De Aubergine is donkerpaars, en de Curry oranjegeel. Zwarte Chimparoo lenen?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:55 schreef miss_sly het volgende:
Wat een lief aanbod, texel en ook Macka
Ik zou het graag willen aannemen, want ik zou het zo jammer vinden nu een andere doek te kopen dan ik wil, alleen vanwege de tijdsdruk.
schaap en ik zijn ongeveer even groot en hij is vrij smal, dus wij kunnen gemakkelijk met dezelfde doek. De rode Zara vond hij echter niet mannelijk genoeg, dus dat wil hij niet
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
Hier nog even 2 fotootjes van afgelopen zaterdag (dont mind the shoes, ze zijn afschuwelijk maar lopen lekker!!)
[ afbeelding ]
En een close-upje:
[ afbeelding ]
paraplof!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:22 schreef miss_sly het volgende:
Die kat![]()
Even vraagje: hoe doen jullie dat met dragen als het regent?
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:11 schreef tessie het volgende:
[..]
Heel erg offtopic, maar kwam deze net tegen en moest gelijk aan je denken
![]()
[ afbeelding ]
Heb je een rekbare of een geweven doek?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:49 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb nu de fwcc geprobeerd, maar nu krijg ik de doek aan m'n linkerarm niet echt strak getrokken, wat doe ik verkeerd?
gedaan, ging primaquote:Op donderdag 3 september 2009 10:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
paraplof!
en bij wat gemiezer trek ik een baan doek over haar heen
Troostdoek?quote:
Ik heb ook een dame die met de armen uit de doek wil.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:18 schreef Grijs het volgende:
De laatste tijd knoop ik meestal een rucksack, maar Marlien heeft dan meestal haar armen in de doek. Als ze haar armen uit de doek heeft, zit ze gelijk een stuk wiebeliger en draait ze alle kanten op, waardoor de doek steeds lager op haar rug gaat zitten. Ze gooit zich dan achterover enzo. 't Is niet gevaarlijk, want ze zit stevig genoeg, maar het draagt gewoon niet fijn. Scheelt het als ik haar direct met de armen eruit zou knopen? Of zijn er andere dingen waar ik op zou moeten letten tijdens het knopen?
Lol nee. Een geluksdoekquote:Op donderdag 3 september 2009 16:23 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Troostdoek?![]()
(Ik las het ergens anders al ja, van die doek enzo. Snel gedaan zeg...)
Zondag nog in de put, donderdag een geluksdoek. Da's best snelquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol nee. Een geluksdoek![]()
Maar hoezo snel gedaan(mag je ook PM-en)
Het gebeurd he!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:53 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zondag nog in de put, donderdag een geluksdoek. Da's best snel
Ik heb de zwarte gecko's met linnen besteld. Kunnen we een keer samen de gecko's uitlaten
De grijze Gecko'squote:Op vrijdag 4 september 2009 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
Mrien, ziet er goed uit die Nino (en de ruck ook!! )
Aeque, wat voor doek heb je gekocht?
Ik zou het niet weten, Tessie, maar laatst was ik op de draagkring en vroeg ik Macka ook over rugdragen en zij raadde me aan nog een maandje te wachten. Dus tot Ko 4 maanden is. Dus ik heb me er nog niet in verdiept verder.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:15 schreef tessie het volgende:
Weet iemand een duidelijk filmpje van hoe je kan rugdragen met een kleine baby? Dat filmpje wat tex postte met die man op het bed vind ik niet zo duidelijk, en ik kan geen betere vinden met die manier. Want op zich lijkt me dat wel het handigst, toch?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:04 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind rugdragen pas aan te bevelen als het kind het hoofdje zelf goed omhoog kan houden.
En ik ben totally shocked door dit:
[ afbeelding ]
Waarom brengen ze dit soort rotzooi toch op de markt
Nou, er is nog meer van dit soort rotzooi bijzonders te krijgen...quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:14 schreef YPPY het volgende:
Dat moet een grap zijn! De BB is ergonomisch vergeleken bij dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |