Dat mag tegenwoordig toch niet meer?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:02 schreef RockabeIIa het volgende:
pffff... dat kon ook wel in het hoe gaat het met de moeders topic hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/blablabla]
en dankjewel Lois
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2009 21:11:48 ]
Ik doe alleen maar egoposts, en toch vind iedereen me aardig. Nouja, bijna danquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
komtie dan he die ego-post
het gaat eigenlijk hartstikke goed![]()
![]()
@freecell, dankje wel
Asy, wat een prachtige mooie jurk zegecht heel mooi.... *stil*
we durven niet te zeggen dat het niet zo isquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar egoposts, en toch vind iedereen me aardig. Nouja, bijna dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tr00quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
we durven niet te zeggen dat het niet zo is
Ik weet het ook niet hoor. Het leuke is dat het via een uitzendbureau gaat, maar ik weet niet welke vestiging. Dus ik loop morgen maar even bij de vestiging hier in Hilversum langs, dan zullen ze vast wel iets terugvinden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:19 schreef Lois het volgende:
Kim het universum wil je niet aan het werk/reintegratie hebben denk?
Ja, als je niet steeds van nick wisselt was je inmiddels ook oldbie geweest en dan had je het wel gewetenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:24 schreef Pvoesss het volgende:![]()
Lot?? net nu ik denk een beetje op de hoogte te zijn komt er weer iets waar ik geen sikkepit van snap
Ouchquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, als je niet steeds van nick wisselt was je inmiddels ook oldbie geweest en dan had je het wel geweten
Probeer de zoekfunctie eens. Er komen vast wel wat topics bovendrijven. Leuk tijdverdrijf voor een saaie avond.quote:
Nee, nu is het nog veel erger. Nu moet ik me verantwoorden bij incapabele mensen wiens werk ik veel beter had kunnen doenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:26 schreef m@x het volgende:
Kim, zie de voordelen van baanloos zijn. Je hebt in ieder geval niet te maken met collega's die je het liefst met de koppen tegen elkaar zou willen slaan.
*stil*quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:30 schreef Lois het volgende:
Ik zoek wel even het ultieme Lot topic, momentje
Ik kom alleen maar kindernamen tegen en het lot van.... of een vijfde lot ... ik laat het hierbij, ik kan ook niet ALLES willen volgen toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Probeer de zoekfunctie eens. Er komen vast wel wat topics bovendrijven. Leuk tijdverdrijf voor een saaie avond.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een topicZat Reinhilde daar ook al achter denk?
Jijquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:16 schreef m@x het volgende:
Ik heb ook de tijd (en de zin) niet om alles bij te houden.
Eigenlijk had ik gewoon geen zin in jou, maar dat vond ik dan weer zo lullig staanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:40 schreef easy-going het volgende:
[..]
Jijhebt
geen
zin
in
ons ????????????????????
Ik dacht dat je alleen geen tijd had
dat is dan wel weer liefquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik gewoon geen zin in jou, maar dat vond ik dan weer zo lullig staan
Deel2??quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
Omg er is zelfs een deel 2 ... wat een raar verhaal zeg
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:49 schreef Sugar het volgende:
Hee maar, Ynske, heb jij deze foto's nou gemaakt?
Zie je nu wat ik allemaal voor je overheb?quote:
Ja maar ik vond het een hoop vaag geouwehoer dussuh ik heb niet verder gelezen...quote:
dat is de 100.000 euro vraag!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:56 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap geen sikkepit van het lotte verhaal haha
wie zat er nou achter?![]()
Wisten we het maar, dan was het vast niet zo'n ontzettende fok-mythe geworden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:56 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap geen sikkepit van het lotte verhaal haha
wie zat er nou achter?![]()
niet doen, dat is echt echt heelquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja morgen heb ik cursus EHBO voor kinderen... van 13:00 tot 17:00 en ik zie er zo tegenop.
Nou, als je dat topic leest is dat wel duidelijk volgens mij?quote:
Feest! Taartquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Vicky het volgende:
Ik ken Lotte ook niet en ik ben toch echt een oldbie...
12 oktober al weer 10 jaar fokaddict
*trots is*
Dat is kenmerkend voor emotiodiertjesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:03 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom...gebruiken die....lotte en.... die zus... en weet... ik het zoveel puntjes...
Lotte.......
Ha wat leuk!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ook van jou Spuuglokje
Ik heb gisteren trouwens de cakejesstandaard gebruikt, echt supertof
Inderdaad, het valt me nu ook op........quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:03 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom...gebruiken die....lotte en.... die zus... en weet... ik het zoveel puntjes...
Lotte.......
en zo kun je tussendoor je teiltje even pakken..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat is kenmerkend voor emotiodiertjes
m@x is moe.... en chagrijinig... en ze heeft geen zin om morgen te werken... maar verder is allesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef snoopy het volgende:
hee M@x, hoe is het met jou dan? ......
quote:
snoopy zit maar te zitten ..... maar verder .... alles ok ......quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:08 schreef m@x het volgende:
[..]
m@x is moe.... en chagrijinig... en ze heeft geen zin om morgen te werken... maar verder is alles. En met jou?
