Ohquote:Op zondag 13 september 2009 21:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je er twee hebt gekozen maar eentje is niet goed dan mag je niets wegstrepen.
en lolquote:Op zondag 13 september 2009 21:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
1. wat is een tattoo?
2. wat heeft dat met dit topic te maken
Je kan je post maar 48u editten.quote:Op zondag 13 september 2009 21:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit wordt trouwens wel echt extreem onoverzichtelijk!
Misschien kunnen we 1 topic openen waar iedereen de bingokaart post, incl link naar de voorspelling en dat edit tot het niet meer kan en dan een nieuwe post maakt en in dit topic de voorspellingen doen?
Dan mag je niets wegstrepenquote:Op zondag 13 september 2009 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Villareal liet het afweten dus ik kon alleen HSV afstrepen.
Je hebt helemaal gelijk. Sorryquote:Op zondag 13 september 2009 23:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan mag je niets wegstrepen. Alleen als beide clubs winnen mag je gaan strepen.
Of iedereen maakt een photobucket-account oid en upload de hele tijd een nieuwe bingokaart met dezelfde url.quote:Op zondag 13 september 2009 21:27 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Je kan je post maar 48u editten.
quote:
Wedden dat ik nu de snelste benquote:
Misschien als iedereen zijn kaart op de Wiki gezet kan worden en dat dan iedere maandag de wiki wordt gepost ?quote:Op zondag 13 september 2009 21:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit wordt trouwens wel echt extreem onoverzichtelijk!
Misschien kunnen we 1 topic openen waar iedereen de bingokaart post, incl link naar de voorspelling en dat edit tot het niet meer kan en dan een nieuwe post maakt en in dit topic de voorspellingen doen?
ff een dom vraagje....hoe doe je dat dan ? Welk programma ?quote:Op zondag 13 september 2009 17:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray, kan je de .psd uploaden? Dan kan ik mijn eigen achtergrondje er onder zetten.
Photoshop.quote:Op maandag 14 september 2009 16:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff een dom vraagje....hoe doe je dat dan ? Welk programma ?
Ik opzich wel, maar weet niet of ik het trek als er tig plaatjes van +100 kB zijn. Heb een datalimiet.quote:Op maandag 14 september 2009 11:23 schreef Bjoro het volgende:
Of misschien heeft iemand een stukje ruimte vrij op een homepage ofzo
hoeft toch niet.....je kan toch de [img] linkjes [/img] alleen er even opzetten per deelnemer?quote:Op maandag 14 september 2009 17:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik opzich wel, maar weet niet of ik het trek als er tig plaatjes van +100 kB zijn. Heb een datalimiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |