*kuch*Tatanka - GTP (technoboy remix)*kuch*quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
te twijfelen ook in die volgorde...
Lastige keuzes:P
Kweet nog goed wanneer ik die voor het eerst hoordequote:Op dinsdag 1 september 2009 10:26 schreef CrustyClown het volgende:
Ik zet overigens voorlopig mijn keuze op:
Basebank & Lownoise* - The Orgasm
Ken ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
We kunnen er ook gewoon meedere maken met dezelfde platen resultaat is toch nooit helemaal hetzelfde:P
Dat is op zich best goed nieuws, meer Klone en speedwave productiesquote:Whew! What a Summer! Just back from holidays! Quick announcement:
- After a long discussion with Antonio (Tuneboy, Hardstyle Masterz) we have decided to revive the Green Force section of Alternative Sound Planet. Bringing back such names as Klone and Speedwave, we plan to push the boundaries of the Hardstyle sound with various experimental new sounds while revitalizing the classic reverse bass. Look forward to this new age of experimentation. ~ Cristiano
*dubbel kuch* Tatanka - GTP (technoboy remix) *driedubbel kuch*quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:08 schreef mstx het volgende:
[..]
*kuch*Tatanka - GTP (technoboy remix)*kuch*
Speedwavequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat is op zich best goed nieuws, meer Klone en speedwave producties
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Wat een post toch weer van die jongen ! Zo zien de regels er wel beter uit. Verder begint het lijstje er al prima uit te zien!quote:
DIe was ik gewoon helemaal vergeten :/ uber keuze !quote:Zanza labs - Control the mind (2006) - T_Killer
Dat zijn bijna exact dezelfde tracks die het eerste bij mij binnen schoten.. GMTAquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor mijn keus zit ik op dit moment te twijfelen....
her voice en immeasurably zijn vooor mij de beste platen maar die keis ik altijd dus ik dwing mezelf naari ets anders en ik zit nu tussen
Raine - dominating
Donkey Rollers - Ruff
Tatarola - insane (original tatanka mix)
W.A.S.H - Radio Alarm (zatox mix)
The beholder meets dj zany - midnight
Deepack - The prophecy / Here's johnny
Brainkicker vs noisecontrollers - always black
Tatanka - GTP (technoboy remix)
Zany vs Duro - Our Power
te twijfelen ook in die volgorde...
Lastige keuzes:P
quote:
owneequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:08 schreef mstx het volgende:
[..]
*kuch*Tatanka - GTP (technoboy remix) Deepack - The Prophecy*kuch*
te laat met kuchenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mijn keus is:
Donkey Rollers - Ruff
hoeveel mensen, die hier redelijk vaak posten, moeten hun keuze nog bekend maken dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deadline voor tracks = morgenavond 19.30?
'Scusi!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Thanx voor alle thanx![]()
[..]Om FOK! een discussie-forum te houden wensen we dat er geen download-linkjes gepost worden - Jullie houden je hier al perfect aan , mag wel eens gezegd worden. Mijn dank hiervoor.
Om diezelfde reden wensen we dat er niet gevraagd wordt om linkjes - Ik heb dit tot nu toe door de vingers gezien omdat het zo sporadisch was. Maar nu met de komende mix verwacht & zag ik al dit soort verzoeken. Naast de directe dl-linkjes wensen we ook niet dat de volledige tag gepost wordt - Dus geen "A-Lusion_feat_MC_Villain_-_Get_Smacked-(AX056)-Vinyl-2012-BH" of zoals Boy @ 00:22
[..]
YYEEEAAHH!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
immeasurablyquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar als er zo weinig mensen een track aangeven kan iedereen er eventueel wel 2 opgeven![]()
Uh vond je mijn lijst niet voldoendequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
nee ik ben toch nog niet 100% overtuigd... van mijn eigen keuze that is![]()
dus er mag nog gekucht worden
RIp.Boy,Seth (als ie wil), ik vergeet er vast nog wel
Maar als er zo weinig mensen een track aangeven kan iedereen er eventueel wel 2 opgeven![]()
Dies vet ja! Met die ' beep' die elke keer terugkomtquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:44 schreef ElDani het volgende:
[..]
YYEEEAAHH!
Meer als Speedwave - Zhangar aub!
Pysko Punkz @ Defqon.1 2009quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:46 schreef NLS04 het volgende:
Iemand trouwens nog een aanrader wat betreft liveset of CD? ( liefst beetje goede kwaliteit)
Die heb ik al grijs gedraaid in de auto richting of op vakantie. Geldt eveneens voor de Defqon & Qontinent cd, Decibel cd vind ik niet zo.. Dus bedankt maar nog meer mensen met tips?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Pysko Punkz @ Defqon.1 2009
The Atmozfears @ Defqon.1 2009![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpha2 @ HHgeneration (en ja die is 2007, maar aangezien we toch met oudjes bezig zijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Trance Generators @ Ground Zero 2009quote:
Ook een megaset!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Trance Generators @ Ground Zero 2009
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Trance Generators @ Ground Zero 2009
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Uh vond je mijn lijst niet voldoende
Mijn keuze is gevallen op Tatanka - Mess Up, ik ben ook al wel in voor alleen maar climaxen te mixxen en dat iedereen dan 3 a 4 nummers kan kiezen! Een nummer is gewoon veel te weinig voor onze liefhebbersquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:55 schreef poiuytr het volgende:
Heb hier niet alles van '03-'07 op mijn laptop maar wel zat om een keus uit te maken.
Morgen ga ik een keuze maken uit deze lijst:
[..]
Misschien nog Tricky Tricky omdat ik zoveel herinneringen heb aan die plaat!
Ik ben sowieso veel meer fan van gewoon een normale mix, daar luister ik veel rustiger naar, want een mix met alleen maar climaxen klinkt regelmatig erg rommelig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mess up is 2007 en ik dacht dat dat jaar uitgesloten was... dat het zeg maar tot en met 2006 liep...
climax mixen kan alleen lekker als er ook in de nrs ruimte voor is , dit is echter niet altijd het geval...
x2quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Mijn keuze is gevallen op Tatanka - Mess Up, ik ben ook al wel in voor alleen maar climaxen te mixxen en dat iedereen dan 3 a 4 nummers kan kiezen! Een nummer is gewoon veel te weinig voor onze liefhebbers
Elk nummer ongeveer 2 minuten x (15 a 20 liefhebbers) x 3 nummers = 180 minuten luisterplezier ik stem voor
Vette lineupquote:De complete line-up voor “Analogue Players In A Digital World” – The Event ziet er als volgt uit:
Showtek
Zany
Donkey Rollers LIVE
Southstylers LIVE
Noisecontrollers
Dutch Master
Abyss & Judge
Jowan
Hosted by MC DV8
Loopt ook tot 2006. En ik dacht dat het idee geopperd werd om meerdere mixen te maken?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mess up is 2007 en ik dacht dat dat jaar uitgesloten was... dat het zeg maar tot en met 2006 liep...
climax mixen kan alleen lekker als er ook in de nrs ruimte voor is , dit is echter niet altijd het geval...
maar het is in Zaandam, dat is echt graf ver vanaf Enschede dus dat wordt hem helaas nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:57 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Vette lineup....en er is een mooie eet-pause wanneer showtek hun album presenteerd
die heb ik ook niet, ben benieuwd hoe hij klinkt!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
P.s. van de suggesties tot nu toe heb ik 1 nr niet
The Prophet vs DJ Duro - Shizzle The RMX (Brennan & Heart Remix) -> Heb aleen de andere mix
het was op het moment van die remix nog Brennan & Heart zie ik?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:58 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ik zal m eens in de PM slingeren, moment
Mijn mantroepen vandaag er ook alert op gemaakt met 12 man heen hieroquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
zo maar ff een kameraad smsen om hem aan Q-base te herinneren
Nam je mijn track nou wel mee of niet? Anders kies ik wel een andere hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ok ik ben tot nu toe compleet..
ik wacht nog op de definitieve keuzes van Leon,Boy,Rip en evt Kollie en Seth (als ze daar trek in hebben)
en dan wil ik iig een start maken met mijn mengelmoesje van tracks
nee want deze is gemaakt in 2007 en de periode waarover het gaat is tot en met 2006quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:17 schreef poiuytr het volgende:
Nam je mijn track nou wel mee of niet? Anders kies ik wel een andere hoor!
die lui zijn rond middernacht helemaal kapot volgens mij, of omdat ze moe zijn of echt kapot van het gas gevenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:17 schreef poiuytr het volgende:
Drie ervan zijn nog nooit naar een feestje geweest of met Hardstyle in aanraking geweest![]()
Zullen 14 lange uurtjes voor hun worden
zwaar mee eens, dit is een klassieker in de categorie: afblijven!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
OMG mijn favoriet allertijden, wat heb je ermee gedaan
ik stel voor deze smallstylerz maar eens grondig van deze aardkloot te verwijderen![]()
![]()
Ach ik maak mij niet druk ik hou het gas er wel goed opquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die lui zijn rond middernacht helemaal kapot volgens mij, of omdat ze moe zijn of echt kapot van het gas geven
[..]
zwaar mee eens, dit is een klassieker in de categorie: afblijven!!!
en wat blijft die vocal toch elke keer een kippenvel-moment![]()
bijna op tijd Jortquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Thrillogy Line up:
Dee-Block & S-te-pack Live
welk feeest is dat ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Dee-block & S-te-pack
DBSTF en Deepack live
KGB's - Fahrenheitquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ok ik ben tot nu toe compleet..
ik wacht nog op de definitieve keuzes van Leon,Boy,Rip en evt Kollie en Seth (als ze daar trek in hebben)
en dan wil ik iig een start maken met mijn mengelmoesje van tracks
Ze hebben ook geen splinter heel gelaten van het origineel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik stel voor deze smallstylerz maar eens grondig van deze aardkloot te verwijderen![]()
![]()
Smallstylerz... die naam alleen al...quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
![]()
je kunt gewoon je eerlijke mening geven, als je het een beetje inpakt of afzwakt denkt die kerel dat hij beter is dan dat hij daadwerkelijk isquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef LeonH het volgende:
Kreeg laatst van iemand via PF een productie opgestuurd en dat klonk ook niet echt zo denderend... Maargoed, mixen kon die ook al niet zo goed en hij kwam niet verder dan de SP / Fusion platen... Maar is altijd moeilijk om op zoiets te reageren vind ik dan...
Onder welke naam ze 't uitbrengen interesseert me niet, maar de woorden experimental en reversed bass klinken in ieder geval veelbelovend.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Pavo & Zany - 99.ninequote:
Leon!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Pavo & Zany - 99.nine
Om het "early" gevoel een beetje glans te geven aangezien hierin nog niet een al te harde kick wordt gebruikt
Op GHF wordt deze mededeling inmiddels al ontkent door wackyjacky (een echte insider qua saifam) als nep en verzonnen.. dus nog niet te vroeg juichenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Onder welke naam ze 't uitbrengen interesseert me niet, maar de woorden experimental en reversed bass klinken in ieder geval veelbelovend.
Luna & Thilo - Existence (DBSTF remix) dan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ 16 ik ga niet voor je kiezen hoor.. doe er maar 1 uit die lijst die je definitief wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |