quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
Jullie zijn echt geen haar beter. Ik maak tenminste nog vooruitgang en ben niet zo doelloos op een forum bezig.
Als 14 jarige nerd is dat een prima manier om nog iets sociaals te kunnen doen.quote:
wedden dat er eerder een don't-feed-the-trollplaatje gepost wordtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Kom er maar in met het FOK! vs WoW plaatje
Ja, maar dat zie je helemaal niet duidelijk. Bij ons zie je dat gelijk, zonder eerst op iemand fobo te moeten kijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:47 schreef BlazingV2 het volgende:
Vooruitgang? Voor elke level die jij omhoog gaat,hebben wij 10-40 post erbij!
Wat is up met jullie? Mensen die hier de hele nacht een beetje zitten te fokken en te rukken en dan minderwaardig doen over WoW. Jullie zijn echt geen haar beter. Ik maak tenminste nog vooruitgang en ben niet zo doelloos op een forum bezig.
Klacht: mensen die neerbuigend doen over WoW maar wel zelf de hele dag op fok doorbrengen.
Er zijn geen vrouwen op teh intarwebz,alleen 50-jarige pedo's die zich afrukken op 14-jarigen die denken dat ze met een chick praten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als 14 jarige nerd is dat een prima manier om nog iets sociaals te kunnen doen.
Een beetje met de WoW-babes praten.
Ik wist wel dat JH het met mee eens zou zijn!quote:
Ik verwijt helemaal geen ketel, ik zeg alleen dat jullie niet zo negatief over WoW moeten doen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
TS is een WoW'er en verwijt de ketel
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Wel waar. Iemand die bij mij in de raid zat heeft nu zo'n vriendin via WoW!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:48 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen op teh intarwebz,alleen 50-jarige pedo's die zich afrukken op 14-jarigen die denken dat ze met een chick praten.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie je helemaal niet duidelijk. Bij ons zie je dat gelijk, zonder eerst op iemand fobo te moeten kijken.
Nee hoor,dat hoeft niet.
Daarnaast is het pimpen met je postaantallen nerd.
Een ding:![]()
Over welke vooruitgang heb je het eigenlijk in je OP??quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist wel dat JH het met mee eens zou zijn!
[..]
Ik verwijt helemaal geen ketel, ik zeg alleen dat jullie niet zo negatief over WoW moeten doen!
Ja hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik verwijt helemaal geen ketel, ik zeg alleen dat jullie niet zo negatief over WoW moeten doen!
Bwhehehe, je kan niet met quoten omgaan. Misschien moet je ook eens WoW proberen, voor een forum ben je in elk geval niet geschikt.quote:
Ik heb gewonnenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wedden dat er eerder een don't-feed-the-trollplaatje gepost wordt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
Levelen. En sociale contacten offcourz.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Over welke vooruitgang heb je het eigenlijk in je OP??
Precies!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:50 schreef Teezie het volgende:
TERECHTE KLACHT, MENSEN DIE HELE DAG OP FOK ZITTEN EN DAN ONS WOWERS UITLACHEN!!!!!!(!!!!!!!!!)
Dus, eeeuh, jullie fokken ook?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Die blijft echt prachtig. Samen met die paint van een typische meet.
Vooral die laffe hoofden en biertjes erbij, prachtigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus, eeeuh, jullie fokken ook?
Precies, niemand heeft last van ons. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Geenstijl, waar ze zomaar mensen doodverklaren. Dat zou op WoW dus echt nooit gebeuren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:51 schreef Acinonyx het volgende:
Terechte klacht, als mensen Wow willen spelen moeten ze dat lekker doen
Jij speelt te lang WoW! jij begrijpt niet dat dikgedrukte tekts onder jouw zinnen de reacties zijn!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe, je kan niet met quoten omgaan. Misschien moet je ook eens WoW proberen, voor een forum ben je in elk geval niet geschikt.
Hee, dat lijkt wel een WoWmeeting.quote:
Ooh, ben jij serieus bezig?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Levelen. En sociale contacten offcourz.
[..]
Precies!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hee, dat lijkt wel een WoWmeeting.
Zien jullie nou dat jullie best veel op ons lijken!
Gast...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wij doen een stuk vriendelijker tegen elkaar dan jullie hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
omg "__________________________________________________________!"
Jij hebt een deel van mijn tekst dikgedrukt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:53 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Jij speelt te lang WoW! jij begrijpt niet dat dikgedrukte tekts onder jouw zinnen de reacties zijn!![]()
Betalen voor een online spelletje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Troll is obviousquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben een liefhebber.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Levelen. En sociale contacten offcourz.
[..]
Ben je nou dom of doe je dom? Je weet toch wel dat ik erbij schreef typte dat de zinnen ONDER de jouwe van mij zijn?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:55 schreef Zotheid het volgende:
Jij hebt een deel van mijn tekst dikgedrukt.
Ooh, ik speel het nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben een liefhebber.
Welk lvl ben jij?
KA-PWN'D!quote:
Mensen die singleplayer games spelen, die zijn sociaal contactgestoord. Er spelen zoveel mensen WoW, je maakt daar heel makkelijk contact met andere.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sociale contacten met andere sociaal contactgestoorden.
Wat je zegt klopt in elk geval niet. Jij zal nooit verder komen dan lvl 5!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:56 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ben je nou dom of doe je dom? Je weet toch wel dat ik erbij schreef typte dat de zinnen ONDER de jouwe van mij zijn?
In dit topic mag je er best voor uitkomen.quote:
TS FAALT IRL!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die singleplayer games spelen, die zijn sociaal contactgestoord. Er spelen zoveel mensen WoW, je maakt daar heel makkelijk contact met andere.
Iets wat je van RL niet kan zeggen.
Ga weg van Fok!,ga weg van elk ander forum,want je bent niet geschikt...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt in elk geval niet. Jij zal nooit verder komen dan lvl 5!
Niet waar!quote:
RL??quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die singleplayer games spelen, die zijn sociaal contactgestoord. Er spelen zoveel mensen WoW, je maakt daar heel makkelijk contact met andere.
Iets wat je van RL niet kan zeggen.
"Make love,Not war."quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:59 schreef rechtsom het volgende:
Bij WOW moet ik altijd aan het volgende denken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:00 schreef onearmedman het volgende:
Ik vraag me af wat remlof van dit topic zou zeggen....
Waarom zou ik niet geschikt zijn?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:00 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ga weg van Fok!,ga weg van elk ander forum,want je bent niet geschikt...
PS: Ik heb WoW,lvl 50.
Maar, ik heb een reputatiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt in elk geval niet. Jij zal nooit verder komen dan lvl 5!
[..]
In dit topic mag je er best voor uitkomen.
Die zijn inderdaad geil.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet waar!
Ik heb al 5 jaar een vriendin!
Ik HEB WoW,ik zeg niet dat ik het nog speel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet geschikt zijn?
O ja, vast. Op welke server zit je dan?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad geil.
Laatst mocht ik voor 100 gold een foto van haar tietjes zien
lol.. de plaatjes worden steeeds leuker hierquote:
Boeiend, zolang je je WoWreputatie nog maar hebt.quote:
Ik heb er wel eens ééntje in het echt gezien. Nouja, het was een meisje met een WoWshirtje aan. Meh, dat was geil zeg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad geil.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Die zijn inderdaad geil.
Obvious troll is obvious.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:05 schreef Trannellius het volgende:
En dan durven mensen te zeggen dat ik een obvious troll ben
[..]
Die zijn inderdaad geil.
Ja, Gerda, mijn buurmeisje uit het dorp.quote:
So what, welke server zat je vroeger. Iemand die WoW heeft gespeeld moet dat nog wel weten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:03 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ik HEB WoW,ik zeg niet dat ik het nog speel.
Die vriendin ken ik IRL.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:03 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
lol.. de plaatjes worden steeeds leuker hier![]()
Een vriendin via wow![]()
Zeggen dat je sociaal bezig bent wanneer je met elkaar praat met een wilde vreemde op Wow![]()
Zoek vrienden!
Keer duizend.quote:
Gast, je hebt WoW gespeeld. Ssst!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:06 schreef BlazingV2 het volgende:
Wacht even,IK ZIT IN KLB?!
Weer geen WoW bashtopic in ONZ...
Zoals ik al zeg, ik heb al 5 jaar een vriendin!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:04 schreef Krabcent het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!
begin anders met echt leven, en ga voor het eerst een meisje in real life aanspreken
daarnaast, wow_!
Moon Guard.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
So what, welke server zat je vroeger. Iemand die WoW heeft gespeeld moet dat nog wel weten.
Same here!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:08 schreef Teezie het volgende:
Ik heb wel dankzij Runescape© mijn Engels kunnen acceleren
uhh mensen die op Fok zitten voor sociale contacten die sporen ook niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, Gerda, mijn buurmeisje uit het dorp.
[..]
So what, welke server zat je vroeger. Iemand die WoW heeft gespeeld moet dat nog wel weten.
[..]
Die vriendin ken ik IRL.
En wat is nou het verschil tussen praten via WoW of via Fok? Bij WoW is de sfeer in elk geval een stuk beter. Vrienden heb ik zat.
Jamaar...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, je hebt WoW gespeeld. Ssst!
Zegt me niks. Weet je wel zeker dat het WoW was en niet een of andere kloon?quote:
Wat is up met jullie? Mensen die hier de hele nacht een beetje zitten te fokken en te rukken en dan minderwaardig doen over WoW. Jullie zijn echt geen haar beter. Ik maak tenminste nog vooruitgang en ben niet zo doelloos op een forum bezig.
Klacht: mensen die neerbuigend doen over WoW maar wel zelf de hele dag op fok doorbrengen.
Wat? Omdat je het niet meer speelt betekend nog niet dat je minder kansloos bent dan mensen die het nog wel spelen.quote:
Tsss, je hebt zeker nog nooit het argument gehoord dat je er zoveel tijd in kan steken als je zelf wilt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:09 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
uhh mensen die op Fok zitten voor sociale contacten die sporen ook niet.
Mensen die vrienden hebben zouden nooit begonnen zijn met WOW.
Of een paar keer gespeeld... Die hebben daar geen tijd voor
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zegt me niks. Weet je wel zeker dat het WoW was en niet een of andere kloon?
[..]
Wat? Omdat je het niet meer speelt betekend nog niet dat je minder kansloos bent dan mensen die het nog wel spelen.
Ik zal zo tijdens mijn volgende sessie even kijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:13 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ja,Moon Guard,zoek meer even tussen de Realms.
JIJ BENT DUS KANSLOOS?!![]()
Op WoW ontmoet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, je hebt WoW gespeeld. Ssst!
[..]
Zoals ik al zeg, ik heb al 5 jaar een vriendin!
Nee,,, Ik kende 1 iemand die met 31 graden van 1200- 4 uur snachts op ze kamertje zat te WOW enquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat? Omdat je het niet meer speelt betekend nog niet dat je minder kansloos bent dan mensen die het nog wel spelen.
[..]
Tsss, je hebt zeker nog nooit het argument gehoord dat je er zoveel tijd in kan steken als je zelf wilt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Nee,,, Ik kende 1 iemand die met 31 graden van 1200- 4 uur snachts op ze kamertje zat te WOW en
´´Zo ben ik ook sociaal´´ : zei dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
x901
Chubun Tomata
kan toch!quote:
Nee. Waarom denken mensen altijd dat ik helemaal nooit buiten kom? Zelfs m'n papa zegt dat hij me nooit een keer naar buiten ziet gaan.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Nee,,, Ik kende 1 iemand die met 31 graden van 1200- 4 uur snachts op ze kamertje zat te WOW en
´´Zo ben ik ook sociaal´´ : zei dieWat moet je anders doen? Naar de lokale dancing gaat niet echt met 31 graden koorts he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze speelt wel WoW ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:19 schreef Daniane het volgende:
[..]
kan toch!zo samen alle nachten WoW-en, en dan erachter komen dat het zn buurmeisje is.
En dan op WoW dates hebben
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:19 schreef Daniane het volgende:
[..]
kan toch!zo samen alle nachten WoW-en, en dan erachter komen dat het zn buurmeisje is.
En dan op WoW dates hebben
quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze speelt wel WoW ja.
We zijn samen begonnen. We zijn ingame dan ook erg vaak samen.
quote:
quote:
31 graden koorts?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee. Waarom denken mensen altijd dat ik helemaal nooit buiten kom? Zelfs m'n papa zegt dat hij me nooit een keer naar buiten ziet gaan.
[..]
Wat moet je anders doen? Naar de lokale dancing gaat niet echt met 31 graden koorts he.
Nu kan ik het niet meer postenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:25 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik heb gewoon vet goede mensenkennis.
Probeer het ook eens zou ik zeggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:25 schreef Goofisch het volgende:
Best wat vrienden verloren door WoW. Blijven allemaal achter hun pc geplakt fantaseren dat ze een nachtelf zijn
Baal der wel van.
Kut WoW
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:25 schreef Goofisch het volgende:
Best wat vrienden verloren door WoW. Blijven allemaal achter hun pc geplakt fantaseren dat ze een nachtelf zijn
Baal der wel van.
Kut WoW
Maak een liedje met 50 cent jeweetzquote:
Same here. Maar achteraf ben ik blij dat ik die vrienden 'verloren' ben, had er toch geen fuck aan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:25 schreef Goofisch het volgende:
Baal der wel van.
Kut WoW
Al is gedaan. maar kon het totaal niet waarderen. Blijf persoonlijk liever in de echte wereld dan dat ik net doe alsof ik een baas ben in een spelletje waar ik maandelijks voor betaal.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Probeer het ook eens zou ik zeggen.
En zo is het ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Same here. Maar achteraf ben ik blij dat ik die vrienden 'verloren' ben, had er toch geen fuck aan.
De echte wereld is niet zo mooi als WoW. IRL ben je meestal toch maar op één plek terwijl je daar zo door verschillende landschappen heen kunt. In het echte leven zijn mensen allemaal chagrijnig terwijl online iedereen ontzettend vriendelijk tegen elkaar is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:27 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Al is gedaan. maar kon het totaal niet waarderen. Blijf persoonlijk liever in de echte wereld dan dat ik net doe alsof ik een baas ben in een spelletje waar ik maandelijks voor betaal.
Nee ik vond het echt helemaal niks.
Age of conan wel is gedaan. was ik lever 33. maar ook mee gestopt.
Maar het blijft een fantasie wereld. En dus een ontsnapping aan de realiteit.. En dat is nou precies wat de meeste wowers doen. Ontsnappen aan de werkelijke wereld omdat die te hard voor ze is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De echte wereld is niet zo mooi als WoW. IRL ben je meestal toch maar op één plek terwijl je daar zo door verschillende landschappen heen kunt. In het echte leven zijn mensen allemaal chagrijnig terwijl online iedereen ontzettend vriendelijk tegen elkaar is.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
TS en zijn vrienden bij een WOW meet:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:34 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En toch zou ik zo,n chick met zo,n vaag pakje aan best willen aanduwen. Gewoon omdat het kan.
Nee toen die uitbreiding kwam van wow en de mediamarkt om 12 uur open ging.
Al die mensen verkleed als hun eigen karakter ernaar toe.
Ik welke wereld leven die mensen
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:34 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En toch zou ik zo,n chick met zo,n vaag pakje aan best willen aanduwen. Gewoon omdat het kan.
Nee toen die uitbreiding kwam van wow en de mediamarkt om 12 uur open ging.
Al die mensen verkleed als hun eigen karakter ernaar toe.
Ik welke wereld leven die mensen
[ afbeelding ]
je vergeet x901quote:
quote:
Ja dat bedoel ik.quote:
Ophoerenquote:
Wat een baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:
SAME ! ...post meer plx !quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat had ik een uur geleden moeten doen. Ik lach me helemaal stuk om die foto's
Maar wtf?quote:
Hoeveel uur hebben dat soort mensen nou op de teller staan? En in hoeveel tijd doen ze dat?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:41 schreef Goofisch het volgende:
[..]
![]()
Probleem is alleen dat ze ook sociaal debiel is geworden door wow en dat je in wowtaal haar moet versieren.
"hallo ik ben een level 70 dinges"
Het treurige is dat ik de staf van die middelste herken omdat ik die op m'n priest hadquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
TS en zijn vrienden bij een WOW meet:
[ afbeelding ]
Natuurlijk wel troll priest. Troll4Life.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het treurige is dat ik de staf van die middelste herken omdat ik die op m'n priest had![]()
In tegenstelling tot jou waardeloze account kan hij straks zijn lvl 85 account voor min. 200 euro verkopenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:47 schreef BlazingV2 het volgende:
Vooruitgang? Voor elke level die jij omhoog gaat,hebben wij 10-40 post erbij!
Ik kan hier op mijn Dell prima WoW spelen. Als er ergens WiFi is zit ik zo online.quote:
Precies. Ik heb er nu 3 van rond de 75. Toch maar eens kijken wat dat op Ebay op kan leveren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:42 schreef DR878 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou waardeloze account kan hij straks zijn lvl 85 account voor min. 200 euro verkopen.
* heeft zin in LOTRO...*
blijquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan hier op mijn Dell prima WoW spelen. Als er ergens WiFi is zit ik zo online.
Handig voor tijdens een lange pauze of een tussenuur,
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan hier op mijn Dell prima WoW spelen. Als er ergens WiFi is zit ik zo online.
Handig voor tijdens een lange pauze of een tussenuur,
Eigenlijk wel ja. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een dongle om ook in de trein te kunnen spelen.quote:
Helemaal niet. We zitten altijd met 4 man aan een tafel, ontzettend gezellig.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Helemaal niet. We zitten altijd met 4 man aan een tafel, ontzettend gezellig.
Ze hebben wel erg veel kabels. Naar school neem ik altijd een extra accu mee zodat ik nooit zonder stroom kom te zitten. Een echte WoWer is op alles voorbereid.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beregezellig inderdaad
En als je computer het niet doet ga je zeker larpen...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze hebben wel erg veel kabels. Naar school neem ik altijd een extra accu mee zodat ik nooit zonder stroom kom te zitten. Een echte WoWer is op alles voorbereid.
Handig inderdaadquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze hebben wel erg veel kabels. Naar school neem ik altijd een extra accu mee zodat ik nooit zonder stroom kom te zitten. Een echte WoWer is op alles voorbereid.
Larpen is voor neppers. Daar kan je niet eens levelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:52 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
En als je computer het niet doet ga je zeker larpen...
Dat gaat wel lukken hoor dankjequote:
Ik heb eraan zitten denken maar dat is toch wel erg zwaar om elke dag mee te nemen. Misschien iets voor in m'n locker.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Handig inderdaad
[ afbeelding ]
LARP is voor losers.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Larpen is voor neppers. Daar kan je niet eens levelen.
Die accu is voor een heftruck. Succes met tillenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb eraan zitten denken maar dat is toch wel erg zwaar om elke dag mee te nemen. Misschien iets voor in m'n locker.
Anyway. Dankzij m'n laptop is het wel mogelijk om op elke locatie te kunnen WoWen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die accu is voor een heftruck. Succes met tillen
Tante Beb en tante Aad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Anyway. Dankzij m'n laptop is het wel mogelijk om op elke locatie te kunnen WoWen.
Zelfs op die verschrikkelijke verjaardag van Tante Beb.
quote:
CoD is tof. evenals Counterstrikequote:
dude wtf was datquote:
Toegang tot internet zou eigenlijk gewoon 18+ moeten zijn. Is toch gewoon triest dat toen ik mezelf hier registreerde TS nog in zijn luier lag te schijtenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Toegang tot internet zou eigenlijk gewoon 18+ moeten zijn. Is toch gewoon triest dat toen ik mezelf hier registreerde TS nog in zijn luier lag te schijten
Ik herken alles behalve die stafquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het treurige is dat ik de staf van die middelste herken omdat ik die op m'n priest had![]()
MOH: AAquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
RL??
Wie zegt dat ik alleen maar singleplayer games speel?
Heb een aantal jaar geleden bijna elke avond Mohaa zitten spelen online.
Maar ik ben afgekicked daar van en genezen verklaart.
HAHAH PWND PK NUB GG HAHAHquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wij doen een stuk vriendelijker tegen elkaar dan jullie hoor.
[..]
Jij hebt een deel van mijn tekst dikgedrukt.
Jamaarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Same here. Maar achteraf ben ik blij dat ik die vrienden 'verloren' ben, had er toch geen fuck aan.
Omfg, jij speelt dus ook nog echt dat je aardig bent?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De echte wereld is niet zo mooi als WoW. IRL ben je meestal toch maar op één plek terwijl je daar zo door verschillende landschappen heen kunt. In het echte leven zijn mensen allemaal chagrijnig terwijl online iedereen ontzettend vriendelijk tegen elkaar is.
Whehe sadness.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beregezellig inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |