quote:
Christelijk, inderdaad, dat zijn ze vaak ook nog! Waarom zouden die vrouwen zich uberhaupt willen voortplanten als God ze zo onaantrekkelijk heeft gemaakt? Is dat geen duidelijk signaal?quote:
Wtf hij heeft geen pupillen of bruine pupillen en geen iris?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:33 schreef Godtje het volgende:
Ook hij kan waarschijnlijk kinderen maken.
[ afbeelding ]
Harrie Jekkers had daar ooit eens een stukje over... iets met de bal in de ploeg houden..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom zouden die vrouwen zich uberhaupt willen voortplanten als God ze zo onaantrekkelijk heeft gemaakt?
Wie weet hoe ze er vroeger uit zagen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:28 schreef pberends het volgende:
Ben ik de enige hier die het verbazingwekkend vind dat totaal onaantrekkelijke vrouwen van (meestal 40+) toch vaak best veel kinderen hebben? Je vraagt je serieus af welke dude 'm dan van zo'n vrouw omhoog heeft gekregen. Ik heb het dan met name over mollige, lelijke vrouwen met kort haar. De natuurlijke reactie van een man moet toch impotentie zijn bij zo'n vrouw?
Daat wordt je vast al je hele leven mee geplaagdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het erger dat er net zo'n lelijke kinderen uit voorkomen,...
Hij heeft wel een punt.quote:
HAHAHAHAHAh-aaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:54 schreef D. het volgende:
[..]
Daat wordt je vast al je hele leven mee geplaagd
Ja. Meestal is het soort zoekt soort, dus liggen ze allebei tijdens de seks te denken aan de geile buurman/koffiejuffrouwquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:10 schreef N.icka het volgende:
En die mannen van die afzichtelijke vrouwen zijn natuurlijk enorm knap en goed gebouwd gebleven door de jaren heen
persoonlijke ervaring?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:17 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ja. Meestal is het soort zoekt soort, dus liggen ze allebei tijdens de seks te denken aan de geile buurman/koffiejuffrouw
Mannen zijn er niet om knap te zijn, mannen moeten jagen en hun gezin beschermen tegen rivaliserende stammen. Vrouwen zijn er om knap te zijn en om boterhammen te smeren in de keukenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:10 schreef N.icka het volgende:
En die mannen van die afzichtelijke vrouwen zijn natuurlijk enorm knap en goed gebouwd gebleven door de jaren heen
Ja. Ik zie het aan al die lui die in de buurt wonen. Uniseks kleren, uniseks kapsels, uniseks kinderen, uniseks fietsen die matchen... Brrrrr.quote:
Dat zijn meestal tokkies die 2 voor de prijs van 1 kopen bij de Zeemanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:25 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ja. Ik zie het aan al die lui die in de buurt wonen. Uniseks kleren, uniseks kapsels, uniseks kinderen, uniseks fietsen die matchen... Brrrrr.
Dan moeten ze iig groot , gespierd en sterk zijn en dat zijn de gemiddelde mannen nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mannen zijn er niet om knap te zijn, mannen moeten jagen en hun gezin beschermen tegen rivaliserende stammen. Vrouwen zijn er om knap te zijn en om boterhammen te smeren in de keuken
Omdat de mens in staat is om met denkwerk en samenwerking zijn stam te beschermen, met alleen spieren kom je niet ver.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:30 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dan moeten ze iig groot , gespierd en sterk zijn en dat zijn de gemiddelde mannen niet
Alle boeren van boven de ketelbrug steken hun lul nog in het eerste beste stuk vee wat bij ze in de tuin loopt. Dus om dan over zo'n gereformeerd paard heen te scheuren is maar een kleine stap.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Christelijk, inderdaad, dat zijn ze vaak ook nog! Waarom zouden die vrouwen zich uberhaupt willen voortplanten als God ze zo onaantrekkelijk heeft gemaakt? Is dat geen duidelijk signaal?
Die wijven voeren die gasten gewoon dronken. Een dronken vent pakt alles dus ook dat lelijke wijf. Dat mokkel zorgt dat ze zwanger raakt en dan moeten ze trouwen van het geloofquote:
Met die ene spier die ze over hebben komen ze blijkbaar net ver genoeg om nog meer koters te maken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat de mens in staat is om met denkwerk en samenwerking zijn stam te beschermen, met alleen spieren kom je niet ver.
Welke spier?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:52 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Met die ene spier die ze over hebben komen ze blijkbaar net ver genoeg om nog meer koters te maken.
Photoshopje hoop ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:33 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij die spier bedoelde die geen spier is... maar ik vermoed dat jij het zelfde denkt en hoopt dat hij zichzelf nog even extra belachelijk gaat maken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:56 schreef N.icka het volgende:
[..]
nee hoor , ik ben echt benieuwd welke spier je nu bedoelde
Als je een zoon hebt die zn heil moeten zoeken bij die kansloze gevallen, zal hij zelf ook niet al te best gelukt zijn dus dan is het: eigen schuld, dikke bult schoondochterquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Dat vind ik nog niet het ergste TS.
Ik vind het erger dat er net zo'n lelijke kinderen uit voorkomen, die wanneer ze 16 zijn menig puber doen huiveren met hun rotkop.
Stel je voor dat je eigen zoon thuiskomt met zulkes gedrocht
WTFquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:33 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan beter vragen waar z'n wimpers en wenkbrauwen gebleven zijn...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf hij heeft geen pupillen of bruine pupillen en geen iris?
In de ogen van God is iedereen mooi.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Christelijk, inderdaad, dat zijn ze vaak ook nog! Waarom zouden die vrouwen zich uberhaupt willen voortplanten als God ze zo onaantrekkelijk heeft gemaakt? Is dat geen duidelijk signaal?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:54 schreef Dieptriest het volgende:
Anders vraag het je moeder...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:10 schreef N.icka het volgende:
Tering die moet gewoon kapot.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:33 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |