Hier staat je oplossing.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:53 schreef 3keernix het volgende:
Je moet ook minder geluid maken, probeer dat eens
Ben je toch ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:55 schreef o.us het volgende:
Bij mij ook. Noemt hij me communist als ie wakker wordt.
Moet je even deo gebruiken!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:56 schreef Bafnek het volgende:
Die gast wordt niet wakker. Ik pak dat kistje op en dan val ik dood neer.![]()
![]()
GTA 4 , kankerspelquote:
Elk voortuig uit GTA: SA icl quads vliegtuig straaljagers fietsenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Sukkelquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Elk voortuig uit GTA: SA icl quads vliegtuig straaljagers fietsen
Auto rijden in GTA 4 = marteling
En de camera holt er dan langzaam achteraan. Waardeloos. Daarbij is het ook nog eens een klote port naar de PC toe. PC heeft niet eens de DLC's.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Elk voortuig uit GTA: SA icl quads vliegtuig straaljagers fietsen
Auto rijden in GTA 4 = marteling
Dat is misschien wel het grootste minpunt van GTA 4quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En de camera holt er dan langzaam achteraan. Waardeloos.
Games spelen op je PCquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En de camera holt er dan langzaam achteraan. Waardeloos. Daarbij is het ook nog eens een klote port naar de PC toe. PC heeft niet eens de DLC's.
Inderdaad. Het is te simpel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Als je niet kan auto rijden in gta 4 dan faal je gewoon.
SA was eigenlijk best een kutspelquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:17 schreef DesertCamel het volgende:
schademodellen voertuigen GTA SA vs. GTA 4 alleen al is reden genoeg om SA in de kliko te gooien
Vroeger speelde je misschien nog counterstrike of commender keen op je pc, niet dat het optimaal werkte maar het was best vermakelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind een muis nog altijd beter spelen dan een controller
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Als je niet kan auto rijden in gta 4 dan faal je gewoon.
Wat doe je nou achterlijk manquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:10 schreef Agiath het volgende:
Mensen die GTA4 verkiezen boven SA_!
Ik speel nog steeds counterstrikequote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vroeger speelde je misschien nog counterstrike of commender keen op je pc, niet dat het optimaal werkte maar het was best vermakelijk.
Nu zijn er consoles, je computer gebruik je voor school, werk, film, muziek en internet.
CSquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:15 schreef Jonkowise het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds counterstrike
quote:
Nee, consoles zijn veel beter.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:14 schreef Appelknaller het volgende:
GTA, zodra je alle missies hebt gedaan is er geen hol meer aan.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vroeger speelde je misschien nog counterstrike of commender keen op je pc, niet dat het optimaal werkte maar het was best vermakelijk.
Nu zijn er consoles, je computer gebruik je voor school, werk, film, muziek en internet.
Dat is nog steeds geen tegenargument voor het gebruik van de muis. Consoles zijn prima, maar ik vind een muis veel fijner gamen. In ieder geval bij spellen als GTA.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Welk spel wel?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:14 schreef Appelknaller het volgende:
GTA, zodra je alle missies hebt gedaan is er geen hol meer aan.
De battlefield spellen, FIFA en ga zo maar door.quote:
Sinds wanneer hebben FIFA en Battlefield missies?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:33 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
De battlefield spellen, FIFA en ga zo maar door.
Online games is toch wat anders dan Singleplayer games.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Warcraft III: The Frozen Throne, Diablo II, Trackmania Nations, elke online shooter.
ps3 heeft geen rrod sukkel!quote:
Goed gezegd. GTA4 is bagger. De uitbreiding is wel leuk, maar het is nog steeds geen SAquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:10 schreef Agiath het volgende:
Mensen die GTA4 verkiezen boven SA_!
GTA3 > SAquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goed gezegd. GTA4 is bagger. De uitbreiding is wel leuk, maar het is nog steeds geen SA.
Jij zei nergens dat je het specifiek over Singleplayer games hadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Online games is toch wat anders dan Singleplayer games.
Zucht.
SA had geen sfeerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
GTA3 > SA
SA had totaal geen sfeer.
GTA IV wel weer trouwens
We vergeven je het deze keer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
GTA3 > SA
SA had totaal geen sfeer.
GTA IV wel weer trouwens
Neequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
SA had geen sfeer![]()
![]()
L.A. begin jaren '90 sfeer is het beste van alle GTA steden
VC was erg leuk ja, een zogenaamde gangster die niet eens over muurtjes kan klimmen en al verdrinkt als ie tot z'n knieen in het water staatquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:26 schreef ruigbaard het volgende:
Vice City blijft het leukst. Tommy Vercetti en dat foute jaren '80 Scarface sfeertje
Op de PC welteverstaan. Consoles zijn kut en grafisch inferieur aan de mighty PC.
Heel veel gangsters hadden in die tijd nog geen zwemdiploma hoor!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
VC was erg leuk ja, een zogenaamde gangster die niet eens over muurtjes kan klimmen en al verdrinkt als ie tot z'n knieen in het water staat
Mwa ik vond het in de oudere GTA's wel grappig om gewoon ff iemand op straat dood te meppen zonder dat je meteen politie achter je aan krijgt. In GTA4 bellen de voorbijgangers de politie als je niet meteen vluchtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:09 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Auto's die exploderen als ze op hun dak liggen. Politie die je altijd en overal vindt. Nee geef mij maar GTA 4. Ik mis alleen de politiemotoren in deel 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarreh, GTA SA > GTA 4
Je kan veel meer dingen. EN KOM OP MANG, het is tog veel toffer om Boyz in the Hood na te kunnen spelen samen met de bois MC eigt en ice cube?
EN niet te vergeten OG LOC!!!! Veel meer memorabele characters en voertuigen dan in GTA 4.
Tommy kon toch niet praten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:26 schreef ruigbaard het volgende:
Vice City blijft het leukst. Tommy Vercetti en dat foute jaren '80 Scarface sfeertje
Op de PC welteverstaan. Consoles zijn kut en grafisch inferieur aan de mighty PC.
bel jij niet de politie danquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Mwa ik vond het in de oudere GTA's wel grappig om gewoon ff iemand op straat dood te meppen zonder dat je meteen politie achter je aan krijgt. In GTA4 bellen de voorbijgangers de politie als je niet meteen vlucht
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:15 schreef RickoKun het volgende:
HEY JE WEET HET, WIE IS JE BOY!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarreh, GTA SA > GTA 4
Je kan veel meer dingen. EN KOM OP MANG, het is tog veel toffer om Boyz in the Hood na te kunnen spelen samen met de bois MC eigt en ice cube?
EN niet te vergeten OG LOC!!!! Veel meer memorabele characters en voertuigen dan in GTA 4.
![]()
En niet te vergeten Eazy E en The Game als characters![]()
Cool J en Elvis die over straat lopen die je sneaky een mes in hun nek kan steken
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
Eazy E (Ryder) werd vertolkt door Mc eight, The Game vertolkte dat ventje in G street die aan de crack zatquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
En niet te vergeten Eazy E en The Game als characters![]()
Cool J en Elvis die over straat lopen die je sneaky een mes in hun nek kan steken
Inderdaad, die slowchat was vies patrick!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Gta sc was leuk maar Gta 4 is zoals gta bedoelt was.
Ja alleen kon je geen ruk doen als je de storyline had uitgespeeld en dat is niet zoals gta bedoeld wasquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Gta sc was leuk maar Gta 4 is zoals gta bedoelt was.
Dan ging je een beetje kutten en multiplayen. Als je daarmee klaar was ging je naar buiten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja alleen kon je geen ruk doen als je de storyline had uitgespeeld en dat is niet zoals gta bedoeld was
Ja, jammer alleen dat de gemiddelde gamer toen al GTA3, GTAVC en GTASA had gespeeld, en GTAIV dus zo goed als niks nieuws had te bieden. Al moet ik zeggen dat ik van GTAIV nog iets van de storyline geprobeerd te spelen heb, en ik bij GTASA al snel met m'n New Age Disconeger wat rond ging fietsen door Hilbillyland om over tractors heen te springen, en ik de boel daarna niet meer aangeraakt heb.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Gta sc [sic] was leuk maar Gta 4 is zoals gta bedoelt [sic] was.
Mensen ophalen met een bus en ze verwerken tot hotdogs die je vervolgens verkoopt met je hotdogwagen in GTA 2quote:
We hadden het inderdaad niet specifiek over singeplayer games, we hadden het over spellen met missies.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij zei nergens dat je het specifiek over Singleplayer games had
Daarnaast heb ik trouwens GTA: Vice City nog een hele tijd singleplayer gespeeld nadat ik elke missie had gedaan
Ghetto? Bij mij heeft hij een houthakkersoverhemd, camo pants, cowboylaarzen en -hoed.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:55 schreef Penisbaard het volgende:
GTA San AndreasLeuk, spelen als een ghettonegert.
Ja alleen jammer van Zero met z'n speelgoedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:08 schreef Jeff89 het volgende:
GTA SA was gewoon toffer man.. Die storyline.. OG Loc, officer Tenpenny, Wu-Zi-Mu (Woozie) en de tofste characters uit de GTA serie OOIT, met de tofste missies: the Truth en Toreno..
Tenpenny was wel vet ja. Samuel L Jacksonquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:08 schreef Jeff89 het volgende:
GTA SA was gewoon toffer man.. Die storyline.. OG Loc, officer Tenpenny, Wu-Zi-Mu (Woozie) en de tofste characters uit de GTA serie OOIT, met de tofste missies: the Truth en Toreno..
Ik heb Diablo II ook heel lang SP gespeeld toen ik nog geen internet hadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We hadden het inderdaad niet specifiek over singeplayer games, we hadden het over spellen met missies.
De spellen die jij noemt zijn niet bedoelt voor SP, maar voor MP. Wat bij GTA dus niet het geval is.
Appels met peren vergelijken.
Brokeback Mountain anyone?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ghetto? Bij mij heeft hij een houthakkersoverhemd, camo pants, cowboylaarzen en -hoed.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:54 schreef speknek het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik van GTAIV nog iets van de storyline geprobeerd te spelen heb, en ik bij GTASA al snel met m'n New Age Disconeger wat rond ging fietsen door Hilbillyland om over tractors heen te springen, en ik de boel daarna niet meer aangeraakt heb.
Ik trok hem altijd een net pak aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ghetto? Bij mij heeft hij een houthakkersoverhemd, camo pants, cowboylaarzen en -hoed.
Truth was toch die stoner? Die missie dat je die wiet moest verbranden en dan knetterstoned naar san Francisco moest rijdenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:08 schreef Jeff89 het volgende:
Ja die Truth is zo'n baasquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Truth was toch die stoner? Die missie dat je die wiet moest verbranden en dan knetterstoned naar san Francisco moest rijden![]()
![]()
Saints row was ook lache.. kon je gewoon een bong roken tijdens het rijden![]()
EEN APENPAK DUS!!!11111111111@!!!!!! AHAHAHAHAHA!1111 11!!!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik trok hem altijd een net pak aan
dat doe je dan niet goed want die storyline van SA is geniaal. Al is dat platteland het geweldigste van het spel iddquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:54 schreef speknek het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik van GTAIV nog iets van de storyline geprobeerd te spelen heb, en ik bij GTASA al snel met m'n New Age Disconeger wat rond ging fietsen door Hilbillyland om over tractors heen te springen, en ik de boel daarna niet meer aangeraakt heb.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K-Rose
3 cigarettes in the ashtray..![]()
I have a harmonica in my pussy.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mama's, don't let your babies grow up to be cowboys.
Don't let them pick guitars and drive 'em old trucks.
Make 'em be doctors and lawyers and such.
Nee dat is K-DST.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
dat was echt ouwe lullen muziek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |