Hertog Jan is een goeiequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jah inderdaad . Zeg maarJe krijgt van mij een krat bier zoals afgesproken.
Bier = Bierquote:
Volgens mij is er juist weinig mis met zijn mentaliteit, prima keeper lijkt me.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Velthuizen heeft volgens mij niet echt een geweldige mentaliteit, jammer, want talent heeft ie wel. En het willen aantrekken van Michalov betekent volgens mij ook dat Cassio (zelfde leeftijd) voorgoed is afgeschreven. Niet dat ik dat erg vind overigens, zag het vanaf minuut 1 niet echt in hem zitten. Misschien dat het over 3 jaar iets is, maar die tijd heeft PSV niet.
In januari als ik t goed begrepen heb.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:11 schreef Gabbylicious het volgende:
hebben jullie mihaylov nou binnen?
Ik pleit voor een palet aan witbieren in het Philips-stadionquote:
quote:
Ik word gepest.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien moeten we een sfeeractie opzetten voor die jongen!
http://psv.netwerk.to/nie(...)20in%20Nederland.phpquote:Honda: nog twee jaar in Nederland
2 september 2009 RvN
Tegenover Voetbal International laat de Japanse middenvelder Honda weten dat hij zich aan zijn eigen carrièreplanning houdt en zich niet laat afleiden door buitenlandse aanbiedingen. 'Ik heb mijn eigen plan voor succes. De komende twee jaar wil ik zeker nog in Nederland voetballen, hier kan ik me goed ontwikkelen. PSV zou een perfecte volgende stap zijn. Maar Ajax is ook een optie. De komende maanden ga ik lekker voetballen, met een transfer ben ik niet bezig.'
PSV Netwerk
In Japanse media wordt vandaag overigens gesuggereerd dat PSV al een principe deal zou hebben voor komende winterstop.
Speelt ie dan niet samen met vd Gun? Of was dat Swansea?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:38 schreef ruud.nl het volgende:
Hoewel Jack van Gelder ongeveer 10.000x heeft gemeld dat Vennegoor naar PSV zou gaan, heeft hij nu getekend bij Hull City.
quote:PSV op één na langst ongeslagen van Europa
03 september 2009 09:00
PSV is de op één na langst ongeslagen club van Europa. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca. Alleen Chelsea is bezig aan een langere reeks. De Londenaren zijn 24 wedstrijden ongeslagen, PSV eentje minder. Marca heeft alle clubs uit de tien grootste competities naast elkaar gelegd en kwam tot deze opmerkelijke statistiek.
Op 15 maart leed PSV voor het laatste een nederlaag in de Eredivisie. Op 15 maart leed PSV voor het laatste een nederlaag in de Eredivisie.
Van alle tien grote Europese competities - die in Spanje, Zweden, Schotland, Turkije, Nederland, Portugal, Italië, Duitsland, Frankrijk en Engeland - is Chelsea de club die het langst ongeslagen is: 24 keer. PSV volgt vlak daarachter met 23 duels zonder nederlaag. De reeks is gestart van 15 maart, toen PSV met 1-0 verloor van Feyenoord. Daarna werd er zes competitiewedstrijden, acht duels in de voorbereiding, vier Europese wedstrijden en vijf wedstrijden in de nieuwe competitie niet meer verloren. De serie van Chelsea loopt sinds 21 maart, toen Tottenham Hotspur met 0-1 won op Stamford Bridge. Marca, de grootste sportkrant van Spanje, vergeleek van alle clubs ook hun wedstrijden in de voorbereiding. Achter Chelsea en PSV staat Getafe op de derde plaats met zestien duels zonder nederlaag.
Heh, niet slecht!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:32 schreef appelsientje het volgende:
Toch leuk voor de statistieke
[..]
En toch altijd maar zeiken hier hèquote:Op donderdag 3 september 2009 13:32 schreef appelsientje het volgende:
Toch leuk voor de statistieke
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |