misschien de HEMA?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:46 schreef Sandous het volgende:
Heeft iemand leuke roze gordijnen thuisliggen? Wel langer dan 170.
Ben bij de Ikea, Leenbakker, kwantum, praxis maar niet echt iets gevonden. Om het te laten maken bij een speciaalzaak mag ik 200 euro leggen
Witte / naturel gordijnen van Ikea / Hema / Kwamtun in een badje Dylon gooien misschien?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:46 schreef Sandous het volgende:
Ben bij de Ikea, Leenbakker, kwantum, praxis maar niet echt iets gevonden. Om het te laten maken bij een speciaalzaak mag ik 200 euro leggen
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26source%3Dhp%26q%3Dgordijnen+roze%26meta%3D%26aq%3Df%26oq%3D&url=http%3A//huis-inrichting.marktplaats.nl/stoffering-gordijnen-en-lamellen/268365554-eiffinger-gordijnen-roze-met-elfjes.html%3Fxref%3D1quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:46 schreef Sandous het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:41 schreef Deamobile het volgende:
Binnenkort hebben wij een kinderkamer nodig.
Ledikant, comode, kast.
Als het kan niet meer als 400 euro.
Tevens regio noord-oost, en via pm
Ik heb je net een PM gestuurd...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:44 schreef Lenaatje het volgende:
Wij hebben een commode en een kledingkast in de aanbieding........
Staan ergens in dit topic of vorige aanbod topic. Pm je morgen anders wel even!
Ik heb schoentjes in de aanbieding maat 21 ik pm je even.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 07:56 schreef freecell het volgende:
Oeh, Kim, ik ga hier in huis even in conclaaf over die box!
En heeft er nog iemand een beetje goede schoentjes met buigbare zool in maat 20 ongeveer?
Ik denk niet dat ie in jullie auto past hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 07:56 schreef freecell het volgende:
Oeh, Kim, ik ga hier in huis even in conclaaf over die box!
En heeft er nog iemand een beetje goede schoentjes met buigbare zool in maat 20 ongeveer?
Ik heb een schoonvader met een combo die voor zijn werk het hele land doorreist!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie in jullie auto past hoor.
is het ver van 020 vandaan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:58 schreef YPPY het volgende:
Wij hebben een donkerblauwe wipstoel liggen, mag je zo hebben, maar niet in 020.
Mooi Ireth! maar helemaal in de buurt van Utrechtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:42 schreef Ireth het volgende:
Iemand intresse in een beuken met vanille kinderkamer? Hieronder foto's van een zelfde, foto's even van marktplaats geleend
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
(klikken voor grote foto's)
Ligt momenteel op zolder, is dus al helemaal gedemonteerd. Incl. Matrasje en eventueel met duo-deken.
(lokatie: 030)
Checkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:32 schreef huuphuup het volgende:
Mn buik slinkt!![]()
met andere woorden, ik heb mn zwangerschapskleding niet meer nodig. niet alles meer in elk geval... zou er interesse zijn in wat shirtjes enzo? Maat 38/40 vooral of maat M is het.
Mjah.. versturen is ook niet echt een optie...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mooi Ireth! maar helemaal in de buurt van Utrecht![]()
Ik dacht dat er stond mijn buik stinkt,quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:32 schreef huuphuup het volgende:
Mn buik slinkt!![]()
met andere woorden, ik heb mn zwangerschapskleding niet meer nodig. niet alles meer in elk geval... zou er interesse zijn in wat shirtjes enzo? Maat 38/40 vooral of maat M is het.
[TK] Burley Cubquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:45 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede fietskar voor 2 kindjes. Hoeft niet nieuw te zijn, maar wel in goede staat natuurlijk. Liefst met harde bodem. Iemand?
Voedingsshirtjes heb ik in principe wel interesse in, dus laat maar zien die foto'squote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:15 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond mijn buik stinkt,![]()
Ik heb ook nog een positie/soepjurk en misschien 2 voedingshirtjes in de aanbieding, ik zal er morgen even een foto van maken.
Ik zei misschien 2 voedingshirtjes (Ik had er misschien ook niet direct neer moeten zetten, sorry)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voedingsshirtjes heb ik in principe wel interesse in, dus laat maar zien die foto's
Ik zei 'in principe' wel interessequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:58 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ik zei misschien 2 voedingshirtjes (Ik had er misschien ook niet direct neer moeten zetten, sorry)
Ik wacht nog even een reactie af van mijn schoonzus als zij geen interesse heeft dan laat ik het weten en laat dan wel de foto's zien. Het is btw maat 36 (zo uit mijn hoofd)
Oh dan lees ik niet goed,sorryquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zei 'in principe' wel interesse
maar als het maat 36 is, haak ik sowieso af. Dat gaat niet passen
Ik zie dat de advertentie al wat ouder is e.t., heb je de kar in de tussentijd nog gebruikt? En wat wil je er nu voor hebben?quote:
Ik heb wel wat langere dingen ja, of je ze leuk vindt weet ik nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Check
Heb je een beetje leuke, langere dingen? Alles wat ik kan vinden is zo kort en dan kruipt het op
OEHquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:35 schreef WupWup het volgende:
[..]
Als in 'die is voor mij'? Want zo niet, houd ik me aanbevolen!
Als het goed is zijn ze die maat ja, kan ze morgen voor de zekerheid wel even nameten voor je?quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:39 schreef Deepfreeze het volgende:
De_Taartjesfee : Zijn die peuterovertreksetjes voor een dekbed van 120x150?
Waar woon je ongeveer? Ik heb wel interesse in wat dingetjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |