abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:36:46 #51
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72343146
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:36 schreef progje het volgende:

[..]

hihi!

Ik ben CTO en was hiervoor ook programmeur... werk ook met alleen maar mannen..
Maar het boeit me tegenwoordig niks meer en tut er lekker op lus
Ik herken het, je kunt wel "one of the guys" willen zijn, maar dat lukt je toch niet en je wordt er ook niet gelukkiger van. Ik ben gewoon een gek wijf en daar voel ik me eigenlijk wel prima bij
Geen man, geen tuttebol, gewoon gekke BBQ-kip
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:40:32 #52
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72343251
Kruidvat Grote Marktstraat is altijd zo druk... ik kom daar eigenlijk nooit meer, de make-up en deo's e.d. zijn altijd allemaal open en half opgebruikt door schoolgaande jeugd. Buiten dat ik hele verpakkingen wil en geen halve, vind ik het ook ranzig dat overal afdrukken van vingers inzitten, bleh.

/zure ouwe BBQ-kip modus uit

Heeft één van jullie trouwens het nieuwe Bourjois paletje "smokey eyes trio" al gekocht/geprobeerd?
Ziet er wel mooi uit op de site, mooie kleuren ook. Alleen weer glim dus ik trap er niet in om het te kopen (krijg ik van die mini-kraalogen van). Bij mensen met wat grotere ogen lijkt het me wel erg mooi
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 1 september 2009 @ 17:51:02 #53
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72347334
Dat is geen sure kipmodus hoor BBQ-kip, die gebruikte producten zijn gewoon op en top ranzig Ik snap echt niet wat er nou zo moeilijk is aan je aan de 'tester-etiquette' te houden en niet overal met je vingers in te poeren
Knoei
pi_72348753
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehe, welke sector ben je werkzaam? Ik werk in de revalidatie

Ik heb die mascara niet, wat bedoel je met scherp? De stekeltjes van de borstel? Of iets anders?
Ja de stekeltjes van de borstel ja. Ik dacht ik vraag het wel even, misschien heeft iemand anders er ook wel last van.

Ik heb dat nog nooit gehad met andere mascara's, vandaar.
  dinsdag 1 september 2009 @ 18:50:30 #55
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72348982
Lub_ya: ik heb die ervaring ook een beetje met de "wonder volume" van Gosh. Aan de andere kant voel ik dan wel meteen dat ik bij mijn wimperbasis zit en dus niet verder in mijn oog moet duwen met de roller
pi_72349125
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Lub_ya: ik heb die ervaring ook een beetje met de "wonder volume" van Gosh. Aan de andere kant voel ik dan wel meteen dat ik bij mijn wimperbasis zit en dus niet verder in mijn oog moet duwen met de roller
Ja, ik snap je. Toch is de mascara scherper dan andere mascara's die ik heb of heb gehad, ook wanneer ik dicht bij mijn wimperbasis ben.
pi_72349238
Ik moet niet zo zeuren, hij was gratis. Ik wou alleen weten of anderen ook wel zoiets hebben meegemaakt.

Bedankt voor het antwoorden.
  dinsdag 1 september 2009 @ 19:03:50 #58
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72349350
Je bent een Nederlander, dus zeuren mag je, ookal is het gratis
Bij mij prikt het ook een beetje, maar niet echt een heel vervelend gevoel, vind ik.

Mijn handen en gezichtshuid ziet er weer verschrikkelijk uit, we zijn hier weer verder aan het gaan met verbouwen, dus gereedschap, bouwstof en oplosmiddelen die je huid lekker verneuken. Gelukkig weet ik van de vorige verbouwperiode dat mijn huid gelukkig wel vrij snel weer hersteld, als ik maar lekker smeer met mijn oma-smeersels
pi_72349573
Oh dank je wel.

Succes met verbouwen.
  FOK!fossiel dinsdag 1 september 2009 @ 20:53:56 #60
1455 Keroppi
kool kikker
pi_72353023
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Heeft één van jullie trouwens het nieuwe Bourjois paletje "smokey eyes trio" al gekocht/geprobeerd?
Ziet er wel mooi uit op de site, mooie kleuren ook. Alleen weer glim dus ik trap er niet in om het te kopen (krijg ik van die mini-kraalogen van). Bij mensen met wat grotere ogen lijkt het me wel erg mooi
Ik had ze gezien op de site en werd er erg hebberig van, totdat... ik besefte dat de kleurcombinaties wel heel erg overeen komen met de 'trio's' die Bourjois al jaren verkoopt.
Volgens mij is het gewoon dezelfde make-up/kleurencombinaties maar dan in een nieuw (mooi) hoesje.
Chick on a mission
  woensdag 2 september 2009 @ 00:03:26 #61
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_72359485
Ah, make-up is geweldig
vaak heb ik geen tijd om make-up op te doen (ik draai me liever nog ééééén keertje om ), maar vandaag hoefde ik niet zo vroeg te beginnen, dus ik ben lekker in de weer geweest met oogpotlood (Gosh) oogschaduw (laptop van EDM) en mascara (Etos) en ik heb vandaag al vier keer gehoord dat ik "eigenlijk wel prachtige ogen" heb
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_72364265
@BBQ kip okay heeeel eventjes off-topic voor sociotherapeut is een MBO4 SPW diploma voldoende! Wil je persoonlijk begeleider worden van een client is een HBO opleiding vereist (denk HBO-V, HBO SPH, HBO MWD en Cios)

@ Muck heerlijk toch als je zulke complimenten krijgt!!

Gister folder van de Kruidvat gekregen en gezien dat je een gratis eyeliner pencil van Gosh krijgt als je een oogschaduw koopt,..ik ga kijken vandaag want alles wat gratis is,..is natuurlijk leuk !
Ik hoor veel mensen over Bourjois maar waar verkopen ze het?? Ik heb het nml nog nergens gezien en ben wel enorm nieuwsgierig,...
  woensdag 2 september 2009 @ 10:31:44 #63
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72364536
Berichtje van eBay: mijn pakketje is opgestuurd! Spannenddd
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_72365130
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:31 schreef Enfermera het volgende:
Berichtje van eBay: mijn pakketje is opgestuurd! Spannenddd
Ha dit bericht heb ik gisteren ook gekregen!! Ben erg benieuwd naar je bestelling.. Laat je het weten als je het binnen hebt?
Ik ga straks opruimbakjes halen (in de aanbieding bij Kruidvat) voor mijn bestelde spulletjes (die nog niet binnen zijn )
  woensdag 2 september 2009 @ 10:59:33 #65
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72365174
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:57 schreef springlover het volgende:

[..]

Ha dit bericht heb ik gisteren ook gekregen!! Ben erg benieuwd naar je bestelling.. Laat je het weten als je het binnen hebt?
Ik ga straks opruimbakjes halen (in de aanbieding bij Kruidvat) voor mijn bestelde spulletjes (die nog niet binnen zijn )
Jaaa of course Ik wil het denk ik ook gelijk uitproberen xD Hoop dat het op een dag komt waarop ik vrij ben
pi_72366117
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:59 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jaaa of course Ik wil het denk ik ook gelijk uitproberen xD Hoop dat het op een dag komt waarop ik vrij ben
Erg he! Mijn verslaving neemt al zulke grote vormen aan dat ik er eigenlijk niet meer over durf te praten
Nu is er ook geen enkele vriendin die er intresse in heeft dus ik ben zo blij met dit forum!
Nu pas kom ik erachter dat ik niet de enige ben want ik hoop ook dat mijn pakje binnen komt op een vrije dag.
Had vorige week ook al iets via ebay gekocht en check steeds de brievenbus,..de overburen zullen ondertussen al wel denken dat ik niet spoor
  woensdag 2 september 2009 @ 12:31:48 #67
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72367443
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:40 schreef springlover het volgende:

[..]

Erg he! Mijn verslaving neemt al zulke grote vormen aan dat ik er eigenlijk niet meer over durf te praten
Nu is er ook geen enkele vriendin die er intresse in heeft dus ik ben zo blij met dit forum!
Nu pas kom ik erachter dat ik niet de enige ben want ik hoop ook dat mijn pakje binnen komt op een vrije dag.
Had vorige week ook al iets via ebay gekocht en check steeds de brievenbus,..de overburen zullen ondertussen al wel denken dat ik niet spoor
Hahahaha xD Precies, kan je hier al je dingen kwijt toch
Geweldig ja precies Ik ben er sinds kort ook wat meer naar gaan kijken en tis wel erg leuk om zo wat te kleuren

