quote:
Zo'n onzin dit he, ik mag niet eens kiezen wat voor woorden ik gebruik in een topictitel op het fucking internetquote:
Best zielig, als ik erover nadenkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo'n onzin dit he, ik mag niet eens kiezen wat voor woorden ik gebruik in een topictitel op het fucking internet
meatloafquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:52 schreef Japsnars het volgende:
Welke oetlul heeft de TT veranderd
Ooh da's ook een beetje flauw zeg.. Raar ook! Heb je nog wel interesse in de baan of niet? En ja way voor Belgie zelfs.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wtf, die gozer zei zo van: "Ja, ik heb nog vier gesprekken en dan laat ik dinsdag wel weten of er een vervolggesprek inzit." Belt die kloothommel niet!Al zei hij dat hij ongeacht het resultaat zou bellen. De klootviool.
Ik heb nog twee keer teruggebeld (onder zijn werktijd), maar ik kreeg voicemail. En nou ja, dan spreek ik niks in, hoor.
![]()
En ja, da's waar.Laatste keer was alweer voor België, geloof ik.
Ik vind ze ook kankerengquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben bang voor buikspreekpoppen
Vriend van me doet alsof hij er niet bang voor is, ooit zet ik zo'n pop 's nachts naast zn bed.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik vind ze ook kankereng.
FEEEEEEEEEEEEEEEEESJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
maar 'baas' of iets in die richting mag niet meer in de tt?
kankertriest
remlof![]()
![]()
Mwoah, door dit niet meer. Ik weet wel dat het vaker gebeurt dat sollicitanten niet worden teruggebeld, maar als hij zegt dat 'ie ongeacht wat het ook is van zich laat horen en dat dan niet doet, tsja...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh da's ook een beetje flauw zeg.. Raar ook! Heb je nog wel interesse in de baan of niet? En ja way voor Belgie zelfs.
En nee Fas ze zit op de bank!
die vind ik niet eng.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:58 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Let's play a game
We (de rest van FOK!) worden een beetje moe van dat puberale "bazen"gedoe.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
maar 'baas' of iets in die richting mag niet meer in de tt?
kankertriest
remlof![]()
![]()
Toen ik 'm in het eerste deel voorbij zag fietsen, lag ik helemaal in een deuk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:58 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Let's play a game
Whatever, ik ga schijtenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
We (de rest van FOK!) worden een beetje moe van dat puberale "bazen"gedoe.
de rest van Fok!? Yvonne?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
je bent net onur die is ook een eckte baasquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:01 schreef IQM het volgende:
Krampachtig woorden als 'baas' verwijderen is triest.
Huilen om het feit dat woorden als 'baas' worden verwijderd is ook triest.
Ik heb gesproken, hier zult u het mee moeten doen,
De Berijdende Rechter.
You should.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk dat soort programma's nooit.
VAN MIEN HEKJE BLIJF JE AF ANDERS STOP ME NU MAAR ONDER DE GRONDquote:
Vind ik jigsaw toch echt een stuk enger. Alhoewel dat nu wel minder is dan vroegerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die vind ik niet eng.
[ afbeelding ]
deze wel.
Whehe, ik ben altijd bang dat als ik 's nachts op een camping bij het toiletgebouw een hokje uitloopt, er opeens een gast met een scream masker voor mijn neus staatquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vriend van me doet alsof hij er niet bang voor is, ooit zet ik zo'n pop 's nachts naast zn bed.
Jammer dat ik geen Glazen Huis kijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:07 schreef IQM het volgende:
Het Glazen Huis staat dit jaar in Groningen. Dan kunnen we misschien Bt live op tv zien.
3Fm is wel cool, Glazen huis ook, Giel inderdaadquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen Glazen Huis kijk
Giel Beelen
3FM
Glazen huis![]()
![]()
Het gaat er gewoon om dat de hoofdpersonen op de meest gure manieren pijn moeten lijden en gare beslissingen moeten nemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:03 schreef IQM het volgende:
Ik heb op vakantie met vrienden Saw 1 voor het eerst gezien.
Mijn god, wat een overgewaardeerde slappe hap was dat, zeg.
het glazen huisquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen Glazen Huis kijk
Giel Beelen
3FM
Glazen huis![]()
![]()
Veel plezier naast MJquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:07 schreef gers het volgende:
[..]
VAN MIEN HEKJE BLIJF JE AF ANDERS STOP ME NU MAAR ONDER DE GROND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |