quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:23 schreef Dennis_enzo het volgende:
Zeer terechte klacht, idem voor mensen die de korst van hun pizza laten staan
Precies, ik snap ook niet waarom mensen ze niet opetenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:13 schreef Szura het volgende:
Mij maakten ze wijs vroeger dat je van korstjes kon fluiten![]()
Maar wtf is er mis met de korstjes
Niet eraf snijden, wel kruidenboter/pesto.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef wise het volgende:
pizzakorst/rand eraf snijden en dan kruiden boter er op
In brugklas waren er altijd jankerds die zeiden ja maar dat doet pijn aan mijn beugel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Precies, ik snap ook niet waarom mensen ze niet opeten
Dat is dan wel weer een goede uitzonderingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:15 schreef spijkerbroek het volgende:
De eerste dag na het trekken van mijn verstandkies heb ik de korstjes van het brood gehaald...
Mietjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:15 schreef spijkerbroek het volgende:
De eerste dag na het trekken van mijn verstandkies heb ik de korstjes van het brood gehaald...
Ah, oefquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:16 schreef FL_Freak het volgende:
Dat is dan wel weer een goede uitzondering
Ik eet al jaren braaf mijn korstjes op, maar ik kan nog steeds niet fluiten.quote:
duhquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:19 schreef FL_Freak het volgende:
Maar voor de rest wel gewoon altijd opeten!
in belgie zitten er gaten in de broodzakken, maar dat brood daar is sowieso niet te vretenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:19 schreef beertenderrr het volgende:
mensen die hun brood niet goed kunnen bewaren, waardoor het brood uitdroogt
korstjes ftw
en mensen die friet zeggenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:20 schreef EvanStone het volgende:
Zeker zittende plassers die dat doen.
Mod kom er maar in!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:36 schreef behangplakker het volgende:
Deze dames zijn de echte die-hards, ze kunnen geen er geen genoeg van krijgen. Recyclen staat bij hun dan ook hoog in het vaandel:
![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:36 schreef behangplakker het volgende:
Deze dames zijn de echte die-hards, ze kunnen geen er geen genoeg van krijgen. Recyclen staat bij hun dan ook hoog in het vaandel:
![]()
Quote voor het weg is!1!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:36 schreef behangplakker het volgende:
![]()
Of knoflooksausquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef wise het volgende:
pizzakorst/rand eraf snijden en dan kruiden boter er op
Dude, je laat je wel makkelijk van de wijs brengen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:40 schreef nyny83 het volgende:
ik heb na de tubgirl van behangplakker ook even geen trek in korstjes meer
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik eet al jaren braaf mijn korstjes op, maar ik kan nog steeds niet fluiten.
Half vers? Is de andere helft al uitgedroogt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:48 schreef twiFight het volgende:
Alleen als het te droog is. Zoals Aldi brood. Maar meestal haal ik een half vers brood, dan heb je er geen last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |