abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:59:01 #151
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_72333226
Het kind kwam mij ook al bekend voor!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_72334146
Als het goed is komt vandaag mijn eerste doek binnen, een ByKay via draagdoek.nl. Vanaf hoeveel dagen kan je je kindje gaan dragen? Ik heb em namelijk speciaal in het zwart besteld in de hoop dat ook manlief het gaat proberen. Die hoeft na de bevalling natuurlijk niet te herstellen, dus hij zou het al snel kunnen proberen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72334169
Vanaf dag 1 al Mefke.
Hardloper.
IG @webkim
pi_72334267
In de vakantie heb ik Jen alleen maar gedragen. Ik was zo blij met mn Yamo..

Maar bij ML zit de yamo niet zo goed. Het lijkt wel alsof mijn vent er te groot voor is (kan dat?) Iemand misschien een idee voor een drager voor mijn vent. Ik zat te denken aan een patapum. Nu is de peutermaat vanaf 18 maanden. Jen is net 18 maanden en toch wel wat klein voor haar leeftijd. Iemand ervaring?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_72334350
Bedankt Webkim, dan weet ik wat me te doen staat dag 1....manlief met uk naar de supermarkt sturen voor muisjes ofzo. Is goed voor de binding tussen vader en kind
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2009 @ 10:47:37 #156
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72334451
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:40 schreef Ticootje het volgende:
In de vakantie heb ik Jen alleen maar gedragen. Ik was zo blij met mn Yamo..

Maar bij ML zit de yamo niet zo goed. Het lijkt wel alsof mijn vent er te groot voor is (kan dat?) Iemand misschien een idee voor een drager voor mijn vent. Ik zat te denken aan een patapum. Nu is de peutermaat vanaf 18 maanden. Jen is net 18 maanden en toch wel wat klein voor haar leeftijd. Iemand ervaring?
Te groot kan. En te breed ook
Ergo of Manduca, zou ik zeggen. Dan hoef je tzt bovendien geen baby patapum aan te schaffen. Ik heb allebei de dragers. Keertje uitproberen? De Manduca kan je iig een weekje lenen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72334523
Ja dat is prima!

Ik bedoel met de groot ook te breed Maar dat staat zo lullig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_72335489
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat ik ook weet wie het kind is
Welke knoop gebruik je voor het rugknopen dan?
De simpele rucksack carry uit het hoppediz boekje
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:04:14 #159
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72336699
ik heb Roy momenteel op de fwcc mannier in de doek, en meneertje ligt prins heerlijk te slapen.
kan helaas geen foto maken omdat camera niet thuis ligt.
merk wel omdat z'n bolletje nu vrij ligt hij het minder warm heeft.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:08:26 #160
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72336817
Lekker Bar! En hoofdje vrij zal wel veel schelen ja, ze raken hun warmte natuurlijk vooral via hun hoofd kwijt.

Ik kom even hyperen: Ik ben binnenkort de gelukkige bezitster van een oude half-rood/half-roze Hoppediz!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72336922
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

De simpele rucksack carry uit het hoppediz boekje
Daarom draag ik op mijn rug met mijn uberzachte doek.
Maar als je de banden goed mooi ronddraait of samenpakt etc, en de knietjes echt heel erg hoog doet heb je daar geen last van. Hier snijden ze niet echt in de beentjes (de eerste paar keren ook wel)
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:12:21 #162
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72336930
lol tex, hoeveel doeken heb je nu?
pi_72337015
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:08 schreef texelonia het volgende:
Lekker Bar! En hoofdje vrij zal wel veel schelen ja, ze raken hun warmte natuurlijk vooral via hun hoofd kwijt.

Ik kom even hyperen: Ik ben binnenkort de gelukkige bezitster van een oude half-rood/half-roze Hoppediz! [ afbeelding ]
Die staat jullie ook erg mooi vind ik
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:23:16 #164
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72337240
Bar, 12 en 4 onderweg... Maar heb er ook 3 verkocht!

Ik heb met rugdragen juist dat het snijdt in haar nekje.... Op mijn rug kan ik niet zien en voelen hoe strak het zit Denk dat het komt door de manier waarop ik haar op mijn rug slinger (kind op doek leggen, buideltje maken, alles goed bij elkaar en rails goed aangetrokken dus, en dan over mijn schouder op mijn rug laten zakken). Dan zit de doek al vrij strak in haar nek denk ik. Misschien eens proberen als ik haar op mijn rig slinger de doek door te laten lopen onder haar hoofd ofzow. Of heeft iemand anders nog een briljante tip?

