_72426370
En Chelsea zal met hun middenveld echt niet op de stoep staan voor Honda.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_72429560
quote:
Fred Rutten is blij met de woorden die Keisuke Honda sprak over PSV. De Japanner ziet in de Brabantse club zijn ideale volgende werkgever en hoopt in januari de stap te kunnen maken. Rutten heeft de spelmaker er graag bij en sluit niet uit dat zijn werkgever deze winter werk maakt van de komst van Honda. In de voorgaande transferperiode was het prijskaartje een te groot struikelblok.
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:01:03 #287
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_72431425
boswachter, ik en drie vrienden gaan ook naar kopenhagen als ons jaarlijkse uittripje.., we gaan van woensdag tm zaterdag.

een ajacied die ik hier uit de stad ken heeft drie maanden vast gezeten in kopenhagen door rellen overigens
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_72431521
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:01 schreef KELDER het volgende:
een ajacied die ik hier uit de stad ken heeft drie maanden vast gezeten in kopenhagen door rellen overigens
Leuk zeg. Zullen ze ons wel in de gaten houden, dankzij de debielen uit 020

Ik ga donderdag t/m zaterdag.

Van waaruit vlieg je ?
U MAD?
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:24:20 #289
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_72432103
ja, daar had ik dus ook al bij stil gestaan, dat ze ons als vee zullen behandelen door een paar debielen. wij vliegen vanaf amsterdam, met klm.

edit: hotel moeten we nog boeken. iemand nog suggesties?
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:50:45 #290
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72434549
Myhailov is overschat, met een paar leuke optredens voor Twente de hemel in geprezen maar komt absoluut (nog) tekort om een topkeeper te zijn, al is de concurentie strijd met Issakson bij voorbaat al gewonnen.
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
pi_72435575
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:50 schreef Cacciatore het volgende:
Myhailov is overschat, met een paar leuke optredens voor Twente de hemel in geprezen maar komt absoluut (nog) tekort om een topkeeper te zijn, al is de concurentie strijd met Issakson bij voorbaat al gewonnen.
Hier ben ik het mee eens. Wat heeft deze jongen allemaal laten zien wat hem beter maakt dan hetgeen we al hebben? Als ze met een nieuwe keeper komen, laat het dan een echte aanwinst zijn. Niet een gok...
pi_72435675
Voor Rutten zal het geen gok zijn aangezien Mihailov naar Twente kwam toen hij daar trainer was.
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:34:38 #293
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72435918
Voor Rutten is vrijwel niks een gok aangezien hij vrijwel alleen bekende gezichten aantrekt.
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
pi_72435978
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:27 schreef ruud.nl het volgende:
Voor Rutten zal het geen gok zijn aangezien Mihailov naar Twente kwam toen hij daar trainer was.
19 wedstrijden in 7 jaar. Waaronder ook een seizoen onder Rutten. Dat hij bij Liverpool geen eerste keeper is, is geen probleem. Maar dat was hij bij Levski niet en is hij bij Twente ook niet (terwijl Boschker ook steekjes laat vallen). Als hij niet eens de voorkeur krijgt boven Boschker weet ik niet wat wij er mee moeten...
pi_72439203
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:36 schreef Rucebo het volgende:

[..]

19 wedstrijden in 7 jaar. Waaronder ook een seizoen onder Rutten. Dat hij bij Liverpool geen eerste keeper is, is geen probleem. Maar dat was hij bij Levski niet en is hij bij Twente ook niet (terwijl Boschker ook steekjes laat vallen). Als hij niet eens de voorkeur krijgt boven Boschker weet ik niet wat wij er mee moeten...
In 7 jaar? Best knap dat zo'n broekie van 21 jaar al zo lang keept.

Dat hij geen basisplaats heeft, zegt me niet zoveel. Boschker is voor Twente zo ongeveer een levend monument, ik denk dat zo lang hij geen grote fouten maakt, ze hem alleen al uit respect laten staan.

Ene Tim Krul wordt verhuurd aan Falkirk en nu Carlisle United omdat hij nooit een basisplaats bij Newcastle heeft kunnen bemachtigen, maar wordt hier door zo'n beetje iedereen aanbeden.
pi_72439492
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:29 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

In 7 jaar? Best knap dat zo'n broekie van 21 jaar al zo lang keept.

Dat hij geen basisplaats heeft, zegt me niet zoveel. Boschker is voor Twente zo ongeveer een levend monument, ik denk dat zo lang hij geen grote fouten maakt, ze hem alleen al uit respect laten staan.

Ene Tim Krul wordt verhuurd aan Falkirk en nu Carlisle United omdat hij nooit een basisplaats bij Newcastle heeft kunnen bemachtigen, maar wordt hier door zo'n beetje iedereen aanbeden.
Ik zeg niet dat hij niks kan, maar dat hij eerst maar eens ergens anders ervaring opdoet. Een nieuwe reservekeeper hebben wij niet nodig. En het is zijn 6e seizoen nu, excuus .
pi_72442783
PSV - Arminia Bielefeld
1-0 Koevermans
pi_72445813
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - Arminia Bielefeld
1-0 Koevermans
Wat kan die Koef in enen keer scoren zeg
Keep the faith!!
pi_72450039
Was Bielefeld met de gehele eerste selectie?
En opstelling PSv?
U MAD?
pi_72450115
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Was Bielefeld met de gehele eerste selectie?
Geen idee.
quote:
En opstelling PSV?
Cássio, Kromkamp, Marcellis (55. Heerkens), Rodriguez, Rymenants, Engelaar (78. Van Nuland), Ojo, Bakkal (70. Mokthar), Nijland, Jonathan (84. Romario) en Koevermans (90. Gianluca).
Wisselspelers: Roorda, Van Nuland, Heerkens, Velda, Sabajo, Gianluca, Makiavala, Mokthar.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')