Ohja, en trouwens, heeft iemand dat ook? Ik heb al wat hangende bovenoogleden, niet dat ik al zo oud ben, maar er is wel een erfelijk component want mijn moeder heeft het ook. Maar met oogschaduw aanbrengen in mn crease is dat toch anders, want die wordt namelijk helemaal bedekt door mn ooglid Maar heeft iemand dat ook, en hoe doe jij dat dan? Ik pruts gewoon een beetje met licht en donker en meestal ziet het er wel leuk uit, maar het is wel apart dat je dan zo'n ooglid hebt wat vol met oogschaduw over je ooglid heen hangt Ok het klinkt nu wel heel dramatisch maar het is maar even om te illustreren. Ik maak anders nog wel een keer een foto dan kunnen jullie het zien
pi_72370277
Okay,...ik heb iets heel vreselijks gedaan!! Ik heb net nogmaals een gratis mascara gehaald bij de Kruidvat
Ik was er naar toe gegaan voor de Gosh oogschaduw maar kon niks vinden.
Wel lagen er nog mascara's en had ik nog een oude in mijn tas,...
Nu ben ik thuis en schaam ik me,,,maar hij is wel mooi
Ook heb ik de LE (Creamylicious) van Essence bekeken maar vind het er niet geweldig uitzien, heb alleen een eyeliner pencil gekocht, die was vrij creamy.
Uit de uitverkoop bak heb ik nog een essence lipgloss gevist voor 90 cent!
Is Psychedelic van de Summer of Love LE en ziet er bijna net zo uit qua kleur als de round lipgloss Ballerina Pink van Nyx.
pi_72371107
Mijn brushroll van EnKore is gisteren binnengekomen, supersnel dus!! En dat voor $4 verzendkosten
pi_72458400
Yeah mijn NYX pakketje was binnen!! Joepie!!
Erg blij met mijn pearl mania's, met name de Oro, Mocha en Mink zijn favoriet.
De roundlipsticks zijn ook super mooi, alleen Fig is wel erg roze! Nog niet uitgeprobeert maar dat ga ik de komende dagen zeker wel doen!

Waar is iedereen ?? Heb het idee dat ik in mijn eentje dit topic zit te vervuilen
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:36:00 #71
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72459309
Ik ben een stuclaag van een muur aan het afbikken en kieren aan het kitten, dus even geen make-up op mijn bekkie
Straks wel lekker plamuren, maar niet mijn gezicht

Leuk dat je zo blij met je spulletjes bent, ook voor de anderen die spulletjes besteld hebben
Lekker kliederen met je net gekochte poedertjes en smeerseltjes, heerlijk is dat

Heb je fotootjes van je nieuwe producten? Ik ken NYX helemaal niet namelijk

Heeft iemand hier ervaring met Fyrannae (of hoe je dat ook schrijft)? Hoe ervaren jullie de oogschaduws? Ik zie wel wat toffe kleurtjes (petrol-achtige smurriekleuren staan me nou eenmaal goed ) maar wil graag ervaringen horen
pi_72459448
NYX is geweldig, ook de runway palletjes en het smokey eyes pallet. Ik ga zo mijn LA Colors pallet eens uitproberen .
pi_72459524
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:36 schreef BBQ-kip het volgende:

Heb je fotootjes van je nieuwe producten? Ik ken NYX helemaal niet namelijk

NYX is een budget-merk met onwijs goede kwaliteit, het wordt soms zelfs vergeleken met MAC (kan ik niet zelf beamen omdat ik niks van MAC heb ). Heeft ook hele goede lipstick en lipglosses. Als je PayPal hebt kun je bestellen op nonpareilboutique.com, daar kost een pallet volgens mij maar 7 dollar (met 10 kleuren) en de lipglosses en lipsticks rond de 3 dollar en er is nu een speciale code van 20% korting, daarmee kun je de (al best lage) verzendkosten uitsparen . Geen spam dit overigens, maar vind dit een goeie webshop en het is dat ik mezelf een make-up-koopverbod heb opgelegd omdat ik de afgelopen maanden al teveel heb uitgegeven, anders was ik er weer gaan bestellen .
pi_72459959
Ik heb gister de AmazingConcealer bestelt op eBay:

Eens kijken of het wat is
  zaterdag 5 september 2009 @ 17:45:47 #75
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72465642
Ik denk dat 'ie amazing is

Ik heb eens gekeken op die website voor NYX spulletjes en ze hebben leuke oogschaduwpaletjes
Dus nu MOET ik wat bestellen
Weet iemand hoeveel glim/glitter er in die paletjes "I dream of..." en "NYX 10 Color Shadow For Your Eyes Only" zit?
Nog meer aanraders om te bestellen daar?
Ben niet koopziek hoor
pi_72465968
Die kleurenuit die palletjes zijn vrij matte Er zijn op internet heel veel swatches te vinden, dus je kunt voor de zekerheid nog zoeken .
  zaterdag 5 september 2009 @ 18:12:59 #77
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72466302
Mooiiii dat ze mat zijn, dat hoopte ik al Ben benieuwd wanneer ik mijn pakketje binnenkrijg...

Heb nu al een enorme verlanglijst van meer dan 1 A4'tje in word van allerlei spullen van NYX... Waaronder 11 van die trio-eyeshadows
pi_72466931
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Mag 't hopen
pi_72479089
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:45 schreef BBQ-kip het volgende:

Ik heb eens gekeken op die website voor NYX spulletjes en ze hebben leuke oogschaduwpaletjes
Dus nu MOET ik wat bestellen
Weet iemand hoeveel glim/glitter er in die paletjes "I dream of..." en "NYX 10 Color Shadow For Your Eyes Only" zit?
Ik heb I dream of St Thomas en Caviar&Champagne en bruine ogen.
In de bruine ogen zitten er twee die echt mat zijn. De rest is meer satin of met HELE BRUUTLELIJKE chunky glitters. Heel jammer want de kleuren zijn wel mooi.
St Thomas heeft wat meer glans, maar niet overdreven. De roze heeft zilveren glittertjes, maar niet van die chunky dingen. Meer mica-glitters.
C&C heeft 6 mat en de rest glans.

Ik ben er niet echt ondersteboven van overigens. Zeker die chunky glitters zijn bah.
  zondag 6 september 2009 @ 16:59:52 #80
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72489890
Even tussendoor; ik zat voor de gein ff te kijken op http://www.nonpareilboutique.com/ , wilde eik wat bestellen, , maar zijn verzendkosten van 20 dollar normaal? En dat was nog het goedkoopste.. Ik vind het echt bizar veel. Of is het normaal en kan dat niet anders?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 6 september 2009 @ 17:02:31 #81
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72489949
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:59 schreef Enfermera het volgende:
Even tussendoor; ik zat voor de gein ff te kijken op http://www.nonpareilboutique.com/ , wilde eik wat bestellen, , maar zijn verzendkosten van 20 dollar normaal? En dat was nog het goedkoopste.. Ik vind het echt bizar veel. Of is het normaal en kan dat niet anders?
10 dollar kan ook.
quote:
Order Amount - $0 - $49.99
quote:
USPS 1st Class Mail Int'l
(no tracking number)
10 - 30 business days

$9.99
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 6 september 2009 @ 17:39:27 #82
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72491143
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:02 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

10 dollar kan ook.
[..]
[..]
Ah! Thanks

Edit; wacht, die had ik dus ook, idd de goedkoopste. Maar dan moet ik dus onder de 50 dollar zitten? Nouja, ik bestel dan wel minder ofzo.

[ Bericht 24% gewijzigd door Enfermera op 06-09-2009 17:47:34 ]
pi_72493391
Ik heb helaas nog geen tijd gehad om foto's te maken, maar ik beloof dat deze week te gaan doen!
Ik heb mijn spulletjes via http://stores.shop.ebay.com/JOYs-cosmetics__W0QQ_armrsZ1
6 Pearl Mania's en 6 round lipsticks voor 24 dollar inclusief verzendkosten!
Snelle verkoopster en goed in contact! Volgens mij waren mijn verzendkosten iets van 5 of 6 dollar,...
Ben er nog steeds blij mee! De round lipstick Darling is favoriet!

Volgende maand wil ik graag de 120 pro palette kopen,..iemand ervaring???
pi_72495321

net gekocht
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 6 september 2009 @ 19:43:39 #85
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72495374
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:39 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ah! Thanks

Edit; wacht, die had ik dus ook, idd de goedkoopste. Maar dan moet ik dus onder de 50 dollar zitten? Nouja, ik bestel dan wel minder ofzo.
Gewoon in 2x bestellen, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 6 september 2009 @ 19:53:09 #86
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72495792
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Preciess.

@ Springlover; ik heb mijn spullen inderdaad ook bij haar vandaan Ben benieuwd wanneer mijn 1e pakketje binnenkomt! Maar contact is idd ook goed Ik zag alleen dat ze niet alles van NYX aanbiedt, logisch opzich, maar het zijn wel precies dingen die ik wil hebben Magoed, komt goed.. Ik moet toch niet alles kopen van NYX....
pi_72497882
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:42 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
net gekocht
op eBay?
pi_72498119
Ik wil hier nog een tip kwijt wat betreft foundation:

Ik ben erg tevreden over Lancôme Color Idéal:

Mooi dekkend, smeert heel prettig en het geeft geen extreme pannenkoek-look

Wel best duur (40E) maar als je nog wat douglasbonnen hebt liggen...

Ik heb zelf kleur no. 4. Heb van mezelf een normale "Hollandse" huidskleur, ik word hier ietsjes bruiner van, maar krijg er niet de bronzinglook van.
pi_72510549
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

En dan alsnog 20 dollar verzendkosten betalen. Bestel dan in 1 keer
  maandag 7 september 2009 @ 13:37:35 #90
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72517352
quote:
Op maandag 7 september 2009 07:14 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

En dan alsnog 20 dollar verzendkosten betalen. Bestel dan in 1 keer
Ik denk dat er werd bedoeld 2 x bestellen i.v.m. douane?
  maandag 7 september 2009 @ 13:45:13 #91
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72517526
Ik zou eigenlijk vandaag alleen maar nuttige dingen gaan doen... maar mijn laatste vrije dag heb ik toch stiekem wat leuks voor mezelf besteld

Ik heb net bij Nonpareilboutique wat dingen besteld
Te weten:
Heredes Lippenstift NYX
Smokey Eyes paletje NYX
I Dream of Jamaica paletje NYX
Spice blush van NYX
Eggplant eyeliner van Wet and Wild.

En ook een vette order gedaan bij Fyrinnae. Die order ging alleen niet helemaal goed door hun crappy website, waardoor er 5x werd afgeschreven... dat dus weer even gefixed
Hier gekocht:
Powder Primer for Dry Skin
Inks Eyeliner: Flattery Will Get You Everywhere
Inks Eyeliner: Tinsel Taupe
Týr Loose Eye Shadow
One Knight In Belfast Loose Eye Shadow
Ultrasuede Loose Eye Shadow
Oberon Loose Eye Shadow
Snow White Loose Eye Shadow
Freya Loose Eye Shadow
Ashes Loose Eye Shadow
Glow Blush: Spellbound

Veel donkere oogschaduw, maar ik gebruik het toch meer als liner dan echt schaduw, dus dat komt goed

Helemaal blij, hoop dat ze snel binnen komen

Hoe lang duurt Nonpareil normaal?
pi_72519492
Nonpareil had ik na iets langer dan een week, 9 dagen ofzo (incl weekend erbij geteld)
pi_72520164
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:37 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik denk dat er werd bedoeld 2 x bestellen i.v.m. douane?
Oh sorry
  maandag 7 september 2009 @ 16:01:34 #94
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72521005
Ik bedoelde het niet rot, maar ik weet het gewoon niet zeker, vandaar het vraagteken
pi_72521048
Ik bedoelde het ook niet rot, meer zo van; oh, verkeerd begrepen *down*
  maandag 7 september 2009 @ 16:57:27 #96
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72522725
Denk dat ik toch de meeste spulletjes op eBay ga bestellen, scheelt meestal toch weer een paar dollar.

En ik kon me vandaag niet inhouden. Heb van Gosh de Velvet Touch Primer gekocht, ben benieuwd En bij de bodyshop nog een bruin oogpotlood (had al een grijze, ze zijn zooo goed! Blijven de hele dag zitten! ) en nog een eyeshadow-blending brush
  maandag 7 september 2009 @ 20:59:56 #97
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72531607
Heeft het iets met de stand van de maan te maken ofzo, dat iedereen zo koopziek is de afgelopen dagen, damn, ik heb in ieder geval weer veel teveel geld uitgegeven aan tuttebellendingen
  maandag 7 september 2009 @ 21:05:30 #98
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72531829
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Heeft het iets met de stand van de maan te maken ofzo, dat iedereen zo koopziek is de afgelopen dagen, damn, ik heb in ieder geval weer veel teveel geld uitgegeven aan tuttebellendingen
Hahahaha Kan best.. Voelde me vandaag ook errruggg sacho moet ik zeggen Maar volle maan is alweer een tijdje geleden.
pi_72531967
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:41 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

op eBay?
overgekocht van iemand
pi_72550354
Helaas nog steeds geen foto's kunnen maken,...
Ik ben er wel achter dat er 2 lipsticks zijn die ik niet wil houden,..
Dit zijn Fig en Iris.

Mochten er hier meiden zijn die er belanstelling bij hebben, voor ¤1,00 inclusief verzenden doe ik ze weg,..beetje zonde om ze te laten liggen want ik weet toch zeker dat ik ze niet ga gebruiken! Zijn allebei alleen nog maar gebruikt om te swatchen op mijn arm!

Vandaag even bij de etos geweest en daar hadden ze alles van miss sporty in de uitverkoop, ik heb helemaal niks met dit merk maar als alles voor de helft is, is het ineens aantrekkelijk,..nu heb ik een lipgloss gekocht waarvan ik denk: tsja,,.,.

Mijn Pearl mania's zijn gedepot! Bij de kruidvat verkopen ze losse potjes,..weliswaar geen mooie sifter jars maar toch goed genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')