Voelen, als in de stof betasten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou gaan voor een geweven draagdoek. En dan proberen om er zoveel mogelijk te voelen zodat je weet welke je kan waarderen
Ja als Leander niet meer lekker in de stretch kan dan ga ik kijken of ik andere doeken kan proberen. Voor nu is deze heerlijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Nicole, mijn Ellaroo is nog niet zo soepel, zovaak heb ik Chris er (helaas) niet ingehad. En Ella is doordat hij zo dun is ook niet een echt zachte doek.
Je hebt ook andere geweven doeken die al zachter van zichzelf. .
Maar dan zou je ook nog wat anderen moeten proberen
Ja hier: Vraag en aanbod kinderspullen deel 34quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:30 schreef Tan het volgende:
[..]
Voelen, als in de stof betasten?Ik wil er eentje kopen via marktplaats (of hier, iemand nog een leuke in de aanbieding voor een schappelijk prijsje?
), maar ik zou natuurlijk wat voorwerk kunnen verrichten in een winkel.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog best prijzig vindquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:44 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ja hier: Vraag en aanbod kinderspullen deel 34
De 2e is denk ik minder geschikt en is al gereserveerd, maar die 1e kan wel (alhoewel ik je eerlijk moet zeggen dat hij misschien te kort is, omdat je als je net met een geweven doek vaak meer stof nodig hebt voor een bepaalde knoop dan wanneer je het al een tijdje doet).
Ik heb geen idee hoe lang de draagdoek moet zijn, ik ben alleen de tricotslen gewend en die is érg langquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef Pvoesss het volgende:
Wat is je budget? Voor welke lengte? en welke kleuren zoek je?
hihi dat dacht ik ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:12 schreef owlet het volgende:
[..]
hoe vaak ik dat in de afgelopen weken al niet voorbij heb zien komen!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:44 schreef miss_sly het volgende:
Het ging geweldig met Zara! Het knopen is even wennen em voor de eerste keer was het fijn dat schaap er was voor een extra hand, maar ik weet nu al dat we overstappen op geweven ipv stretch! we hebben ongeveet 2,5 uur gewandeld en geen moment hoeven corrigeren ofzo, het voelde van begin tot einde goed.
Ik ga me nog eens populair voelen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:12 schreef owlet het volgende:
[..]
hoe vaak ik dat in de afgelopen weken al niet voorbij heb zien komen!
Jaaa!!! Zoiets bedoel ik!! Bedankt!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:00 schreef owlet het volgende:
Tan, wat dacht je van
Storchenwiege Lily
[ afbeelding ]
of
Neobulle manon rouge
[ afbeelding ]
Beide ietsjes boven je budget maar wel doeken waar je van geboorte tot peutertijd mee kan doen. Doeken die stevig zijn, door gebruik heerlijk zacht kunnen worden en eigenlijk alles qua wassen en drogen kunnen hebben.
De foto's zijn bagger, met een beetje googlen kan je mooiere foto's vinden.
Ja hij draagt heerlijk. Had toen we thuis waren had ik helemaal zijn oorafdrukquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:34 schreef Macka66 het volgende:
Oh, kijk dat mannetje nou eens lekker zitten
Nee, dat mag je niet! Het is een van de meest geweldige knopen ooit! De knuffeltroostknoop voor zieke kindjes!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:49 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mrien, zo'n consult klinkt handig! Is 2,5 uur standaard want dat klinkt inderdaad best lang!
Over dat aanspannen kan ik ook nog wel wat leren, want ik geloof dat ik gisteren de nog beter een BB kon gebruiken, zo beroerd knoopte ik de Kanguru volgens de Didymos handleiding.
Mag ik trouwens die knoop tot stomste ooit nomineren?! Ik heb het idee dat ik die nóóit onder de knie krijg!
Ja ik heb de CGW die hele zachte.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
Pvoessie jij hebt toch die CGW???
Die heb ik toch gevoeld in Utrecht?
Te groot kan. En te breed ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:40 schreef Ticootje het volgende:
In de vakantie heb ik Jen alleen maar gedragen. Ik was zo blij met mn Yamo..
Maar bij ML zit de yamo niet zo goed. Het lijkt wel alsof mijn vent er te groot voor is (kan dat?) Iemand misschien een idee voor een drager voor mijn vent. Ik zat te denken aan een patapum. Nu is de peutermaat vanaf 18 maanden. Jen is net 18 maanden en toch wel wat klein voor haar leeftijd. Iemand ervaring?
De simpele rucksack carry uit het hoppediz boekjequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat ik ook weet wie het kind is![]()
Welke knoop gebruik je voor het rugknopen dan?
Daarom draag ik op mijn rug met mijn uberzachte doek.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
De simpele rucksack carry uit het hoppediz boekje
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:08 schreef texelonia het volgende:
Lekker Bar! En hoofdje vrij zal wel veel schelen ja, ze raken hun warmte natuurlijk vooral via hun hoofd kwijt.
Ik kom even hyperen: Ik ben binnenkort de gelukkige bezitster van een oude half-rood/half-roze Hoppediz! [ afbeelding ]
ok thnx, mischien moet ik de knietjes idd wat hoger doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Daarom draag ik op mijn rug met mijn uberzachte doek.
Maar als je de banden goed mooi ronddraait of samenpakt etc, en de knietjes echt heel erg hoog doet heb je daar geen last van. Hier snijden ze niet echt in de beentjes (de eerste paar keren ook wel)
Doet verder geen pijn hoor, t voelt net alsof ik ff goed me rug gefitnesst heb!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:54 schreef Pvoesss het volgende:
Mjah maar dat komt omdat je in een keer begint met een 9 kilo wegende dreumes.
Als je met een baby begint dan komen de kilo's er langzaam aan bij en kunnen je spieren ook wennen
Ach, jij mag ook best wel een keer aan Margot voelen hoor. Of aan Anna, Zara of Katjaquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:32 schreef aeque het volgende:
Ik vind dit topic heel interressant, al snap ik er weinig van dragen is leuk.
Maar 'margot voelen' klinkt toch wel heel verkeerd.
Sorry
Zo kwam het op mij ook over ja. Ben wel benieuwd omdat mijn vriendin zei dat ik al heel veel zo schijn te doen. Ik heb alleen nooit een methode gevolgd, maar alles op eigen gevoel gedaan. Ben benieuwd of mijn oerinstinct ook echt zo is danquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:15 schreef owlet het volgende:
Ah ja, die ken ik, Tan. Ik vind dat er wel aardige inzichten in staan maar het is me soms net even té. Er worden oordelen aan observaties gelinkt die in mijn ogen net zo goed compleet andersom geïnterpreteerd hadden kunnen worden.
Maar de cover van jouw exemplaar is wel beter dan de mijne uit 1986
totaal offtopic ik weet het.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:43 schreef Tan het volgende:
[..]
Zo kwam het op mij ook over ja. Ben wel benieuwd omdat mijn vriendin zei dat ik al heel veel zo schijn te doen. Ik heb alleen nooit een methode gevolgd, maar alles op eigen gevoel gedaan.
Ja de santatoss heb ik nooit gedaan omdat ik bang ben dat ik mijn dame met haar lengte niet er over heen krijg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:27 schreef texelonia het volgende:
Ik zie mezelf nog geen kleine baby aan dr armen op mijn rug zwierenDus ik doe het op deze manier:
Dat is eigenlijk meteen wel goed gegaan. In het begin zakte ze nog weleens scheef, en dan begon ik opnieuw. Zolang je spanning op de rails hebt staan, hoef je niet bang te zijn dat het kind wegglijdt.
Wel doe ik het voor mijn eigen gemoedsrust meestal boven de bank
Oefenen met een pop of knuffel lijkt mij niks trouwens. Nou ja misschien voor de knoop zelf. Maar een pop weegt niks, dus dan heb je nog niet het gevoel van hoe het is om een kind je rug op te zwieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |