quote:
Wedden dat ik nu de snelste benquote:
Misschien als iedereen zijn kaart op de Wiki gezet kan worden en dat dan iedere maandag de wiki wordt gepost ?quote:Op zondag 13 september 2009 21:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit wordt trouwens wel echt extreem onoverzichtelijk!
Misschien kunnen we 1 topic openen waar iedereen de bingokaart post, incl link naar de voorspelling en dat edit tot het niet meer kan en dan een nieuwe post maakt en in dit topic de voorspellingen doen?
ff een dom vraagje....hoe doe je dat dan ? Welk programma ?quote:Op zondag 13 september 2009 17:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray, kan je de .psd uploaden? Dan kan ik mijn eigen achtergrondje er onder zetten.
Photoshop.quote:Op maandag 14 september 2009 16:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff een dom vraagje....hoe doe je dat dan ? Welk programma ?
Ik opzich wel, maar weet niet of ik het trek als er tig plaatjes van +100 kB zijn. Heb een datalimiet.quote:Op maandag 14 september 2009 11:23 schreef Bjoro het volgende:
Of misschien heeft iemand een stukje ruimte vrij op een homepage ofzo
hoeft toch niet.....je kan toch de [img] linkjes [/img] alleen er even opzetten per deelnemer?quote:Op maandag 14 september 2009 17:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik opzich wel, maar weet niet of ik het trek als er tig plaatjes van +100 kB zijn. Heb een datalimiet.
Oh zo, ja dat kan wel.quote:Op maandag 14 september 2009 17:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoeft toch niet.....je kan toch de [ [url= linkjes ]afbeelding[/url] ] alleen er even opzetten per deelnemer?
als iedereen dan steeds zijn eigen "kaart" bijhoudt, moet het kunnen toch ?quote:
Als de url van het plaatje hetzelfde blijft wel, want dan worden de plaatjes vanzelf geüpdatet.quote:Op maandag 14 september 2009 19:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als iedereen dan steeds zijn eigen "kaart" bijhoudt, moet het kunnen toch ?
precies.... bij deze een oproep aan een ieder dus !quote:Op maandag 14 september 2009 19:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als de url van het plaatje hetzelfde blijft wel, want dan worden de plaatjes vanzelf geüpdatet.
Wil het best doen, maar ben een beetje van de oude stempel. De vaktaal hier gaat een beetje boven mijn petje. Wat moet ik precies doen?quote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
precies.... bij deze een oproep aan een ieder dus !
Nee hoor, want iedereen probeert toch op een andere manier de kaart uit te spelen?quote:Op maandag 14 september 2009 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar dan moeten ze per kaart wel verschillend staan toch? Of 20 van de 50 clubs oid.
Niet iedere keer een nieuwe "kaart" in Photobucket zetten, maar steeds die ene aanpassen !quote:Op maandag 14 september 2009 20:14 schreef Beschouw het volgende:
Wil het best doen, maar ben een beetje van de oude stempel. De vaktaal hier gaat een beetje boven mijn petje. Wat moet ik precies doen?
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:22 schreef Prosac het volgende:
Leuk spel. Centraal gezet bij de andere games.
Geen tijd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:59 schreef sezten het volgende:
Ik haak af, sorry het is heel leuk maar geen tijd.
Veel succes iedereen
heb je ook al een kaart aangemaakt/aan laten maken ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:18 schreef Sporttv het volgende:
Pick 1:[NIEUW] VBL-Bingo #1
allebei gewonnen
Dit Weekend: Vitesse en Juventus
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vitesse en Telstar.
Whehehequote:
quote:Op zondag 13 september 2009 21:10 schreef Gatalin het volgende:
En alvast mijn keuzes voor volgende week:
1] Telstar
2] Vitesse
quote:
Rightquote:
Vooruit; http://raymania.nl/bingo.htmlquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is er al een soort van pagina waar alle kaarten op staan?
Hoe kun je dat het handigst doen? Want ik heb geen eigen website waar ik dat kan uploaden zeg maar.quote:Op zondag 20 september 2009 11:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vooruit; http://raymania.nl/bingo.html
Ik ben niet van plan om keer op keer de bron van het plaatje te veranderen. Zorg er dus voor dat je je plaatje ergens upload waar je het de week daarop kan overschrijven, zodat het plaatje automatisch aangepast wordt.
En dan hoef je neit elke week de nieuwe kaart opnieuw te uploaden?quote:
Wel de kaart die jij op je computer aanpast. Die moet je uploaden op Photobucket, maar met dezelfde bestandsnaam.quote:Op zondag 20 september 2009 11:45 schreef Breach het volgende:
[..]
En dan hoef je neit elke week de nieuwe kaart opnieuw te uploaden?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:16 schreef TheClown1 het volgende:
voor komende week:
1 Ajax
2 Bayern München
quote:Op maandag 14 september 2009 17:34 schreef Bjoro het volgende:
komend weekend:
Juventus en Real Madrid
huhquote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef mcyodogg het volgende:
Gaat nergens meer over dit.
Dat ik nog niks heb mogen afstrepen.quote:
Gaat lekker zoquote:
Forum Opties | |