Ik herken het, je kunt wel "one of the guys" willen zijn, maar dat lukt je toch niet en je wordt er ook niet gelukkiger van. Ik ben gewoon een gek wijf en daar voel ik me eigenlijk wel prima bijquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:36 schreef progje het volgende:
[..]
hihi!
Ik ben CTO en was hiervoor ook programmeur... werk ook met alleen maar mannen..
Maar het boeit me tegenwoordig niks meer en tut er lekker op lus
Ja de stekeltjes van de borstel ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehe, welke sector ben je werkzaam? Ik werk in de revalidatie
Ik heb die mascara niet, wat bedoel je met scherp? De stekeltjes van de borstel? Of iets anders?
Ja, ik snap je. Toch is de mascara scherper dan andere mascara's die ik heb of heb gehad, ook wanneer ik dicht bij mijn wimperbasis ben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Lub_ya: ik heb die ervaring ook een beetje met de "wonder volume" van Gosh. Aan de andere kant voel ik dan wel meteen dat ik bij mijn wimperbasis zit en dus niet verder in mijn oog moet duwen met de roller
Ik had ze gezien op de site en werd er erg hebberig van, totdat... ik besefte dat de kleurcombinaties wel heel erg overeen komen met de 'trio's' die Bourjois al jaren verkoopt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Heeft één van jullie trouwens het nieuwe Bourjois paletje "smokey eyes trio" al gekocht/geprobeerd?
Ziet er wel mooi uit op de site, mooie kleuren ook. Alleen weer glim dus ik trap er niet in om het te kopen (krijg ik van die mini-kraalogen van). Bij mensen met wat grotere ogen lijkt het me wel erg mooi
Ha dit bericht heb ik gisteren ook gekregen!! Ben erg benieuwd naar je bestelling.. Laat je het weten als je het binnen hebt?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:31 schreef Enfermera het volgende:
Berichtje van eBay: mijn pakketje is opgestuurd! Spannenddd![]()
Jaaa of coursequote:Op woensdag 2 september 2009 10:57 schreef springlover het volgende:
[..]
Ha dit bericht heb ik gisteren ook gekregen!! Ben erg benieuwd naar je bestelling.. Laat je het weten als je het binnen hebt?
Ik ga straks opruimbakjes halen (in de aanbieding bij Kruidvat) voor mijn bestelde spulletjes (die nog niet binnen zijn)
Erg he! Mijn verslaving neemt al zulke grote vormen aan dat ik er eigenlijk niet meer over durf te pratenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaa of courseIk wil het denk ik ook gelijk uitproberen xD Hoop dat het op een dag komt waarop ik vrij ben
![]()
Hahahaha xD Precies, kan je hier al je dingen kwijt tochquote:Op woensdag 2 september 2009 11:40 schreef springlover het volgende:
[..]
Erg he! Mijn verslaving neemt al zulke grote vormen aan dat ik er eigenlijk niet meer over durf te praten![]()
Nu is er ook geen enkele vriendin die er intresse in heeft dus ik ben zo blij met dit forum!
Nu pas kom ik erachter dat ik niet de enige ben want ik hoop ook dat mijn pakje binnen komt op een vrije dag.
Had vorige week ook al iets via ebay gekocht en check steeds de brievenbus,..de overburen zullen ondertussen al wel denken dat ik niet spoor
NYX is een budget-merk met onwijs goede kwaliteit, het wordt soms zelfs vergeleken met MAC (kan ik niet zelf beamen omdat ik niks van MAC hebquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je fotootjes van je nieuwe producten? Ik ken NYX helemaal niet namelijk![]()
Ik heb I dream of St Thomas en Caviar&Champagne en bruine ogen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk dat 'ie amazing is
Ik heb eens gekeken op die website voor NYX spulletjes en ze hebben leuke oogschaduwpaletjes
Dus nu MOET ik wat bestellen
Weet iemand hoeveel glim/glitter er in die paletjes "I dream of..." en "NYX 10 Color Shadow For Your Eyes Only" zit?
10 dollar kan ook.quote:Op zondag 6 september 2009 16:59 schreef Enfermera het volgende:
Even tussendoor; ik zat voor de gein ff te kijken op http://www.nonpareilboutique.com/ , wilde eik wat bestellen,, maar zijn verzendkosten van 20 dollar normaal? En dat was nog het goedkoopste.. Ik vind het echt bizar veel. Of is het normaal en kan dat niet anders?
quote:Order Amount - $0 - $49.99
quote:USPS 1st Class Mail Int'l
(no tracking number)
10 - 30 business days
$9.99
Ah! Thanksquote:
Gewoon in 2x bestellen,quote:Op zondag 6 september 2009 17:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah! Thanks
Edit; wacht, die had ik dus ook, idd de goedkoopste. Maar dan moet ik dus onder de 50 dollar zitten? Nouja, ik bestel dan wel minder ofzo.![]()
![]()
![]()
Preciess.quote:
Ik denk dat er werd bedoeld 2 x bestellen i.v.m. douane?quote:Op maandag 7 september 2009 07:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
En dan alsnog 20 dollar verzendkosten betalen. Bestel dan in 1 keer
Oh sorryquote:Op maandag 7 september 2009 13:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk dat er werd bedoeld 2 x bestellen i.v.m. douane?
Hahahahaquote:Op maandag 7 september 2009 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Heeft het iets met de stand van de maan te maken ofzo, dat iedereen zo koopziek is de afgelopen dagen, damn, ik heb in ieder geval weer veel teveel geld uitgegeven aan tuttebellendingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |