quote:
Zo'n onzin dit he, ik mag niet eens kiezen wat voor woorden ik gebruik in een topictitel op het fucking internetquote:
Best zielig, als ik erover nadenkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo'n onzin dit he, ik mag niet eens kiezen wat voor woorden ik gebruik in een topictitel op het fucking internet
meatloafquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:52 schreef Japsnars het volgende:
Welke oetlul heeft de TT veranderd
Ooh da's ook een beetje flauw zeg.. Raar ook! Heb je nog wel interesse in de baan of niet? En ja way voor Belgie zelfs.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wtf, die gozer zei zo van: "Ja, ik heb nog vier gesprekken en dan laat ik dinsdag wel weten of er een vervolggesprek inzit." Belt die kloothommel niet!Al zei hij dat hij ongeacht het resultaat zou bellen. De klootviool.
Ik heb nog twee keer teruggebeld (onder zijn werktijd), maar ik kreeg voicemail. En nou ja, dan spreek ik niks in, hoor.
![]()
En ja, da's waar.Laatste keer was alweer voor België, geloof ik.
Ik vind ze ook kankerengquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben bang voor buikspreekpoppen
Vriend van me doet alsof hij er niet bang voor is, ooit zet ik zo'n pop 's nachts naast zn bed.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik vind ze ook kankereng.
FEEEEEEEEEEEEEEEEESJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
maar 'baas' of iets in die richting mag niet meer in de tt?
kankertriest
remlof![]()
![]()
Mwoah, door dit niet meer. Ik weet wel dat het vaker gebeurt dat sollicitanten niet worden teruggebeld, maar als hij zegt dat 'ie ongeacht wat het ook is van zich laat horen en dat dan niet doet, tsja...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh da's ook een beetje flauw zeg.. Raar ook! Heb je nog wel interesse in de baan of niet? En ja way voor Belgie zelfs.
En nee Fas ze zit op de bank!
die vind ik niet eng.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:58 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Let's play a game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |