Je hebt maar 1 klacht, en dat is van dat muziekquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik geef gewoon weer wat mijn klachten zijn.
Ja klopt, dat hele feest is een bedenksel van mij.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:30 schreef Afwazig het volgende:
Niet waar, je bent een vuige troll met verzonnen klachten
Wel hoor. Mobiel+internet geeft mij de mogelijkheid altijd met jullie in contact te staan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:30 schreef Nijns het volgende:
Niet zeuren TS, je komt toch nooit buiten?
Er is zelfs een R&P Topic van hem in KLB, waar mensen sérieus posten. Ongehoord voor KLB.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:30 schreef Nijns het volgende:
Niet zeuren TS, je komt toch nooit buiten?
dat bedoel ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:32 schreef Stoeprand het volgende:
Alleen maar smerige pillenslikkers daar![]()
Ga dan naar Lowlands.
Belachelijk dat je zoveel mensen lastigvalt met je bedenkselsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja klopt, dat hele feest is een bedenksel van mij.
Goede oplossing. Oh? Je vind het een kutgeluid? Kom goedkoper hierheen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:32 schreef 9611Niels het volgende:
1 Omwonenden binnen een straal van 200 m.
Er zijn een klein aantal woningen die een directe ligging hebben aan het festival terrein en hierdoor naast de dag van het evenement ook tijdens de op- en afbouwfase hinder kunnen ervaren van het evenement. De organisatie heeft dan ook besloten de bewoners van deze woningen maximaal 2 vrijkaarten aan te bieden. De woningen welke het betreft hebben inmiddels een brief over de procedure ontvangen.
2 Omwonenden binnen een straal van 200 – 400 m.
Naast dat er woningen zijn die direct aan het festival grenzen zijn er m.n. in de wijken Vrijschot (Hoofddorp) en Stellinghof (Vijfhuizen) woningen die binnen een dergelijke afstand van het festival staan dat ook hier, hetzij in mindere maten, hinder mag worden verwacht. Deze woningen hebben een brief van de organisatie ontvangen waarin staat hoe ze aan maximaal 2 kaarten tegen gereduceerd tarief.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:28 schreef Trannellius het volgende:
-het halve bos is er al dagenlang voor afgezet. Het is dat ik geen hond heb, anders had ik die daar willen
Die kaarten zijn dinsdag op de bus gegaan. Afgelopen dinsdag. Eergisteren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Kijk in de vuilnishoop van 2 weken geleden. Daar liggen ze tussen.
Nee, ik woon blijkbaar hemelsbreed er niet dicht genoeg bij.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:35 schreef 9611Niels het volgende:
Heb je nou serieus een vrijkaartje voor Mysteryland weggegooid?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Die kaarten zijn dinsdag op de bus gegaan. Afgelopen dinsdag. Eergisteren.
Kom op zeg, het is maar 1 keer per jaarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Kijk in de vuilnishoop van 2 weken geleden. Daar liggen ze tussen.
Ja natuurlijk, want op lowlands doen ze dat niet...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:32 schreef Stoeprand het volgende:
Ga dan naar Lowlands.
Zie zijn PI.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, want op lowlands doen ze dat niet...
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:39 schreef Trannellius het volgende:
Ik had mijn hond in dat nu afgesloten bos van achteren willen nemen.
Goed dat je het zelf ook in ziet. Nog 59998 andere bezoekers te gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af waarom ze jou vrijwillig met dat arme kleine nichtje in het bos laten "rondlopen".quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:28 schreef Trannellius het volgende:
als ik met mijn kleine nichtje even door het bos ga,
Want daar worden geen drugs gebruiktquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:32 schreef Stoeprand het volgende:
Ga dan naar Lowlands.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Bedankt TNA.quote:
PI's mensen. PI's! Snap dat dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Want daar worden geen drugs gebruikt
Verslaafde.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:10 schreef Hagelkaas het volgende:
Je argumenten zijn ook buitengewoon sterkMocht je trouwens drugs vinden, geef maar aan mij. Gratis drugs
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:30 schreef Afwazig het volgende:
Niet waar, je bent een vuige troll met verzonnen klachten
inb4 Ritmoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:17 schreef Acinonyx het volgende:
Sowieso, mensen die überhaupt geld uitgeven voor dat ééntonige gebonk, takke-herrie
Ja, ga afkicken junk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:28 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik gebruik wel eens drugs (als in: 1x in de 2 maanden) dus ik ben een verslaafde?
Tussen de ongewassen langharige modderkruipers?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:32 schreef Stoeprand het volgende:
Ga dan naar Lowlands.
Precies. Smerige paupers!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:17 schreef Acinonyx het volgende:
Sowieso, mensen die überhaupt geld uitgeven voor dat ééntonige gebonk, takke-herrie
Leuk he, oogkleppen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:40 schreef mirved het volgende:
[..]
Tussen de ongewassen langharige modderkruipers?
En voel je je nou stoer ? Sukkeltjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:28 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik gebruik wel eens drugs (als in: 1x in de 2 maanden) dus ik ben een verslaafde?
Kijk waar ik op reageer... Ik doe gewoon precies hetzelfde als diegene die ik quote. Een hele groep stereotyperen zoals hij doet. Maar goed was blijkbaar te lastig voor je om te begrijpen.quote:
Wie heeft er nou de oogkleppen? Hypocriet mannetje. Alle mysterlandbezoekers doorgesnoven noemen is net zo achterlijk als alle lowland mensen afzeiken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. Smerige paupers!
En ondertussen maar klagen over Lowlands.
Je kan veel beter tussen het Lowlandspubliek in de trein zitten dan tussen die doorgesnoven types.
Doorgesnoven types? Duidelijk ben jij nog nooit op een dergelijk festival geweest autist.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan veel beter tussen het Lowlandspubliek in de trein zitten dan tussen die doorgesnoven types.
Nee, ik verkies wat jullie hippiefestivals noemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Doorgesnoven types? Duidelijk ben jij nog nooit op een dergelijk festival geweest autist.
Jullie zijn minstens net zo erg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:58 schreef mirved het volgende:
[..]
Kijk waar ik op reageer... Ik doe gewoon precies hetzelfde als diegene die ik quote. Een hele groep stereotyperen zoals hij doet. Maar goed was blijkbaar te lastig voor je om te begrijpen.
[..]
Wie heeft er nou de oogkleppen? Hypocriet mannetje. Alle mysterlandbezoekers doorgesnoven noemen is net zo achterlijk als alle lowland mensen afzeiken.
"jullie zijn minstens net zo erg.'' Jezus jij bent dom en denkt ook nog echt in groepen. Blijkbaar begrijp je nog steeds niet dat wat ik typte nergens op slaat maar diende om een punt te maken. Ik zelf bezoek festivals als Pinkpop en Lowlands maar ook feesten als Mysteryland.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ik verkies wat jullie hippiefestivals noemen.
[..]
Jullie zijn minstens net zo erg.
Uhh, kijk maar eens naar een gemiddeld topic hier in KLB dat over Lowlands gaat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:13 schreef mirved het volgende:
[..]
"jullie zijn minstens net zo erg.'' Jezus jij bent dom en denkt ook nog echt in groepen. Blijkbaar begrijp je nog steeds niet dat wat ik typte nergens op slaat maar diende om een punt te maken. Ik zelf bezoek festivals als Pinkpop en Lowlands maar ook feesten als Mysteryland.
Dat is bij ieder evenement. Van welke muziekstijl dan ook. Er zijn een hoop mensen die het niet kunnen beseffen dat niet iedereen dezelfde muziek smaak heeft en dat dit niet betekend dat die andere muziek dan kut is. Door je zo uit te laten over dance festival bezoekers ben je zelf net zo dom bezig als de mensen die het over Lowlands hebben..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uhh, kijk maar eens naar een gemiddeld topic hier in KLB dat over Lowlands gaat.
Lowlands mongolen in de trein
Om maar een voorbeeld te noemen.
moddervette trackquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:33 schreef Silaz het volgende:
[..]
Er is zelfs een R&P Topic van hem in KLB, waar mensen sérieus posten. Ongehoord voor KLB.![]()
Tevens klacht ongegrond.
Want
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En voel je je nou stoer ? Sukkeltje
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En voel je je nou stoer ? Sukkeltje
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
Gaat het weer over die gore kanker Lowlifelands, kankerdekanker hou gewoon je bek een keer dicht over dat kanker festival waar homo muziek word gespeeld.
Amen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
Gaat het weer over die gore kanker Lowlifelands, kankerdekanker hou gewoon je bek een keer dicht over dat kanker festival waar homo muziek word gespeeld.
Haha, dat ie werd afgevoerd had k nog niet gezienquote:
Waar spreken we af?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zaterdag sta ik ook op MysteryLand, word echt te vet.
TS ik zou wel naar je zwaaien.
Ik wil oooooooook.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zaterdag sta ik ook op MysteryLand, word echt te vet.
TS ik zou wel naar je zwaaien.
KRIJGEN DIE ALTO'S OOK EENS EEN DOUCHEBEURTquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:33 schreef RickoKun het volgende:
BWHAHAAHAHAHA AL DIE NAABS DIE NAAR MYSTERYLAND GAAN![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
HARD GEPWNED WORDEN! STRALEND WEER MIJN AARS!
Alleen eht buitje na het vuurwerk was jammer, verder inderdaad prima weer gehadquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Haha kankerkneuzen het was kanker mooi weer.![]()
Vieze alto emo's, hebben ze lekker binnen achter de PC gezeten._____! Eng hè mensen.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef RickoKun het volgende:
KUT, JAMMER DAT HET MOOI WEER WAS, FAALFEEST
Jij, onzekere typetje.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef RickoKun het volgende:
KUT, JAMMER DAT HET MOOI WEER WAS, FAALFEEST
Troller die je bent !quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Internet Explorerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:33 schreef RickoKun het volgende:
BWHAHAAHAHAHA AL DIE NAABS DIE NAAR MYSTERYLAND GAAN![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
HARD GEPWNED WORDEN! STRALEND WEER MIJN AARS!
Ik hoop dat al je bloed er gaat zitten. Echt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmm, ik krijg een erectie van deze zinsconstructie!
Ik denk dat er op LL meer speed gesnoven wordt dan op Mysteryland.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:58 schreef Stoeprand het volgende:
Al moet ik wel toevoegen dat er op Lowlands slechts wiet gerookt wordt. Toch?
Mwoah, vond het voor de prijs ervan nog best tegenvallen. Qua line-up en aankleding vond ik het best magertjes.quote:
Dat is mogelijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Volgens mijn heb jou daar gezien?
Toen wij aankwamen was de aankledingquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mwoah, vond het voor de prijs ervan nog best tegenvallen. Qua line-up en aankleding vond ik het best magertjes.
Maar goed, voor een keertje was het leuk, nu ik weet hoe het daar aan toe gaat kan ik er daadwerkelijk met verstand van zaken over klagen.
Heb je een hersenbloeding gehad dat je opeens niet meer fatsoenlijk kan typen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Volgens mijn heb jou daar gezien?
Inderdaad, spot er niet mee, kutuser.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je een hersenbloeding gehad dat je opeens niet meer fatsoenlijk kan typen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |