Maar als je het dan via zoeva koopt (of desnoods via ebay),is het dan wel de goede?? Want is die van coastal scents de echte?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik bestel ze altijd via zoeva.de
Evt. kan je met een aantal mensen samen bestellen om de verzendkosten te drukken.
Volgens mij komt het allemaal van 1 fabriek ergens in Chinaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:35 schreef Lillyfield het volgende:
[..]
Maar als je het dan via zoeva koopt (of desnoods via ebay),is het dan wel de goede?? Want is die van coastal scents de echte?
En zijn die andere dan nagemaakt, want dan ben ik bang dat er juist zo weinig pigment in zit. Dan heb ik liever een goede.
heb namelijk op ebay een winkel: bunbuncity gevonden daar hebben ze ook die voor minder geld en een borstelset die ik wel wil. Maar zijn die dan niet onwijs nep?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:02 schreef MissJ het volgende:
Ik ben zooo blij!
Die Shadow Insurance van Too Shade is echt![]()
![]()
Heb me vannochtend rond 7.45 opgemaakt en mijn oogschaduw zit er nog steeds perfect op![]()
Zonder dat spul zou het nu al voor het grootste deel weg zijn.
Leuke kleurtjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:51 schreef springlover het volgende:
Okay Ladies,.. hier komt mijn allereerste EOTD! Verveelde me wat vanmiddag dus dacht kom aan de slag,..Look is roze met grijs geworden.
Helaas een bibberrandje gemaakt met de gelliner maar daar moet ik nog wat meer op oefenen net zoals het maken van de foto's![]()
Kritiek is altijd welkom (complimenten natuurlijk ook!)
Ogen open
[ afbeelding ]
Ogen half dicht
[ afbeelding ]
(dit is dus een zwaar beroerde foto sorry!)
Er zijn geen 'echte' en nepperts, ze komen (ook die van coastal scents) allemaal uit Chinaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:35 schreef Lillyfield het volgende:
[..]
Maar als je het dan via zoeva koopt (of desnoods via ebay),is het dan wel de goede?? Want is die van coastal scents de echte?
En zijn die andere dan nagemaakt, want dan ben ik bang dat er juist zo weinig pigment in zit. Dan heb ik liever een goede.
heb namelijk op ebay een winkel: bunbuncity gevonden daar hebben ze ook die voor minder geld en een borstelset die ik wel wil. Maar zijn die dan niet onwijs nep?
Mooie look! Heb je meerdere kleuren roze gebruikt? En welke precies? Ik houuuu van rozequote:Op zondag 11 oktober 2009 17:18 schreef GrandiJoosje het volgende:
zoals eerder beloofd: roze oogschaduw.
[ afbeelding ]
niet erg "in your face" maar ik gebruik deze dan ook meer als dag make up, als ik zin heb oogschaduw te dragen.
[ afbeelding ]
Ik gebruik vaak oogschaduw ipv eyeliner, dat blijft beter zitten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ja, als je oogschaduw of eyeliner onder je ogen niet goed blijft zitten, hier een beetje oogschaduwbasis op aanbrengen, dat helpt enorm.
Ook kun je kijken naar welk product je gebruikt, dat moet niet te zacht of vettig zijn.
Ik heb nu de gel-eyeliner van Wet & Wild bijvoorbeeld, je moet echt een enorme bak mayo op je oog hebben wil dat gaan uitlopen
Ook minerale oogschaduw/eyeliner aangebracht met wat water maakt een perfecte eyeliner die goed blijft zitten de hele dag.
Ik zou dat toch wel een paar weken geven hoorquote:[b]Op maandag 12 oktober 2009 10:58
Nu nog even testen of mijn huid hier goed mee om gaat en als dat zo is, bestel ik direct een grote pot
wat doe je me aanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:19 schreef Burdie het volgende:
Klik hier niet: http://www.toofaced.com/category_template.asp?dept_sub_id=30&dept_id=12
Mega opruiming bij Too Faced.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |