Te groot kan. En te breed ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:40 schreef Ticootje het volgende:
In de vakantie heb ik Jen alleen maar gedragen. Ik was zo blij met mn Yamo..
Maar bij ML zit de yamo niet zo goed. Het lijkt wel alsof mijn vent er te groot voor is (kan dat?) Iemand misschien een idee voor een drager voor mijn vent. Ik zat te denken aan een patapum. Nu is de peutermaat vanaf 18 maanden. Jen is net 18 maanden en toch wel wat klein voor haar leeftijd. Iemand ervaring?
De simpele rucksack carry uit het hoppediz boekjequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat ik ook weet wie het kind is![]()
Welke knoop gebruik je voor het rugknopen dan?
Daarom draag ik op mijn rug met mijn uberzachte doek.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
De simpele rucksack carry uit het hoppediz boekje
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:08 schreef texelonia het volgende:
Lekker Bar! En hoofdje vrij zal wel veel schelen ja, ze raken hun warmte natuurlijk vooral via hun hoofd kwijt.
Ik kom even hyperen: Ik ben binnenkort de gelukkige bezitster van een oude half-rood/half-roze Hoppediz! [ afbeelding ]
ok thnx, mischien moet ik de knietjes idd wat hoger doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Daarom draag ik op mijn rug met mijn uberzachte doek.
Maar als je de banden goed mooi ronddraait of samenpakt etc, en de knietjes echt heel erg hoog doet heb je daar geen last van. Hier snijden ze niet echt in de beentjes (de eerste paar keren ook wel)
Doet verder geen pijn hoor, t voelt net alsof ik ff goed me rug gefitnesst heb!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:54 schreef Pvoesss het volgende:
Mjah maar dat komt omdat je in een keer begint met een 9 kilo wegende dreumes.
Als je met een baby begint dan komen de kilo's er langzaam aan bij en kunnen je spieren ook wennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |