1equote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:58 schreef kepler het volgende:
Als Force India een pole pakt zou dat zeker een stunt zijn! Alleen maar positief natuurlijk
Dat had ik in ieder geval niet voorspeltquote:
Als je van de week 100 euro bij de bookmakers met deze voopspelling had achtergelaten was je nu rijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat had ik in ieder geval niet voorspelt
Waarschijnlijk na de warm up rondequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:10 schreef Trystar het volgende:
Ik ben benieuwd na hoeveel ronden Fisi morgen binnnen komt. Ik denk dat de hele top 5 vroeg stopt.
idd, al is de run naar de eerste bocht niet zo lang.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Kimi moet hopen dat hij morgen bij de start met KERS voor Rubens kan komen. Dan heeft hij kans om te winnen.
Dat wordt pas later bekendquote:
Das wel logisch eigenlijk, ze kunnen niet na 2 minuten al alle wagens gewogen hebbenquote:
Ze kunnen wel zien hoeveel peut er uit het refuling-rig komtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Das wel logisch eigenlijk, ze kunnen niet na 2 minuten al alle wagens gewogen hebben
Op het moment dat jij het vroeg zag je op tv Fisichella net op de weegschaal stappenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Das wel logisch eigenlijk, ze kunnen niet na 2 minuten al alle wagens gewogen hebben
ik denk dat het wel meevalt met fisi. Niet vergeten dat hij in Q1 en Q2 ook de snelste was.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:09 schreef Tarado het volgende:
Fisi zal wel licht zijn, maar toch heel leuk, Barichello ziet er goed uit voor morgen, Red Bull had ik wel iets meer van verwacht
quote:
quote:Pos Driver Weight (kg)
1. Fisichella Force India-Mercedes 648.0
2. Trulli Toyota 656.5
3. Heidfeld BMW-Sauber 655.0
4. Barrichello Brawn-Mercedes 644.5
5. Kubica BMW-Sauber 649.0
6. Raikkonen Ferrari 655.0
7. Glock Toyota 648.5
8. Vettel Red Bull-Renault 662.5
9. Webber Red Bull-Renault 658.0
10. Rosberg Williams-Toyota 670.0
11. Sutil Force India-Mercedes 678.5*
12. Hamilton McLaren-Mercedes 693.5*
13. Alonso Renault 684.4*
14. Button Brawn-Mercedes 694.2*
15. Kovalainen McLaren-Mercedes 697.0*
16. Buemi Toro Rosso-Ferrari 685.0*
17. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 704.5*
18. Nakajima Williams-Toyota 706.1*
19. Grosjean Renault 704.7*
20. Badoer Ferrari 691.5*
* declared weight
Inderdaad zeg! zo licht had ik nou ook weer niet verwacht. Dat geeft wel aan dat het bij de Brawns toch niet helemaal snor zit. Red Bull lekker zwaar dus en Fisico kan morgen zeker wel voor de punten gaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat is die rubens licht zeg.
Je hebt gelijk hij is niet zo licht, dat maakt het nog leuker voor hem maar ik zie ook uit naar de race morgenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
ik denk dat het wel meevalt met fisi. Niet vergeten dat hij in Q1 en Q2 ook de snelste was.
edit:alleen in q2 p4 zie ik numaar hij zat er in die sessies ook al goed bij.
Volgens mij was dat Badoer, die hij ophield.quote:Reprimande voor Webber na ophouden in Q1
Mark Webber is na afloop van de Belgische kwalificatie op de vingers getikt door de wedstrijdleiding. Hij zou een andere coureur hebben opgehouden. Webber krijgt geen straf.
Het incident vond plaats in het eerste deel van de kwalificatie, maar was blijkbaar niet zwaar genoeg om bestraft te worden.
En de reden waarom hij pole misliep.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:09 schreef Trystar het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Badoer, die hij ophield.
Nevermind, verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En de reden waarom hij pole misliep.
En hij zorgt voor voldoende vermaak, al is het dan om zijn negatieve prestaties.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:24 schreef Sally het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar Badoer heeft wel de speed trap te pakken
viel mij ook op. Of hij heeft heel weinig vleugel staan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik weet niet wat voor turbo Badoer er op had, maar hij ging met 324 km/h door de speedtrap, terwijl nummer twee Sutil slechts op 315,6 zat.
Ja net voordat hij eraf schoot... geen wonder dat ie zo hard ging als je de bocht mist er naquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:24 schreef Sally het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar Badoer heeft wel de speed trap te pakken
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Plaatje op F1 racing.nl..
[ afbeelding ]
.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Plaatje op F1 racing.nl..
[ afbeelding ]
.
Echt te zieligquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Plaatje op F1 racing.nl..
[ afbeelding ]
.
En dat ligt echt niet aan zijn potentiële skills maar meer aan wat hij de afgelopen jaren aan kansen heeft gehad om z'n skills op peil te houden. Altijd aan de kant gezet en gepasseerd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:33 schreef CAP. het volgende:
Loyaal zijn oké, maar dit is beschamend.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:04 schreef k_man het volgende:
Wat ik me dus afvroeg is wat die Badoer nou eigenlijk voor Ferrari gedaan heeft de afgelopen tijd. Hij heeft als functie testrijder, maar er is een testverbod en hij heeft nog nooit in de auto van 2009 gereden.
Dus als de testrijder geen testritten maakt, wat dan wel?
quote:Unable to find a satisfactory race seat in Formula One after 1999, Badoer focussed on his job as the permanent test driver for Ferrari. He covers thousands of kilometres at the Mugello and Fiorano test circuits each year and has probably driven more kilometres in a Ferrari Formula One car than any other Italian in history. He is credited with making a vital contribution to Ferrari's first F1 Drivers' Championship win for 21 years in 2000.
edit : Of bedoel je meer wat de functie van testrijders in het algemeen is sinds de testing-ban?quote:Ferrari confirmed that Badoer (Ferrari's longest-serving test driver) would replace the injured Massa instead. The BBC reported that Badoer was given the job "as a thank you for his commitment to the team".
Ja, waarom heb je een testrijder als er niet getest mag worden? Wat doet zo'n vent dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:09 schreef Googolplexian het volgende:
edit : Of bedoel je meer wat de functie van testrijders in het algemeen is sinds de testing-ban?
Die vraag kun je beter stellen aan officieel test-rijder voor Red Bull: Robert Doornbos ^^
ik hoop het ( vooral voor mijn manager) maar ik ben bang dat trulli racepace niet kan volhouden...quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:29 schreef Atreidez het volgende:
Ik zet toch me geld op Trulli.. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst lama zeggenMaar ik schakel fisi ook niet echt uit. De benzine showt dat die auto goed ligt, maar als ie ermee ze banden opvreet wordt het nog geen punten.
nee, kom net thuis uit de kroegquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:23 schreef Atreidez het volgende:Zit je ook op Indycar te wachten? Die starten om 4:00!
Niet per se. De auto's zijn leeg niet allemaal even zwaar, dus 7 kg verschil zit m niet puur in de brandstof.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:55 schreef kepler het volgende:
Leuk dat er zo weinig verschillen inzitten in de top10
Is 7 kg verschil in gewicht ook echt 7kg verschil in brandstof?
Dat dacht ik al, vond het sowieso al raar dat ze niet gewoon de hoeveelheid brandstof bekend maken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet per se. De auto's zijn leeg niet allemaal even zwaar, dus 7 kg verschil zit m niet puur in de brandstof.
2quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, vond het sowieso al raar dat ze niet gewoon de hoeveelheid brandstof bekend maken.
7kg verschil in brandstof is namelijk net 1 rondje op Spa?
Neuh. Er gaat 4 liter per ronde doorheen ofzo. Dus 7 kg is ongeveer 2,5 ronde verschil als de bolides bij ledig gewicht even zwaar zijnquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, vond het sowieso al raar dat ze niet gewoon de hoeveelheid brandstof bekend maken.
7kg verschil in brandstof is namelijk net 1 rondje op Spa?
P=m/vquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:42 schreef kepler het volgende:
Ze reden toch 1:1? Aangezien het circuit 7km lang is kom je dan op 1.5 rondje ofzo, iig niet gigantisch veel. Maar gezien we de lege gewichten niet weten schieten we er niet heel veel mee op
ps: wist niet dat de dichtheid zo laag was van de benzine
I know, maar ik dacht altijd dat het in de buurt lag van waterquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |