Ok... en welke merken zijn dan goed?quote:
Dank je!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:52 schreef Chanty87 het volgende:
Urban Decay (Primer Potion), Too Faced (Shadow Insurance)Die laatste kun je bij Sephora kopen, de eerste is helaas niet in NL verkrijgbaar dus dat wordt eBay...
Pfoe, zo'n 13 euro geloof ik. Het kan trouwens zijn dat alles alweer uitverkocht is hoor, Sephora krijgt heel weinig ervan...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dank je!
Ik ga vanavond na mijn werk gelijk ff naar de Sephora![]()
Hoeveel kost ie?
Je moet gewoon kijken naar de feedback, dat zegt veel over de betrouwbaarheid van een verkoperquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef Lillyfield het volgende:
ik wil graag een 88 palette hebben van coastal scents, maar nu vroeg ik me af waar je deze het beste kan bestellen. Ik heb de site van coastal gekeken en daar zijn de verzendkosten 15 dollar ofzo.
Ik hoor van jullie dat je ook van alles op ebay kan bestellen maar wat zijn/ is dan een beetje een betrouwbare winkel.
Ben nog een ebaygroentje vandaar. Ben bang dat ik iets koop dat het dan uit elkaar valt van ellende of gewoon niet aan komt.
Ik bestel ze altijd via zoeva.dequote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef Lillyfield het volgende:
ik wil graag een 88 palette hebben van coastal scents, maar nu vroeg ik me af waar je deze het beste kan bestellen. Ik heb de site van coastal gekeken en daar zijn de verzendkosten 15 dollar ofzo.
Ik hoor van jullie dat je ook van alles op ebay kan bestellen maar wat zijn/ is dan een beetje een betrouwbare winkel.
Ben nog een ebaygroentje vandaar. Ben bang dat ik iets koop dat het dan uit elkaar valt van ellende of gewoon niet aan komt.
Ik heb geen 88 palette, maar ben het wel helemaal met je eens. Ikzelf werk in een funtie waarin ik niet als toverbal kan rondlopen, maar bijv. paarse oogschaduw kan heus wel. Echter wel aangebracht met mate en netjes gecombineerd met een andere kleur om het net te houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:16 schreef n0a het volgende:
Ik heb een 88 palette. Zitten een hoop kleuren in die op zich zelf minder draagbaar zijn, maar geblend met een andere kleur heel goed kunnen voor alledaags.
Dank jequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
@ MissJ: ik heb een aantal oogprimers uitgeprobeerd en vind tot nu toe Too Faced echt het beste. Blijft de hele dag prima. Ik weet niet waar je in "het westen" woont, maar in Den Haag grote marktstraat en Leidschendam hadden ze er nog genoeg op voorraad.
Mooi ooglijntje trouwens op je foto in je fobo![]()
Maar als je het dan via zoeva koopt (of desnoods via ebay),is het dan wel de goede?? Want is die van coastal scents de echte?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik bestel ze altijd via zoeva.de
Evt. kan je met een aantal mensen samen bestellen om de verzendkosten te drukken.
Volgens mij komt het allemaal van 1 fabriek ergens in Chinaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:35 schreef Lillyfield het volgende:
[..]
Maar als je het dan via zoeva koopt (of desnoods via ebay),is het dan wel de goede?? Want is die van coastal scents de echte?
En zijn die andere dan nagemaakt, want dan ben ik bang dat er juist zo weinig pigment in zit. Dan heb ik liever een goede.
heb namelijk op ebay een winkel: bunbuncity gevonden daar hebben ze ook die voor minder geld en een borstelset die ik wel wil. Maar zijn die dan niet onwijs nep?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:02 schreef MissJ het volgende:
Ik ben zooo blij!
Die Shadow Insurance van Too Shade is echt![]()
![]()
Heb me vannochtend rond 7.45 opgemaakt en mijn oogschaduw zit er nog steeds perfect op![]()
Zonder dat spul zou het nu al voor het grootste deel weg zijn.
Leuke kleurtjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:51 schreef springlover het volgende:
Okay Ladies,.. hier komt mijn allereerste EOTD! Verveelde me wat vanmiddag dus dacht kom aan de slag,..Look is roze met grijs geworden.
Helaas een bibberrandje gemaakt met de gelliner maar daar moet ik nog wat meer op oefenen net zoals het maken van de foto's![]()
Kritiek is altijd welkom (complimenten natuurlijk ook!)
Ogen open
[ afbeelding ]
Ogen half dicht
[ afbeelding ]
(dit is dus een zwaar beroerde foto sorry!)
Er zijn geen 'echte' en nepperts, ze komen (ook die van coastal scents) allemaal uit Chinaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:35 schreef Lillyfield het volgende:
[..]
Maar als je het dan via zoeva koopt (of desnoods via ebay),is het dan wel de goede?? Want is die van coastal scents de echte?
En zijn die andere dan nagemaakt, want dan ben ik bang dat er juist zo weinig pigment in zit. Dan heb ik liever een goede.
heb namelijk op ebay een winkel: bunbuncity gevonden daar hebben ze ook die voor minder geld en een borstelset die ik wel wil. Maar zijn die dan niet onwijs nep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |