abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72256613
Ze gaat maar lekker terug naar paps en mams en neemt maar een bijbaantje
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72256663
Je wilt haar wel erg graag bij je in huis hebben he.
pi_72256718
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat kan ook nog TS, je laat haar inschrijven bij jou en dan komt ze ook écht bij jou wonen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:42:26 #54
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_72256830
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
op papier he....

maar op zich
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:44:09 #55
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_72256867
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:19 schreef karr-1 het volgende:

[..]

De feiten zijn simpel. Dit soort dingen zijn te vaak in het verleden voorgekomen, waardoor de controle nu een stuk strenger is. Ze kunnen bv kijken of het adres wat bij IBG bekend is overeenkomt met het adres dat bij de gemeente bekend is. Om maar iets simpels te noemen.

Geloof me, de controle is echt strenger geworden.
ja dat is voor haar.. maar iedereen roept teg nmij fraudeur , dan wil ik wel eens weten wat ik bij wet verkeerd doe en wat dan de zogenaamde risico's/ consequenties zijn...

nog geen feit gehoord....
pi_72256906
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

ja dat is voor haar.. maar iedereen roept teg nmij fraudeur , dan wil ik wel eens weten wat ik bij wet verkeerd doe en wat dan de zogenaamde risico's/ consequenties zijn...

Dit topic zou al 1 ding kunnen zijn... medeplichtig?

Voor de rest, las ik laatst ergens in een artikel dat deze fraude, echt verschrikkelijk vaak voorkomt. En dat ze hier voor wel maatregelen gaan nemen!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:51:11 #57
3542 Gia
User under construction
pi_72257014
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:26 schreef Tobey het volgende:

[..]

Klopt, het verhaal wat TS schept is namelijk al heel vaak voorgekomen. Dusdanig vaak dat het moeilijk te controleren viel. Want ook al zouden ze de gedachte hebben dat er iemand fraudeert, kan het nog net zo zijn dat ze daadwerkelijk bij TS heeft lopen pitten, en dus niks fout heeft gedaan.

Voor de meeste instanties is het zo dat fraude gecontroleerd wordt door posten. Als schoonzus staat ingeschreven bij TS en ze wordt daar vrijwel nooit waargenomen, 0 keer per week (waar 4 keer per week nodig is), dan komt er uitgebreid onderzoek.

Gaat TS liegen tegen een ambtenaar die aan de deur komt en vraagt of 'schoonzus' daar woont?
Wordt er een zogenaamde kamer voor haar ingericht?

Dit is net zo goed fraude als twee oudjes die stiekem bij elkaar gaan wonen met 2x alleenstaande pensioen. Ook dat wordt, bij vermoeden van fraude, met posten gecontroleerd.
pi_72257075
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Voor de meeste instanties is het zo dat fraude gecontroleerd wordt door posten. Als schoonzus staat ingeschreven bij TS en ze wordt daar vrijwel nooit waargenomen, 0 keer per week (waar 4 keer per week nodig is), dan komt er uitgebreid onderzoek.

Gaat TS liegen tegen een ambtenaar die aan de deur komt en vraagt of 'schoonzus' daar woont?
Wordt er een zogenaamde kamer voor haar ingericht?

Dit is net zo goed fraude als twee oudjes die stiekem bij elkaar gaan wonen met 2x alleenstaande pensioen. Ook dat wordt, bij vermoeden van fraude, met posten gecontroleerd.
Wat is posten? 2 ibg-agenten die in een auto met een starbucks beker en een aantal donuts en een krantje in afwachting zijn wie er uit de deur stapt?

Of heb ik teveel films gezien?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:56:21 #59
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_72257140
dat zal hier vrij lastig zijn posten
hebben prive lift enzo

en daar bij halen mensen mijn meissie en der zusjes vaak allemaal door elkaar

maar staat er in de wet dat als je je ergens inschrijft dat je er ook echt moet wonen??
er zijn toch ook mensen die gewoon alleen een post adres hebben en zelf op straat slapen ofzo?

en wat staat er wettelijk dan over wat ik dan fout doe , behalve iemand hier inschrijven die er nooit is
pi_72257203
Kansloos dit, heel vreemd dat dit topic nog open is, waarschijnlijk hebben de modjes dit nog over het hoofd gezien. Als er een topic is over het patchen van software gaat het gelijk dicht, dit blijft gewoon open.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:03:06 #61
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_72257288
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:59 schreef Arnold_fan het volgende:
Kansloos dit, heel vreemd dat dit topic nog open is, waarschijnlijk hebben de modjes dit nog over het hoofd gezien. Als er een topic is over het patchen van software gaat het gelijk dicht, dit blijft gewoon open.
hahaha er is er hier maar een kansloos en dat ben jij

verder de vraag uit de OP is toch duidelijk, niets vreemds aan
pi_72257342
Irritante mensen dit. Tuurlijk krijg je als student (te) weinig geld, maar praktijken als dit maken dat je op ten duur nog minder krijgt. Triest.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_72257590
Het risico ligt volgens mij toch helemaal bij de schoonzus van TS. Het fraudepunt is at zij tegen de IBG beweert dat zij ergens woont, waar ze niet woont.

Daarnaast is dit niet de klassieke IBG-fraude waarin iemand bij een familielid beweert te wonen en intussen gratis bij de ouders woont. De huurconstructie van de schoonzus is natuurlijk wel een beetje dubieus.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:32:21 #64
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_72257892
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:32 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Maybe, maar ik ben geen fraudeur en jij mogelijk straks wel. Relnichten lopen geen risico op problemen.
Hij is tenminste geen poot
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:47:12 #65
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_72258127
quote:

[..]

Uh, je laat iemand inschrijven in je woning terwijl die daar niet woont, terwijl dat wel verplicht is. Valsheid in geschrifte zegt jou niets?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:49:44 #66
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72258175
Toch maar even reporteren bij de juiste authoriteiten.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:54:16 #67
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_72258247
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:38 schreef arexes het volgende:
Wat een zielige moraalridders hier
Betaal jij die onterechte 166,53 euro per maand, 1998,36 euro per jaar dan even uit eigen zak? Dan hebben de zogenoemde moraalridders niets meer te klagen.
pi_72258333
quote:
Jij vindt frauderen van jouw belastinggeld wel ok? Of is dit zo'n geval van selectieve verontwaardiging en schreeuw je moord en brand als er een moslim met zijn kinderbijslag fraudeert?

TS speelt ook mooi de vermoorde onschuld, als je doelbewust dit soort fraude faciliteert ben je gewoon een klootviool
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:04:46 #69
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72258455
Hoe heet die ene NSB-er nou ook alweer die altijd de instanties inschakelt als iet iets illegaals in een topic leest.
Duimen dat ie dit topic niet treft, TS.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_72258677
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jij vindt frauderen van jouw belastinggeld wel ok? Of is dit zo'n geval van selectieve verontwaardiging en schreeuw je moord en brand als er een moslim met zijn kinderbijslag fraudeert?

TS speelt ook mooi de vermoorde onschuld, als je doelbewust dit soort fraude faciliteert ben je gewoon een klootviool
Daar gaat het niet om, sommige wekken de gedachte dat ze wettelijk nooit wat fout doen!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:36:49 #71
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_72259079
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:04 schreef drijfhout het volgende:
Hoe heet die ene NSB-er nou ook alweer die altijd de instanties inschakelt als iet iets illegaals in een topic leest.
Duimen dat ie dit topic niet treft, TS.
Emimich?
pi_72259480
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

hahaha er is er hier maar een kansloos en dat ben jij

verder de vraag uit de OP is toch duidelijk, niets vreemds aan
Niets vreemds he? Door zulke tokkies als jij kan ik elke maand de helft van het geld waar ik voor werk afdragen aan de belasting.

Ik hoop dat je gepakt wordt en dat bedrag 20x mag terugbetalen
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:07:58 #73
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_72259698
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mijn meissie
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:08:36 #74
152789 karr-1
pi_72259708
quote:

[..]

Jij werkt mee aan fraude, je weet dat ze er niet echt woont enzo. Medeplichtigheid heet dat.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:09:27 #75
152789 karr-1
pi_72259727
quote:
Als jij dit soort fraude uit eigen zak betaald en niet van mijn belastingcenten, dan zal ik niet meer zeuren. Oke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')