Ja,quote:
quote:Dear Friends,
We are excited that we are able to bring PayPal back. Without disclosing too many details, we feel safe that from now on no more of our international customers will be having their accounts closed.
We can congratulate ourselves on a collective effort to voice our displeasure with the unfair treatment of
those in our Everyday Minerals community.
Thank to all you of you have voice your displeasure to PayPal and continued support.
Please let us know at thanks@everydayminerals.com if there are any issues with any PayPal account. We are most sensitive to this and will do all we can to help see any issue through.
Thank you!
Charlene
EM Accounting
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:59 schreef yavanna het volgende:
Goed nieuws voor de EDM fans.![]()
[..]
Oh helemaal geweldig, nu kan ik dus toch wat gaan bestellen
Ohhh vet joh!quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:31 schreef springlover het volgende:
Oh wat leuk!!! Ik heb een tijdje terug wat van NYX besteld en het is me zo goed bevallen dat ik vandaag via ebay een mega order heb gedaan!
6 Pearl mania's en 6 round lipsticks,..dit voor maar 24 dollar inclusief verzendkosten,..
Ben helemaal benieuwd!!
Ben ook benieuwd naar jouw oogschaduw paletjes en kwasten Enfermera!
Zijn hier ook mensen aanwezig die de 120 pro palette in hun bezit hebben? Ik ben nml erg nieuwsgierig hoe deze bevalt!
Ja zijn het fijne kwastjes? Mooi zo!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wacht even tot ze een andere aanbieding hebben, ik hoef geen grote sunlight concealer, ik heb een mini ervan en dat is me veel te geel.
Wel jammer dat ze zoveel producten hebben (eyeshadows en blushes met name) waar zoveel glitter in zit. Ik wil graag matte paarse oogschaduw voor bij mijn groene ogen, maar die moet ik denk ik elders gaan scoren.
@ Enfermera: dat zijn echt fijne soort kwastjes die je besteld hebt, ga je veel plezier van hebben denk ik
Hoe paars wil je het hebben? Wallaby (is dan wel officieel een eyeliner, maar soit) en wild flowers zijn paars en mat. Of moeten ze meer blauw van ondertoon zijn?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Wel jammer dat ze zoveel producten hebben (eyeshadows en blushes met name) waar zoveel glitter in zit. Ik wil graag matte paarse oogschaduw voor bij mijn groene ogen, maar die moet ik denk ik elders gaan scoren.
hihi!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:49 schreef snkr-xxx het volgende:
Mijn collega's zijn ook overwegend man, is ook logisch binnen web development. En de vrouwelijke collega's die ik heb, makeuppen ook niet echt.. Af en toe voel ik me bijna een beetje beschaamd dat ik zo'n tutje ben![]()
Sociotherapeut, dat klinkt leukquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:40 schreef springlover het volgende:
@BBQ kip ik werk in een TBS kliniek als sociotherapeut,..tsja en daar is het overwegend vrouw wat er werkt maar dat zijn meestal de wat oudere huismoeders en de echte 'hippies' (no effense!)...
Je had ze moeten horen toen ik een keer met gelakte nagels op het werk kwam![]()
Dat van die mascara, volgens mij heb ik ook ergens zo 1 liggen maar ik heb nergens last van hoor!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |