Tenzij je een profi draagpop hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:27 schreef texelonia het volgende:
Oefenen met een pop of knuffel lijkt mij niks trouwens. Nou ja misschien voor de knoop zelf. Maar een pop weegt niks, dus dan heb je nog niet het gevoel van hoe het is om een kind je rug op te zwieren.
Misschien welquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:18 schreef Jelief het volgende:
mmm ik geloof dat ik nog eens een filmpje moet gaan maken
Het was een beetje tegenstribbelen, maar verder zat het prima, en idd ik vond ook wel dat hij wat hoger mocht maar ik kreeg het met behulp van lief niet voor elkaar en ook niet met hupsenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Yay LL! Werkte meneer nu wel een beetje mee?
Misschien kun je hem nog wat hoger knopen anders, dan kan hij over je schouder meekijken
Werkt bij gebakje altijd wel, die zit met haar hoofd bijne op gelijke hoogte met mij. Prinses op de troon
omgquote:Op woensdag 2 september 2009 00:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vroeg er zelf om en popje mocht niet! meer! af!
Is het nog nooit mis gegaan? Kind laten vallen of zoquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb wat af gestunteld in het begin Tan, in m`n eentje het kind op m`n rug proberen te krijgen
Tegenwoordig lukt het me met m`n ogen dicht, onder toezicht van een stadion vol mensen, en dan met 1 hand die nog slechts half functioneert
Kwestie van oefenen en doen
Bij mij niet in ieder geval. Wel een of twee keer bijna, omdat iemand me ineens ging "helpen"quote:Op woensdag 2 september 2009 10:37 schreef Tan het volgende:
[..]
Is het nog nooit mis gegaan? Kind laten vallen of zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |