abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72465968
Die kleurenuit die palletjes zijn vrij matte Er zijn op internet heel veel swatches te vinden, dus je kunt voor de zekerheid nog zoeken .
  zaterdag 5 september 2009 @ 18:12:59 #77
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72466302
Mooiiii dat ze mat zijn, dat hoopte ik al Ben benieuwd wanneer ik mijn pakketje binnenkrijg...

Heb nu al een enorme verlanglijst van meer dan 1 A4'tje in word van allerlei spullen van NYX... Waaronder 11 van die trio-eyeshadows
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_72466931
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk dat 'ie amazing is
Mag 't hopen
pi_72479089
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk dat 'ie amazing is

Ik heb eens gekeken op die website voor NYX spulletjes en ze hebben leuke oogschaduwpaletjes
Dus nu MOET ik wat bestellen
Weet iemand hoeveel glim/glitter er in die paletjes "I dream of..." en "NYX 10 Color Shadow For Your Eyes Only" zit?
Ik heb I dream of St Thomas en Caviar&Champagne en bruine ogen.
In de bruine ogen zitten er twee die echt mat zijn. De rest is meer satin of met HELE BRUUTLELIJKE chunky glitters. Heel jammer want de kleuren zijn wel mooi.
St Thomas heeft wat meer glans, maar niet overdreven. De roze heeft zilveren glittertjes, maar niet van die chunky dingen. Meer mica-glitters.
C&C heeft 6 mat en de rest glans.

Ik ben er niet echt ondersteboven van overigens. Zeker die chunky glitters zijn bah.
  zondag 6 september 2009 @ 16:59:52 #80
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72489890
Even tussendoor; ik zat voor de gein ff te kijken op http://www.nonpareilboutique.com/ , wilde eik wat bestellen, , maar zijn verzendkosten van 20 dollar normaal? En dat was nog het goedkoopste.. Ik vind het echt bizar veel. Of is het normaal en kan dat niet anders?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 6 september 2009 @ 17:02:31 #81
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72489949
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:59 schreef Enfermera het volgende:
Even tussendoor; ik zat voor de gein ff te kijken op http://www.nonpareilboutique.com/ , wilde eik wat bestellen, , maar zijn verzendkosten van 20 dollar normaal? En dat was nog het goedkoopste.. Ik vind het echt bizar veel. Of is het normaal en kan dat niet anders?
10 dollar kan ook.
quote:
Order Amount - $0 - $49.99
quote:
USPS 1st Class Mail Int'l
(no tracking number)
10 - 30 business days

$9.99
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 6 september 2009 @ 17:39:27 #82
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72491143
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:02 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

10 dollar kan ook.
[..]
[..]
Ah! Thanks

Edit; wacht, die had ik dus ook, idd de goedkoopste. Maar dan moet ik dus onder de 50 dollar zitten? Nouja, ik bestel dan wel minder ofzo.

[ Bericht 24% gewijzigd door Enfermera op 06-09-2009 17:47:34 ]
pi_72493391
Ik heb helaas nog geen tijd gehad om foto's te maken, maar ik beloof dat deze week te gaan doen!
Ik heb mijn spulletjes via http://stores.shop.ebay.com/JOYs-cosmetics__W0QQ_armrsZ1
6 Pearl Mania's en 6 round lipsticks voor 24 dollar inclusief verzendkosten!
Snelle verkoopster en goed in contact! Volgens mij waren mijn verzendkosten iets van 5 of 6 dollar,...
Ben er nog steeds blij mee! De round lipstick Darling is favoriet!

Volgende maand wil ik graag de 120 pro palette kopen,..iemand ervaring???
pi_72495321

net gekocht
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 6 september 2009 @ 19:43:39 #85
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72495374
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:39 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ah! Thanks

Edit; wacht, die had ik dus ook, idd de goedkoopste. Maar dan moet ik dus onder de 50 dollar zitten? Nouja, ik bestel dan wel minder ofzo.
Gewoon in 2x bestellen, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 6 september 2009 @ 19:53:09 #86
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72495792
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Preciess.

@ Springlover; ik heb mijn spullen inderdaad ook bij haar vandaan Ben benieuwd wanneer mijn 1e pakketje binnenkomt! Maar contact is idd ook goed Ik zag alleen dat ze niet alles van NYX aanbiedt, logisch opzich, maar het zijn wel precies dingen die ik wil hebben Magoed, komt goed.. Ik moet toch niet alles kopen van NYX....
pi_72497882
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:42 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
net gekocht
op eBay?
pi_72498119
Ik wil hier nog een tip kwijt wat betreft foundation:

Ik ben erg tevreden over Lancôme Color Idéal:

Mooi dekkend, smeert heel prettig en het geeft geen extreme pannenkoek-look

Wel best duur (40E) maar als je nog wat douglasbonnen hebt liggen...

Ik heb zelf kleur no. 4. Heb van mezelf een normale "Hollandse" huidskleur, ik word hier ietsjes bruiner van, maar krijg er niet de bronzinglook van.
pi_72510549
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

En dan alsnog 20 dollar verzendkosten betalen. Bestel dan in 1 keer
  maandag 7 september 2009 @ 13:37:35 #90
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72517352
quote:
Op maandag 7 september 2009 07:14 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

En dan alsnog 20 dollar verzendkosten betalen. Bestel dan in 1 keer
Ik denk dat er werd bedoeld 2 x bestellen i.v.m. douane?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 7 september 2009 @ 13:45:13 #91
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72517526
Ik zou eigenlijk vandaag alleen maar nuttige dingen gaan doen... maar mijn laatste vrije dag heb ik toch stiekem wat leuks voor mezelf besteld

Ik heb net bij Nonpareilboutique wat dingen besteld
Te weten:
Heredes Lippenstift NYX
Smokey Eyes paletje NYX
I Dream of Jamaica paletje NYX
Spice blush van NYX
Eggplant eyeliner van Wet and Wild.

En ook een vette order gedaan bij Fyrinnae. Die order ging alleen niet helemaal goed door hun crappy website, waardoor er 5x werd afgeschreven... dat dus weer even gefixed
Hier gekocht:
Powder Primer for Dry Skin
Inks Eyeliner: Flattery Will Get You Everywhere
Inks Eyeliner: Tinsel Taupe
Týr Loose Eye Shadow
One Knight In Belfast Loose Eye Shadow
Ultrasuede Loose Eye Shadow
Oberon Loose Eye Shadow
Snow White Loose Eye Shadow
Freya Loose Eye Shadow
Ashes Loose Eye Shadow
Glow Blush: Spellbound

Veel donkere oogschaduw, maar ik gebruik het toch meer als liner dan echt schaduw, dus dat komt goed

Helemaal blij, hoop dat ze snel binnen komen

Hoe lang duurt Nonpareil normaal?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_72519492
Nonpareil had ik na iets langer dan een week, 9 dagen ofzo (incl weekend erbij geteld)
pi_72520164
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:37 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik denk dat er werd bedoeld 2 x bestellen i.v.m. douane?
Oh sorry
  maandag 7 september 2009 @ 16:01:34 #94
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72521005
Ik bedoelde het niet rot, maar ik weet het gewoon niet zeker, vandaar het vraagteken
pi_72521048
Ik bedoelde het ook niet rot, meer zo van; oh, verkeerd begrepen *down*
  maandag 7 september 2009 @ 16:57:27 #96
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72522725
Denk dat ik toch de meeste spulletjes op eBay ga bestellen, scheelt meestal toch weer een paar dollar.

En ik kon me vandaag niet inhouden. Heb van Gosh de Velvet Touch Primer gekocht, ben benieuwd En bij de bodyshop nog een bruin oogpotlood (had al een grijze, ze zijn zooo goed! Blijven de hele dag zitten! ) en nog een eyeshadow-blending brush
  maandag 7 september 2009 @ 20:59:56 #97
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72531607
Heeft het iets met de stand van de maan te maken ofzo, dat iedereen zo koopziek is de afgelopen dagen, damn, ik heb in ieder geval weer veel teveel geld uitgegeven aan tuttebellendingen
  maandag 7 september 2009 @ 21:05:30 #98
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72531829
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Heeft het iets met de stand van de maan te maken ofzo, dat iedereen zo koopziek is de afgelopen dagen, damn, ik heb in ieder geval weer veel teveel geld uitgegeven aan tuttebellendingen
Hahahaha Kan best.. Voelde me vandaag ook errruggg sacho moet ik zeggen Maar volle maan is alweer een tijdje geleden.
pi_72531967
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:41 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

op eBay?
overgekocht van iemand
pi_72550354
Helaas nog steeds geen foto's kunnen maken,...
Ik ben er wel achter dat er 2 lipsticks zijn die ik niet wil houden,..
Dit zijn Fig en Iris.

Mochten er hier meiden zijn die er belanstelling bij hebben, voor ¤1,00 inclusief verzenden doe ik ze weg,..beetje zonde om ze te laten liggen want ik weet toch zeker dat ik ze niet ga gebruiken! Zijn allebei alleen nog maar gebruikt om te swatchen op mijn arm!

Vandaag even bij de etos geweest en daar hadden ze alles van miss sporty in de uitverkoop, ik heb helemaal niks met dit merk maar als alles voor de helft is, is het ineens aantrekkelijk,..nu heb ik een lipgloss gekocht waarvan ik denk: tsja,,.,.

Mijn Pearl mania's zijn gedepot! Bij de kruidvat verkopen ze losse potjes,..weliswaar geen mooie sifter jars maar toch goed genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')