quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:23 schreef Dennis_enzo het volgende:
Zeer terechte klacht, idem voor mensen die de korst van hun pizza laten staan
Precies, ik snap ook niet waarom mensen ze niet opetenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:13 schreef Szura het volgende:
Mij maakten ze wijs vroeger dat je van korstjes kon fluiten![]()
Maar wtf is er mis met de korstjes
Niet eraf snijden, wel kruidenboter/pesto.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef wise het volgende:
pizzakorst/rand eraf snijden en dan kruiden boter er op
In brugklas waren er altijd jankerds die zeiden ja maar dat doet pijn aan mijn beugel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Precies, ik snap ook niet waarom mensen ze niet opeten
Dat is dan wel weer een goede uitzonderingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:15 schreef spijkerbroek het volgende:
De eerste dag na het trekken van mijn verstandkies heb ik de korstjes van het brood gehaald...
Mietjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:15 schreef spijkerbroek het volgende:
De eerste dag na het trekken van mijn verstandkies heb ik de korstjes van het brood gehaald...
Ah, oefquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:16 schreef FL_Freak het volgende:
Dat is dan wel weer een goede uitzondering
Ik eet al jaren braaf mijn korstjes op, maar ik kan nog steeds niet fluiten.quote:
duhquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:19 schreef FL_Freak het volgende:
Maar voor de rest wel gewoon altijd opeten!
in belgie zitten er gaten in de broodzakken, maar dat brood daar is sowieso niet te vretenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:19 schreef beertenderrr het volgende:
mensen die hun brood niet goed kunnen bewaren, waardoor het brood uitdroogt
korstjes ftw
en mensen die friet zeggenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:20 schreef EvanStone het volgende:
Zeker zittende plassers die dat doen.
Mod kom er maar in!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:36 schreef behangplakker het volgende:
Deze dames zijn de echte die-hards, ze kunnen geen er geen genoeg van krijgen. Recyclen staat bij hun dan ook hoog in het vaandel:
![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:36 schreef behangplakker het volgende:
Deze dames zijn de echte die-hards, ze kunnen geen er geen genoeg van krijgen. Recyclen staat bij hun dan ook hoog in het vaandel:
![]()
Quote voor het weg is!1!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:36 schreef behangplakker het volgende:
![]()
Of knoflooksausquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef wise het volgende:
pizzakorst/rand eraf snijden en dan kruiden boter er op
Dude, je laat je wel makkelijk van de wijs brengen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:40 schreef nyny83 het volgende:
ik heb na de tubgirl van behangplakker ook even geen trek in korstjes meer
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik eet al jaren braaf mijn korstjes op, maar ik kan nog steeds niet fluiten.
Half vers? Is de andere helft al uitgedroogt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:48 schreef twiFight het volgende:
Alleen als het te droog is. Zoals Aldi brood. Maar meestal haal ik een half vers brood, dan heb je er geen last van.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:46 schreef pumpkineater het volgende:
Die mensen hebben gewoon geen opvoeding genoten. Heb ook altijd zin om wat te zeggen als ik ouders de korstjes voor de kinderen zie afsnijden, vreten kankerjong.
Ja inderdaad. Een beste schop in de buik kunnen ze krijgen. Net zolang doorgaan, totdat ze het lekker vinden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:41 schreef o.us het volgende:
Maar die teringlijers kunnen natuurlijk wel een heel hamburger naar binnenwerken omdat er dan geen korst op zit!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |