Dat kan ook nog TS, je laat haar inschrijven bij jou en dan komt ze ook écht bij jou wonen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je wilt haar wel erg graag bij je in huis hebben he.
op papier he....quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je wilt haar wel erg graag bij je in huis hebben he.
ja dat is voor haar.. maar iedereen roept teg nmij fraudeur , dan wil ik wel eens weten wat ik bij wet verkeerd doe en wat dan de zogenaamde risico's/ consequenties zijn...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De feiten zijn simpel. Dit soort dingen zijn te vaak in het verleden voorgekomen, waardoor de controle nu een stuk strenger is. Ze kunnen bv kijken of het adres wat bij IBG bekend is overeenkomt met het adres dat bij de gemeente bekend is. Om maar iets simpels te noemen.
Geloof me, de controle is echt strenger geworden.
Dit topic zou al 1 ding kunnen zijn... medeplichtig?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja dat is voor haar.. maar iedereen roept teg nmij fraudeur , dan wil ik wel eens weten wat ik bij wet verkeerd doe en wat dan de zogenaamde risico's/ consequenties zijn...
nog geen feit gehoord....
Voor de meeste instanties is het zo dat fraude gecontroleerd wordt door posten. Als schoonzus staat ingeschreven bij TS en ze wordt daar vrijwel nooit waargenomen, 0 keer per week (waar 4 keer per week nodig is), dan komt er uitgebreid onderzoek.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:26 schreef Tobey het volgende:
[..]
Klopt, het verhaal wat TS schept is namelijk al heel vaak voorgekomen. Dusdanig vaak dat het moeilijk te controleren viel. Want ook al zouden ze de gedachte hebben dat er iemand fraudeert, kan het nog net zo zijn dat ze daadwerkelijk bij TS heeft lopen pitten, en dus niks fout heeft gedaan.
Wat is posten? 2 ibg-agenten die in een auto met een starbucks beker en een aantal donuts en een krantje in afwachting zijn wie er uit de deur stapt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor de meeste instanties is het zo dat fraude gecontroleerd wordt door posten. Als schoonzus staat ingeschreven bij TS en ze wordt daar vrijwel nooit waargenomen, 0 keer per week (waar 4 keer per week nodig is), dan komt er uitgebreid onderzoek.
Gaat TS liegen tegen een ambtenaar die aan de deur komt en vraagt of 'schoonzus' daar woont?
Wordt er een zogenaamde kamer voor haar ingericht?
Dit is net zo goed fraude als twee oudjes die stiekem bij elkaar gaan wonen met 2x alleenstaande pensioen. Ook dat wordt, bij vermoeden van fraude, met posten gecontroleerd.
hahaha er is er hier maar een kansloos en dat ben jijquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:59 schreef Arnold_fan het volgende:
Kansloos dit, heel vreemd dat dit topic nog open is, waarschijnlijk hebben de modjes dit nog over het hoofd gezien. Als er een topic is over het patchen van software gaat het gelijk dicht, dit blijft gewoon open.
Hij is tenminste geen pootquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Maybe, maar ik ben geen fraudeur en jij mogelijk straks wel. Relnichten lopen geen risico op problemen.
Uh, je laat iemand inschrijven in je woning terwijl die daar niet woont, terwijl dat wel verplicht is. Valsheid in geschrifte zegt jou niets?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja dat is voor haar.. maar iedereen roept teg nmij fraudeur , dan wil ik wel eens weten wat ik bij wet verkeerd doe en wat dan de zogenaamde risico's/ consequenties zijn...
Betaal jij die onterechte 166,53 euro per maand, 1998,36 euro per jaar dan even uit eigen zak? Dan hebben de zogenoemde moraalridders niets meer te klagen.quote:
Jij vindt frauderen van jouw belastinggeld wel ok? Of is dit zo'n geval van selectieve verontwaardiging en schreeuw je moord en brand als er een moslim met zijn kinderbijslag fraudeert?quote:
Daar gaat het niet om, sommige wekken de gedachte dat ze wettelijk nooit wat fout doen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij vindt frauderen van jouw belastinggeld wel ok? Of is dit zo'n geval van selectieve verontwaardiging en schreeuw je moord en brand als er een moslim met zijn kinderbijslag fraudeert?
TS speelt ook mooi de vermoorde onschuld, als je doelbewust dit soort fraude faciliteert ben je gewoon een klootviool
Emimich?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:04 schreef drijfhout het volgende:
Hoe heet die ene NSB-er nou ook alweer die altijd de instanties inschakelt als iet iets illegaals in een topic leest.
Duimen dat ie dit topic niet treft, TS.
Niets vreemds he? Door zulke tokkies als jij kan ik elke maand de helft van het geld waar ik voor werk afdragen aan de belasting.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hahaha er is er hier maar een kansloos en dat ben jij![]()
verder de vraag uit de OP is toch duidelijk, niets vreemds aan
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mijn meissie
Jij werkt mee aan fraude, je weet dat ze er niet echt woont enzo. Medeplichtigheid heet dat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Als jij dit soort fraude uit eigen zak betaald en niet van mijn belastingcenten, dan zal ik niet meer zeuren. Oke?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |