das hier echt nog veel te groot...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:13 schreef lady-wrb het volgende:wow dat is snel
110 geloof ik , ik loop even naar boven, hij ligt op mijn bed (die jas dus, het kind is net weer naar school)
-edit: 116 dus. t is geen leren jack overigens, tis een soort stof met een laagje en gedeeltelijk kunstleer.
We zijn uiteindelijk toch geslaagd bij de Wibraquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:31 schreef moussy het volgende:
Ireth, bij de wibra, de wibra!! hebben ze nu jassen in de aanbieding, ik vond die met roze wel Suuserigen ze zijn haske dik! Haast dekbedden
![]()
Kan, tuurlijk!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:03 schreef YPPY het volgende:
owlet, kan ik die luiers even reserveren voor een vriendin? Die zat een uur geleden te vertellen dat ze er een paar ging proberen.
Volgens mij is dat 1 maat. Ik kan wel kijken wat ik heb. Kun je foto's pm-men eigenlijk?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:30 schreef ymme het volgende:
Iemand die nog leuke badcapes voor de kleine heeft en er niets meer mee doet
Ben op zoek naar het kleinste maatje. Of gaat dit niet met maten? Ja soms moet ik nog erg wennen aan de maten enzo. Vooral met kleren. Het ene 68 is de ander niet.
Ik kon vorig jaar niets naar mn zin vinden, dus ik ben nu gewoon vroeg toen ik een jas zag waarvan ik zeker wist dat Cas hem leuk vond en ik werd al helemaal blij van de prijs! Meneer heeft nogal wat eisen en als het hem niet aanstaat doet hij hem gewoon niet aan!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Winterjas, moet je die nu al aanschaffen dan? Zal het in okt al uitverkocht zijn, nee toch?
Want geen idee welke maat voor beiden.
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 1 maat. Ik kan wel kijken wat ik heb. Kun je foto's pm-men eigenlijk?
Nee, die middelste is met kleine prinsesjes en kikkers erop. Ook met roze enzo, dus echt een meisjespyjama. Vind ik dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:32 schreef ymme het volgende:
[Pyjamaatjes (H&M)
[ afbeelding ]
Die middelste vind ik wel heel leuk
Deze kan voor zowel jongen als meisje toch, als ik het goed zie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |