abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 30 augustus 2009 @ 14:27:33 #26
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72279726
Hej!

Welke site was dat ook alweer die ook van die palletjes had? Zowel mat als glanzend? Waar toen bijna zo'n order is gedaan? Waren toen ook youtube-filmpjes van.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_72280068
Coastal Scents?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 30 augustus 2009 @ 14:49:33 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72280350
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:40 schreef Chanty87 het volgende:
Coastal Scents?
Ja, Die.
Dankjewel, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:59:25 #29
19242 yavanna
Results may vary.
pi_72280620
Goed nieuws voor de EDM fans.
quote:
Dear Friends,
We are excited that we are able to bring PayPal back. Without disclosing too many details, we feel safe that from now on no more of our international customers will be having their accounts closed.

We can congratulate ourselves on a collective effort to voice our displeasure with the unfair treatment of
those in our Everyday Minerals community.
Thank to all you of you have voice your displeasure to PayPal and continued support.
Please let us know at thanks@everydayminerals.com if there are any issues with any PayPal account. We are most sensitive to this and will do all we can to help see any issue through.

Thank you!
Charlene
EM Accounting
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_72280797
Ah, dat is wel tof .
pi_72281470
Oh wat leuk!!! Ik heb een tijdje terug wat van NYX besteld en het is me zo goed bevallen dat ik vandaag via ebay een mega order heb gedaan!
6 Pearl mania's en 6 round lipsticks,..dit voor maar 24 dollar inclusief verzendkosten,..
Ben helemaal benieuwd!!

Ben ook benieuwd naar jouw oogschaduw paletjes en kwasten Enfermera!

Zijn hier ook mensen aanwezig die de 120 pro palette in hun bezit hebben? Ik ben nml erg nieuwsgierig hoe deze bevalt!
pi_72281521
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:59 schreef yavanna het volgende:
Goed nieuws voor de EDM fans.
[..]

Oh helemaal geweldig, nu kan ik dus toch wat gaan bestellen
pi_72281725
props voor EDM
pi_72285843
Blijkbaar hadden ze zelf ook wel door dat ze zo veel klanten kwijtraakten Yay!

Maar ik mag alsnog voorlopig niks bestellen
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:56:42 #35
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72286052
Ik wacht even tot ze een andere aanbieding hebben, ik hoef geen grote sunlight concealer, ik heb een mini ervan en dat is me veel te geel.
Wel jammer dat ze zoveel producten hebben (eyeshadows en blushes met name) waar zoveel glitter in zit. Ik wil graag matte paarse oogschaduw voor bij mijn groene ogen, maar die moet ik denk ik elders gaan scoren.

@ Enfermera: dat zijn echt fijne soort kwastjes die je besteld hebt, ga je veel plezier van hebben denk ik
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:08:21 #36
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72286489
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:31 schreef springlover het volgende:
Oh wat leuk!!! Ik heb een tijdje terug wat van NYX besteld en het is me zo goed bevallen dat ik vandaag via ebay een mega order heb gedaan!
6 Pearl mania's en 6 round lipsticks,..dit voor maar 24 dollar inclusief verzendkosten,..
Ben helemaal benieuwd!!

Ben ook benieuwd naar jouw oogschaduw paletjes en kwasten Enfermera!

Zijn hier ook mensen aanwezig die de 120 pro palette in hun bezit hebben? Ik ben nml erg nieuwsgierig hoe deze bevalt!
Ohhh vet joh! Ben ook benieuwd naar al jouw spulletjes!
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wacht even tot ze een andere aanbieding hebben, ik hoef geen grote sunlight concealer, ik heb een mini ervan en dat is me veel te geel.
Wel jammer dat ze zoveel producten hebben (eyeshadows en blushes met name) waar zoveel glitter in zit. Ik wil graag matte paarse oogschaduw voor bij mijn groene ogen, maar die moet ik denk ik elders gaan scoren.

@ Enfermera: dat zijn echt fijne soort kwastjes die je besteld hebt, ga je veel plezier van hebben denk ik
Ja zijn het fijne kwastjes? Mooi zo! Dat hoopte ik al En ik gok dat als ik het eenmaal binnen heb ik er nog meer wil bestellen
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_72288397
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe paars wil je het hebben? Wallaby (is dan wel officieel een eyeliner, maar soit) en wild flowers zijn paars en mat. Of moeten ze meer blauw van ondertoon zijn?

Oh, ik zie nu dat Wild Flowers op de site heel raar donker beige is.. Heb nog even gekeken en hij hangt er een beetje tussenin. Maar ik zie wel meer paarse, matte oogschaduws. Maar dat zijn de verkeerde kleuren dus?
pi_72289445
Wild Flowers is meer bruinig Maar Tide Pool is toch vrij paars? Paarser dan Love Letters in ieder geval.
pi_72290557
Ja idd, met een paarse ondertoon. Slecht voorbeeld dus... :S
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:42:56 #40
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72291611
Heb toch nog even gekeken en had inderdaad eerder niet goed gekeken

Wallaby heeft teveel rood en bruin erin, dat past niet mooi bij mij (dan zie ik er ziekig uit om de een of andere reden).
Love Letters is te licht.
Tide Pool en Casual Friday zouden kunnen, die eerste vind ik eigenlijk iets te licht en de tweede zit ook misschien teveel rood/bruin in. Maar ik moet ze misschien gewoon eens proberen.
anders geef ik het wel aan een collega, die is er altijd blij mee
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_72313522
Collega's die blij zijn met make up,.. Wou dat ik zulke collega's had! Ik heb alleen maar collega's die meer man dan vrouw zijn
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:37:00 #42
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72314686
Ikzelf zou goed zo'n collega kunnen zijn
Werk op een afdeling met veel vrouwelijke collega's, die allemaal niet trouw elke dag een make-upje opdoen of meisje-meisje zijn. Sexgrappen en andere ranzigheid is meer aan de orde eigenlijk
Maar sommigen, waaronder ik sinds kort, vinden het wel leuk om af en toe wat op te doen en ook om wat uit te proberen.
De meest vrouwelijke collega die ik heb, is een man
pi_72322349
Heeft iemand hier ook de Eye Catching 2 Step Mascara van GOSH? Ik vind hem best scherp. Het doet een beetje zeer wanneer ik hem dicht bij mijn ooglid op doe en zo naar boven werk. Iemand die dat ook vind?
pi_72322432
Ha, zou haast denken dat je een collega van me bent De sexgrappen en ranzigheid komen me bekend voor!
Ik moet wel bekennen dat ik met geen woord rep over mijn nieuwe hobby (make up verzamelen en gebruiken) want het feit dat ik (volgens hun) hip gekleed ga buiten werk tijd om was al shocking genoeg voor ze
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:41:58 #45
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72325659
Hehehe, welke sector ben je werkzaam? Ik werk in de revalidatie

Ik heb die mascara niet, wat bedoel je met scherp? De stekeltjes van de borstel? Of iets anders?
pi_72325985
Mijn collega's zijn ook overwegend man, is ook logisch binnen web development. En de vrouwelijke collega's die ik heb, makeuppen ook niet echt.. Af en toe voel ik me bijna een beetje beschaamd dat ik zo'n tutje ben
pi_72332912
@BBQ kip ik werk in een TBS kliniek als sociotherapeut,..tsja en daar is het overwegend vrouw wat er werkt maar dat zijn meestal de wat oudere huismoeders en de echte 'hippies' (no effense!)...
Je had ze moeten horen toen ik een keer met gelakte nagels op het werk kwam

Dat van die mascara, volgens mij heb ik ook ergens zo 1 liggen maar ik heb nergens last van hoor!!
pi_72340696
Bij de grote Kruidvat (Grote Marktstraat) in Den Haag hing een brief; ivm de onverwachte enorme belangstelling (jaja, heeeeeeeeel onverwacht, echt ) krijg je nu een Velvet Touch eyeliner cadeau in ruil voor je mascara.

Daar stonden trouwens ook nog wel mascara's. De andere kruidvaten hadden die actie niet..?
pi_72341293
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:49 schreef snkr-xxx het volgende:
Mijn collega's zijn ook overwegend man, is ook logisch binnen web development. En de vrouwelijke collega's die ik heb, makeuppen ook niet echt.. Af en toe voel ik me bijna een beetje beschaamd dat ik zo'n tutje ben
hihi!

Ik ben CTO en was hiervoor ook programmeur... werk ook met alleen maar mannen..
Maar het boeit me tegenwoordig niks meer en tut er lekker op lus
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:35:17 #50
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72343105
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:40 schreef springlover het volgende:
@BBQ kip ik werk in een TBS kliniek als sociotherapeut,..tsja en daar is het overwegend vrouw wat er werkt maar dat zijn meestal de wat oudere huismoeders en de echte 'hippies' (no effense!)...
Je had ze moeten horen toen ik een keer met gelakte nagels op het werk kwam

Dat van die mascara, volgens mij heb ik ook ergens zo 1 liggen maar ik heb nergens last van hoor!!
Sociotherapeut, dat klinkt leuk
Ikzelf ben ergotherapeut, die heb je niet zoveel in TBS-klinieken, maar wel in de psychiatrie e.d.
Het is wel heel erg off-topic, maar welke opleiding heb je daarvoor gedaan? Ik zit zelf een beetje te denken aan een carriere-switch of zijsprong... (bijna)dertigersdilemma is dat geloof ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')