En met rucksack heb ik tijdens het lopen dat mijn armen gaan tintelen. Door de doek die onder mijn arm/oksel doorgaat. Hb al geprobeerd hem meer te spreiden ipv gedraaid over mijn schouder, maar dat hielp nog niet echt.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:29:12 #165
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72337398
dat zijn er genoeg, voor elke maand 1
pi_72337440
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Daarom draag ik op mijn rug met mijn uberzachte doek.
Maar als je de banden goed mooi ronddraait of samenpakt etc, en de knietjes echt heel erg hoog doet heb je daar geen last van. Hier snijden ze niet echt in de beentjes (de eerste paar keren ook wel)
ok thnx, mischien moet ik de knietjes idd wat hoger doen

Texelonia tintelende armen heb ik geen last van....doe je m mischien niet te strak om je armen heen dan?
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:38:47 #167
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72337645
Nou hij gaat alleen over mijn schouder onder mijn arm door. Dus zit niet strak om/tegen mijn armen. Maar omdat de doek zo'n 'prop' wordt zeg maar, zit mijn arm er tegenaan als ik hem langs me laat hangen ofzow. En ik gebruik dezelfde doek als Pvoesss dus daar zou het niet aan kunnen liggen zou je denken Al zijn mijn armen wel dikker...
©Dumbo
pi_72337923
Irritant is dat, die tintelende armen.
Ik heb het ook een tijd gehad, en nu heb ik er nooit meer last van. Geen idee hoe het komt, maar goed strak tibetaans afknopen helpt bij mij wel.
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:51:16 #169
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_72338014
Ik merk wel dat m'n rug en spieren het niet gewend zijn. Ik voel het een beetje na gisteren!
pi_72338109
Mjah maar dat komt omdat je in een keer begint met een 9 kilo wegende dreumes.
Als je met een baby begint dan komen de kilo's er langzaam aan bij en kunnen je spieren ook wennen
pi_72338131
De betaling van mijn ellipsen is aangekomen in Duitsland
En hij gaat vanmiddag richting NL
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:55:56 #172
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_72338169
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:54 schreef Pvoesss het volgende:
Mjah maar dat komt omdat je in een keer begint met een 9 kilo wegende dreumes.
Als je met een baby begint dan komen de kilo's er langzaam aan bij en kunnen je spieren ook wennen
Doet verder geen pijn hoor, t voelt net alsof ik ff goed me rug gefitnesst heb!
pi_72338732
Ik zag net nog wat actiepics van de gecko's.
Maar ze zijn toch wel erg mooi hoor vind ik. Ik ben zo benieuwd welke kleuren er komen
pi_72338903
gecko's vinnik nie mooi
pi_72339061
Ik heb mijn stash wat omgegooid na het draagconsult
Mijn ontzettend mooie Nati Bamboe was te smal (60cm) en dat was met Lotte echt niet te doen, moet zeker 70cm hebben. Dus Nati Bamboe heb ik verkocht (wel met pijn in het hart want ik vind hem echt mooi).

Met Girasol Mojito was de klik er ook niet helemaal en ook was hij te lang (5.2) terwijl ik nu met een 4.6 alles kan knopen (en zelfs met een 4.2 behoorlijk wat kwam ik zaterdag achter).
Mojito heb ik geruild voor een Didy Nino donkerblauw in maat 6, die ik elk moment kan verwachten Mocht ik de kleur niet mooi vinden wil ik hem ontkleuren en opnieuw verven.

Nu heb ik nog doekengeld over en zit ik te kijken naar een Neobulle, een Storch of een Hopp, of toch weer een Nati Bamboe, maar dan in 70cm en een 4.6 (want die zijn nu weer leverbaar, destijds niet), de kleur vind ik namelijk echt geweldig
Lastige keuzes
pi_72339537
Als je weet dat je de nati fijn vindt dragen en mooi is dat wel een goed idee.
Maar de neobulle's vind ik nog mooier. maar goed indragen is dan wel weer nodig vind ik.
pi_72339833
Ik vind dunne doeken niet echt prettig dragen ben ik achter gekomen, en Nati is wel dun, vandaar ook de twijfel.
Ik denk dat ik eerder voor een Neobulle zal gaan inderdaad
Ik vind deze wel erg mooi

En nu ik toch aan het opruimen ben mag m'n Ellaroo Christiane 3.7 ook vertrekken wegens te dun..
Gaat lekker zo

Wel grappig dat je op een gegeven moment er achter komt wat je wel/niet prettig vind dragen
pi_72340548
Ik twijfel zo of ik een neobulle wil. Ik vond simon erg stug.
Maar ik vind julie echt zo mooi . (en lili en Petit Prince ook!)
pi_72340773
Ik wil een CGW maar ik vind de kleur niet mooi, en ben bang dat hij me niet staat ...
Ik wil zowiezo gewoon een didydoek omdat ze altijd zo zacht zijn en en en
pi_72340877
Ik vind de CGW toch niet afschuwelijk lelijk hoor. Al heb ik er wel aan moeten wenen.
zeker na de kookwas vind ik hem nu wel erg mooi. En hij draagt echt heerlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')