Maar snoepiepoepie toch... waarom ben je aan het zitten.... ? ....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
snoopy zit maar te zitten ..... maar verder .... alles ok ......
en dan toch hier posten .....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:08 schreef m@x het volgende:
[..]
m@x is moe.... en chagrijinig... en ze heeft geen zin om morgen te werken... maar verder is alles. En met jou?
Dan voel je je wel belazerd denk ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:11 schreef Morretje het volgende:
Wat een ontzettend vaag verhaal zeg..Arme Tara...
omdat mijn voet is geplet tussen een boot en een kademuur.....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Maar snoepiepoepie toch... waarom ben je aan het zitten.... ? ....
je zit al .... sinds euhh ...... ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
snoopy zit maar te zitten ..... maar verder .... alles ok ......
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:12 schreef snoopy het volgende:
[..]
omdat mijn voet is geplet tussen een boot en een kademuur.....
.....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:17 schreef m@x het volgende:
Als je weer mobiel bent moeten we toch maar eens over flippin'bitches na gaan denken hoor.
Idem en ik zit nog in een verdachte positie ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:19 schreef Kleurdoos het volgende:
ik gebruik altijd veel puntjes... maar kwashetniet
Och, ik heb het overleefdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:11 schreef Morretje het volgende:
Wat een ontzettend vaag verhaal zeg..Arme Tara...
In dat topic komt het op Digger (met of zonder medeverdachten) neer. Maar hoe het zit weet ik dus helemaal niet verder he, ik had het alleen over de 'bewijslast' die in dat topic staat...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:26 schreef freecell het volgende:
Oeh, Spuug weet wie Lotte is?Wij zijn ook heel benieuwd hier
Weetniet en eigenlijk wil ik dat helemaal niet weten. Mijn ouders hebben geen naakt jah!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:32 schreef RockabeIIa het volgende:
m@x, is het een naaktstrand?
Just wondering...
TARA zegt dat het absoluut niet digger wasquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:31 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
In dat topic komt het op Digger (met of zonder medeverdachten) neer. Maar hoe het zit weet ik dus helemaal niet verder he, ik had het alleen over de 'bewijslast' die in dat topic staat...
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:33 schreef m@x het volgende:
Kai van de week tegen mijn moeder: "oma, heb jij een grote of een kleine piemel"
Dan heb je het antwoord van mijn moeder nog niet gehoord. "Oma heeft een meisjespiemel"quote:
Wacht maar, Kai heeft een piemelobsessie en vindt zichzelf geweldig geschapen. En iedereen mag dat zienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het ook altijd TE grappig als B het over piemels heeft. Papa heeft een piemel, B. heeft een piemel, MAMA heeft GEEN piemel, opa heeft een piemel, oma heeft een piemel...
Daar zeg je me wat trouwensquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Dan heb je het antwoord van mijn moeder nog niet gehoord. "Oma heeft een meisjespiemel"Proberen we hem een beetje een normaal beeld van de anatomie zonder rare namen als 'frutje' ofzo mee te geven, komt ze met zoiets
Goed puntquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:41 schreef m@x het volgende:
Ik ben er ook nog niet helemaal uit maar ik weet wel dat ik het geen meisjespiemel wil noemen.
Toevallig hadden wij die discussie ook hier van de week. Wij kwamen ook niet verder dan 'doos'quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat trouwensIk ben blij dat L. een ventjeis, want een piemel is een piemel, maar hoe noem je een vagina? Vagina? Is zo medisch, maar kut vind ik ronduit plat.
Ik zou géén idee hebben!
Hoe benoem je het dan wel? Want ik weet er nog steeds geen geschikt woord voorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Dan heb je het antwoord van mijn moeder nog niet gehoord. "Oma heeft een meisjespiemel"Proberen we hem een beetje een normaal beeld van de anatomie zonder rare namen als 'frutje' ofzo mee te geven, komt ze met zoiets
Een jongetje heeft een plasser, meisje niet imoquote:
psies, dan krijgen ze maar es een keer een stinkvinger hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn jongens noemen dat een spleetjeWij hebben het maar over plasser, en later babygaatje.
De rest vogelen ze zelf maar uit
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:46 schreef Memmel het volgende:
Een plasser misschien?
M@x...hoe we van de plas/zwervers naar naaktlopers zijn gegaan, ontgaat me. Maar als ik twee blote zwervers zie lopen met allebei een piemel (de een wat groter dan de ander), zal ik ze binnen vragen voor een bakkie, ok?![]()
Leg ik wel even een zeiltje op mijn bank hoor, voor het geval ze lekken...
oeh, ik doe ook in puntjes...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |