abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72339537
Als je weet dat je de nati fijn vindt dragen en mooi is dat wel een goed idee.
Maar de neobulle's vind ik nog mooier. maar goed indragen is dan wel weer nodig vind ik.
pi_72339833
Ik vind dunne doeken niet echt prettig dragen ben ik achter gekomen, en Nati is wel dun, vandaar ook de twijfel.
Ik denk dat ik eerder voor een Neobulle zal gaan inderdaad
Ik vind deze wel erg mooi

En nu ik toch aan het opruimen ben mag m'n Ellaroo Christiane 3.7 ook vertrekken wegens te dun..
Gaat lekker zo

Wel grappig dat je op een gegeven moment er achter komt wat je wel/niet prettig vind dragen
pi_72340548
Ik twijfel zo of ik een neobulle wil. Ik vond simon erg stug.
Maar ik vind julie echt zo mooi . (en lili en Petit Prince ook!)
pi_72340773
Ik wil een CGW maar ik vind de kleur niet mooi, en ben bang dat hij me niet staat ...
Ik wil zowiezo gewoon een didydoek omdat ze altijd zo zacht zijn en en en
pi_72340877
Ik vind de CGW toch niet afschuwelijk lelijk hoor. Al heb ik er wel aan moeten wenen.
zeker na de kookwas vind ik hem nu wel erg mooi. En hij draagt echt heerlijk.
pi_72340915
Toch weer aan de doeken LL, leuk!

Ik vond Simon eigenlijk helemaal niet zo stug! Nieuwe Neobulles kosten wel wat werk begreep ik inderdaad

Ik heb net mijn Didymos Nino binnen, zacht! Lotte slaapt nu, maar straks even proberen. De kleur is donkerblauw en valt me nog niet tegen, maar heb ook al een mooi verfproject in gedachten met de Nino (turquoise ofzo)
pi_72340946
heb je mijn margot gevoeld, Pvoesss? Die is echt super lekker zacht. Ik vind neobulles een beetje vergelijkbaar met storchenwieges, strependidy's en hopps. Stevige kruiskeperdoeken die een hoop kunnen hebben en op hun eigen manier soepel en zacht worden.
Het zullen geen pluizigzachte girasols worden en geen dunne ellaroos. Maar ze zijn daarentegen weer veel veelzijdiger.
pi_72341063
Nee ik heb je margot niet gevoeld. Volgende keer wil ik je margot voelen
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:32:55 #184
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_72341196
Ik vind dit topic heel interressant, al snap ik er weinig van dragen is leuk.
Maar 'margot voelen' klinkt toch wel heel verkeerd.

Sorry
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:49:55 #185
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72341689
hehe, al die namen van "merken"doeken, al zeggen de meesten mij niks.

nu heb ik 2 doeken waarvan 1 nu uitgeleend, voorlopig eerst hier maar eens mee klungelen/proberen.
voordat ik andere aan wil gaan schaffen.
daarbij heb ik ook nog geen idee welke ik fijn vind om te dragen enzo
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72341930
Niet te voorbarig he mrien, ik heb een hoop wensen wat betreft doeken gewoon omdat ik ze mooi vind.
Maar als ik zo weinig draag vind ik het niet nodig 12 doeken te hebben
pi_72342028
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:32 schreef aeque het volgende:
Ik vind dit topic heel interressant, al snap ik er weinig van dragen is leuk.
Maar 'margot voelen' klinkt toch wel heel verkeerd.

Sorry
Ach, jij mag ook best wel een keer aan Margot voelen hoor. Of aan Anna, Zara of Katja
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:03:15 #188
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72342077
Ik heb een boek te leen gekregen van een vriendin die 'het écht wat voor mij vond'. Het heet 'op zoek naar het verloren geluk' van Jean Liedhoff. Moest, toen ik de voorkant zag meteen aan dit topic denken.

Boek lijkt mij iets te zweverig, maar wellicht herkennen sommigen zich of veel er in. Ik ga het in ieder geval wel lezen, vond het ook zo bot om het meteen af te ketsen
pi_72342136
En als de dames niet bevallen hebben we Simon, Martin, Olaf en Tobi ook nog!
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:13:03 #190
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_72342381
Jullie zijn een stel viezerikken.

Na gister voor te hebben gedragen wil ik rug ook proberen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_72342457
Ah ja, die ken ik, Tan. Ik vind dat er wel aardige inzichten in staan maar het is me soms net even té. Er worden oordelen aan observaties gelinkt die in mijn ogen net zo goed compleet andersom geïnterpreteerd hadden kunnen worden.

Maar de cover van jouw exemplaar is wel beter dan de mijne uit 1986
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:43:28 #192
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72343325
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:15 schreef owlet het volgende:
Ah ja, die ken ik, Tan. Ik vind dat er wel aardige inzichten in staan maar het is me soms net even té. Er worden oordelen aan observaties gelinkt die in mijn ogen net zo goed compleet andersom geïnterpreteerd hadden kunnen worden.

Maar de cover van jouw exemplaar is wel beter dan de mijne uit 1986
Zo kwam het op mij ook over ja. Ben wel benieuwd omdat mijn vriendin zei dat ik al heel veel zo schijn te doen. Ik heb alleen nooit een methode gevolgd, maar alles op eigen gevoel gedaan. Ben benieuwd of mijn oerinstinct ook echt zo is dan

Ik ben me weer helemaal aan het inlezen, na tweeënhalf bijna drie jaar geen slen aangeraakt te hebben ben ik toch ook wel veel vergeten. Maar toen ik de knooptechnieken weer zag was het ook wel weer vertrouwd. Het enige dat ik nooit heb geprobeerd is de 'rug zonder hulp' Rug mét hulp werd ook al niet zo'n succes trouwens, hoewel me dat juist zo fijn leek, op de rug dragen. Hoe is jullie ervaring hiermee... is het goed te doen zonder hulp zonder je kind te laten vallen of te pletten?
pi_72343375
Ik doe het ook zonder hulp Tan, het vergt wat oefening maar is echt wel te doen
Desnoods oefen je eerst met een pop of knuffel ofzo
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:48:32 #194
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72343477
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:43 schreef Tan het volgende:

[..]

Zo kwam het op mij ook over ja. Ben wel benieuwd omdat mijn vriendin zei dat ik al heel veel zo schijn te doen. Ik heb alleen nooit een methode gevolgd, maar alles op eigen gevoel gedaan.
totaal offtopic ik weet het.
ik heb hier het boek Zen Mama.
wat boeddhisme en moederschap gemeen hebben.
ook wel zweverig, maar voor mij erg interesant, en bevrijdend
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72343633
Ik draag op mijn rug en ik gebruik daar de supermantoss voor die vind ik helemaal niet eng en des te vaker je hem doet des te makkelijk. Ik heb 2 keer op dezelfde dag toevallig gehad dat die niet erg lekker ging maar dan nog viel ze er niet af, zat alleen de doek in haar nek en was ik hem "kwijt"

De supermantoss kan je hier zien.
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:20:01 #196
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72344467
Wat gaaf dat filmpje, en ook andere filmpjes die ik daar zag. Mooi duidelijk. Pff dat was er allemaal niet toen ik met dragen begon. Toen kon ik met heel veel moeite een ingescande handleiding vinden die ik zelf kwijt was geraakt. En die was er later weer afgehaald dus toen had ik niks meer Gelukkig weet en wist ik nog wel uit mijn hoofd de belangrijkste twee draagmethoden voor de eerste maanden, maar het lijkt en leek me (destijds ook) gaaf wat anders te proberen.
  dinsdag 1 september 2009 @ 17:27:15 #197
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72346545
Ik zie mezelf nog geen kleine baby aan dr armen op mijn rug zwieren Dus ik doe het op deze manier:

Dat is eigenlijk meteen wel goed gegaan. In het begin zakte ze nog weleens scheef, en dan begon ik opnieuw. Zolang je spanning op de rails hebt staan, hoef je niet bang te zijn dat het kind wegglijdt.
Wel doe ik het voor mijn eigen gemoedsrust meestal boven de bank

Oefenen met een pop of knuffel lijkt mij niks trouwens. Nou ja misschien voor de knoop zelf. Maar een pop weegt niks, dus dan heb je nog niet het gevoel van hoe het is om een kind je rug op te zwieren.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72346727
koraaltje en manon zijn binnen Davinia
pi_72346898
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:27 schreef texelonia het volgende:
Ik zie mezelf nog geen kleine baby aan dr armen op mijn rug zwieren Dus ik doe het op deze manier:

Dat is eigenlijk meteen wel goed gegaan. In het begin zakte ze nog weleens scheef, en dan begon ik opnieuw. Zolang je spanning op de rails hebt staan, hoef je niet bang te zijn dat het kind wegglijdt.
Wel doe ik het voor mijn eigen gemoedsrust meestal boven de bank

Oefenen met een pop of knuffel lijkt mij niks trouwens. Nou ja misschien voor de knoop zelf. Maar een pop weegt niks, dus dan heb je nog niet het gevoel van hoe het is om een kind je rug op te zwieren.
Ja de santatoss heb ik nooit gedaan omdat ik bang ben dat ik mijn dame met haar lengte niet er over heen krijg.
En ik ben pas met rugdragen begonnen toen ze 1 jaar was natuurlijk
  dinsdag 1 september 2009 @ 18:10:51 #200
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72347897
Ik heb wat af gestunteld in het begin Tan, in m`n eentje het kind op m`n rug proberen te krijgen
Tegenwoordig lukt het me met m`n ogen dicht, onder toezicht van een stadion vol mensen, en dan met 1 hand die nog slechts half functioneert
Kwestie van oefenen en doen
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')