Dat mag tegenwoordig toch niet meer?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:02 schreef RockabeIIa het volgende:
pffff... dat kon ook wel in het hoe gaat het met de moeders topic hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/blablabla]
en dankjewel Lois
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2009 21:11:48 ]
Ik doe alleen maar egoposts, en toch vind iedereen me aardig. Nouja, bijna danquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
komtie dan he die ego-post
het gaat eigenlijk hartstikke goed![]()
![]()
@freecell, dankje wel
Asy, wat een prachtige mooie jurk zegecht heel mooi.... *stil*
we durven niet te zeggen dat het niet zo isquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar egoposts, en toch vind iedereen me aardig. Nouja, bijna dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tr00quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
we durven niet te zeggen dat het niet zo is
Ik weet het ook niet hoor. Het leuke is dat het via een uitzendbureau gaat, maar ik weet niet welke vestiging. Dus ik loop morgen maar even bij de vestiging hier in Hilversum langs, dan zullen ze vast wel iets terugvinden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:19 schreef Lois het volgende:
Kim het universum wil je niet aan het werk/reintegratie hebben denk?
Ja, als je niet steeds van nick wisselt was je inmiddels ook oldbie geweest en dan had je het wel gewetenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:24 schreef Pvoesss het volgende:![]()
Lot?? net nu ik denk een beetje op de hoogte te zijn komt er weer iets waar ik geen sikkepit van snap
Ouchquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, als je niet steeds van nick wisselt was je inmiddels ook oldbie geweest en dan had je het wel geweten
Probeer de zoekfunctie eens. Er komen vast wel wat topics bovendrijven. Leuk tijdverdrijf voor een saaie avond.quote:
Nee, nu is het nog veel erger. Nu moet ik me verantwoorden bij incapabele mensen wiens werk ik veel beter had kunnen doenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:26 schreef m@x het volgende:
Kim, zie de voordelen van baanloos zijn. Je hebt in ieder geval niet te maken met collega's die je het liefst met de koppen tegen elkaar zou willen slaan.
*stil*quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:30 schreef Lois het volgende:
Ik zoek wel even het ultieme Lot topic, momentje
Ik kom alleen maar kindernamen tegen en het lot van.... of een vijfde lot ... ik laat het hierbij, ik kan ook niet ALLES willen volgen toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Probeer de zoekfunctie eens. Er komen vast wel wat topics bovendrijven. Leuk tijdverdrijf voor een saaie avond.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een topicZat Reinhilde daar ook al achter denk?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een topicZat Reinhilde daar ook al achter denk?
Jijquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:16 schreef m@x het volgende:
Ik heb ook de tijd (en de zin) niet om alles bij te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |