Hmm. ik snap je niet helemaal. Bieden mag, en de meteen-meenemen-direct-verkocht-prijs is 150. Maar zoals gezegd, je mag ook een bod doen. Of een bod en een bezichtiging.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoi, wil je richtprijs toevoegen? Of is 150 euro de richtprijs om voor te verkopen?
Oke, dan is ie helemaal duidelijk, ik dacht even niet goed naquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:42 schreef div-er het volgende:
[..]
Hmm. ik snap je niet helemaal. Bieden mag, en de meteen-meenemen-direct-verkocht-prijs is 150. Maar zoals gezegd, je mag ook een bod doen. Of een bod en een bezichtiging.
Het is niet het einde van de wereld hoor...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:44 schreef JO3Y het volgende:
jammer dat het helemaal in Heerlen ligt ipv randstad. had ik goed kunnen gebruiken aangezien mijn vrouw over 2 maanden uitgerekend is.
Zeg maar tegen broeflief dat hier een meidje haar eerste jaren bij heeft doorgemaakt, en dat blauw wel past bij een meisje, maar rose niet bij een jongen. Maar nog neutraler? Zoek zoek...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:09 schreef MarkyB het volgende:
Even onder voorbehoud, tvp
Wat wil je ervoor hebben?
Broerlief wil iets neutraler, weet nog niet of het een jongen of een meisje wordt, dus ik weet ook nog niet of ik oom of tante ga worden
Whut!?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:09 schreef MarkyB het volgende:
Even onder voorbehoud, tvp
Wat wil je ervoor hebben?
Broerlief wil iets neutraler, weet nog niet of het een jongen of een meisje wordt, dus ik weet ook nog niet of ik oom of tante ga worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |