Het is een "zij". Dat merk je aan alles.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk niet zo, want hij heeft de wijsheid in pacht toch?
'Een beetje losbandig leven hihi.'quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:38 schreef Shitney het volgende:
Doe deze er dan ook bij, dit is het interview met Laura in het Jeugdjournaal.
http://www.nos.nl/jeugdjo(...)etjeugdjournaal.html
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Alle voorstanders zouden dit relaas idd eens heel aandachtig moeten doorlezen, en wie dan nóg durft te beweren dat er geen gevaren zijn en dat een 13 jarig meisje dit met gemak aankan allemaal... die heeft in eigen zeilervaring waarschijnlijk een enorme klap van de giek gahad.
Voor mij blijft het vrij simpel, ouders en kind beslissen samen wat ze doen en laten, daar moet de overheid helemaal niet tussen komen. Zo simpel is het gewoon.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Alle voorstanders zouden dit relaas idd eens heel aandachtig moeten doorlezen, en wie dan nóg durft te beweren dat er geen gevaren zijn en dat een 13 jarig meisje dit met gemak aankan allemaal... die heeft in eigen zeilervaring waarschijnlijk een enorme klap van de giek gahad.
Dat moet inderdaad wel een hoogbegaafd meisje zijn, aan die spelling en die onderwerpen in haar blog te zien.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:21 schreef sunmoonstar het volgende:
De hyve van Laura Dekker:
http://xxl-a-u-r-axx78.hyves.nl/?ref=sr
Natuurlijk zijn er gevaren. Gevaren zijn er immers bij alles. De eerste schooldag op de middelbare is al een gevaar op zich. De eerste keer uitgaan, de ontmaagding, etc. Allemaal dingen die pubermeisjes ook als gevaar ondergaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ieder mens moet voor zichzelf bepalen welke risico's hij neemt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
Dus jeugdzorg is overbodig?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Voor mij blijft het vrij simpel, ouders en kind beslissen samen wat ze doen en laten, daar moet de overheid helemaal niet tussen komen. Zo simpel is het gewoon.
Niet als je minderjarig bent.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:45 schreef beeer het volgende:
[..]
Ieder mens moet voor zichzelf bepalen welke risico's hij neemt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:45 schreef beeer het volgende:
[..]
Ieder volwassen mens moet voor zichzelf bepalen welke risico's hij neemt.
Volgens mij gaat deze rechtzaak puur om het feit of de ouderlijke macht geschorst gaat worden. Het evt. ontduiken van de leerplicht geldt hier als bewijs?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:23 schreef Shitney het volgende:
[..]
Is het niet zo dat haar geval al getoetst is aan de hand van de criteria die de wet geeft om uitzonderingen op de leerplicht te maken? Het verzoek is toch al afgewezen en er moet nu toch alleen nog door de rechter bepaald worden of dat zorgvuldig is gebeurd? Of ben ik nu in de war?
De spelling boeit me niet zo, maar als mijn dochter (net zo oud) dergelijke teksten op haar hyves zou wegtikken (over pijpen, neuken, vermoorden, zeggen dat je geen liefde kent, en beter bent dan alle anderen), dan zou ik mij als ouder heel ernstig zorgen maken over de psychische gesteldheid van mijn kind en meteen hulp voor haar inschakelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:44 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad wel een hoogbegaafd meisje zijn, aan die spelling en die onderwerpen in haar blog te zien.
Midden op zee, in zeehavens waar ze gebrekkig tot geen Engels spreken...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:48 schreef Marrije het volgende:
Laura: ik wil de wereld een beetje leren kennen, ontdekken, ja gewoon wat losbandige dingen.
Net als alle andere pubersquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:48 schreef Marrije het volgende:
Laura: ik wil de wereld een beetje leren kennen, ontdekken, ja gewoon wat losbandige dingen.
Nee zo simpel is het blijkbaar niet. -> zie rechtzaak morgen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Voor mij blijft het vrij simpel, ouders en kind beslissen samen wat ze doen en laten, daar moet de overheid helemaal niet tussen komen. Zo simpel is het gewoon.
Het gaat ook niet om 1 gevaar, het gaat om 2 jaar vol gevaren. Je kunt zo'n reis toch niet vergelijken met een eerste schooldag. Ik hoop dat je inziet dat dat totaal scheef is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er gevaren. Gevaren zijn er immers bij alles. De eerste schooldag op de middelbare is al een gevaar op zich. De eerste keer uitgaan, de ontmaagding, etc. Allemaal dingen die pubermeisjes ook als gevaar ondergaan.
Het is dan ook onzin om te stellen dat omdat er ergens risico's of gevaren aan kleven, je het moet verbieden. Het argument "gevaar" is een bijzonder zwak argument tegen een zelfverkozen droom.
Dus als jou kind van 4 zegt: ik wil niet naar bed pappa, ik blijf op en ik wil morgen niet naar school. Dan honoreer jij dat?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:45 schreef beeer het volgende:
[..]
Ieder mens moet voor zichzelf bepalen welke risico's hij neemt.
Ja die onderwerpen verbazen me nog het meest. Zou het fake zijn? Lijkt me ook weer sterk, maar toch...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De spelling boeit me niet zo, maar als mijn dochter (net zo oud) dergelijke teksten op haar hyves zou wegtikken (over pijpen, neuken, vermoorden, zeggen dat je geen liefde kent, en beter bent dan alle anderen), dan zou ik mij als ouder heel ernstig zorgen maken over de psychische gesteldheid van mijn kind en meteen hulp voor haar inschakelen.
Ik heb geen Hyves dus ik kan het niet lezen. Is het mogelijk het hier te posten?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De spelling boeit me niet zo, maar als mijn dochter (net zo oud) dergelijke teksten op haar hyves zou wegtikken (over pijpen, neuken, vermoorden, zeggen dat je geen liefde kent, en beter bent dan alle anderen), dan zou ik mij als ouder heel ernstig zorgen maken over de psychische gesteldheid van mijn kind en meteen hulp voor haar inschakelen.
Bekijk vooral even het laatste filmpje, wat andere zeilers ervan vindenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:38 schreef Shitney het volgende:
Doe deze er dan ook bij, dit is het interview met Laura in het Jeugdjournaal.
http://www.nos.nl/jeugdjo(...)etjeugdjournaal.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |