Oh zo, ja dat kan wel.quote:Op maandag 14 september 2009 17:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoeft toch niet.....je kan toch de [ [url= linkjes ]afbeelding[/url] ] alleen er even opzetten per deelnemer?
als iedereen dan steeds zijn eigen "kaart" bijhoudt, moet het kunnen toch ?quote:
Als de url van het plaatje hetzelfde blijft wel, want dan worden de plaatjes vanzelf geüpdatet.quote:Op maandag 14 september 2009 19:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als iedereen dan steeds zijn eigen "kaart" bijhoudt, moet het kunnen toch ?
precies.... bij deze een oproep aan een ieder dus !quote:Op maandag 14 september 2009 19:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als de url van het plaatje hetzelfde blijft wel, want dan worden de plaatjes vanzelf geüpdatet.
Wil het best doen, maar ben een beetje van de oude stempel. De vaktaal hier gaat een beetje boven mijn petje. Wat moet ik precies doen?quote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
precies.... bij deze een oproep aan een ieder dus !
Nee hoor, want iedereen probeert toch op een andere manier de kaart uit te spelen?quote:Op maandag 14 september 2009 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar dan moeten ze per kaart wel verschillend staan toch? Of 20 van de 50 clubs oid.
Niet iedere keer een nieuwe "kaart" in Photobucket zetten, maar steeds die ene aanpassen !quote:Op maandag 14 september 2009 20:14 schreef Beschouw het volgende:
Wil het best doen, maar ben een beetje van de oude stempel. De vaktaal hier gaat een beetje boven mijn petje. Wat moet ik precies doen?
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:22 schreef Prosac het volgende:
Leuk spel. Centraal gezet bij de andere games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |