Ow en geen idee hoe ik de OP er goed in krijgquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:26 schreef Nebo het volgende:
Zo ik het PS3 Media Server geïnstalleerd, de PS3 staat aan en het programma is opgestart maar geeft aan dat hij mijn PS3 niet kan vinden. Verder ben ik volledig clueless, what's next?
Voor de OP wiki: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/GAM_SCquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ow en geen idee hoe ik de OP er goed in krijg
Moet toch altijd aan andere dingen denken bij PMS-troubles...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:28 schreef Fallen het volgende:
@ Nebo & PMS-troubles:
Kijk eens in je traces... welk netwerk ziet PMS? Het kan zijn dat die een verkeerde interface pakt en/of netwerk.
Same herequote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:34 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Moet toch altijd aan andere dingen denken bij PMS-troubles...
joh...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:34 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Moet toch altijd aan andere dingen denken bij PMS-troubles...
ook niet verkeerdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef Nebo het volgende:
Schijnt een hele degelijke film te zijnIk ben lekker gepest aan het worden door de Joker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:42 schreef Reintji het volgende:![]()
RefreinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
best treurig als ik je spoiler zo lees
I'm not a malefactor, I'm a lagomorph
Want je kan niet bij je ouders langs om ze op te halen!?!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:15 schreef koei het volgende:
Pff, ik heb echt zo'n nergens zin in dag! Heb alleen even een uurtje fahrenheit gespeeld vandaag en dat was het ook wel weer...
En mn hardloopschoenen liggen nog bij mn ouders, dus even hardlopen om wat actiever te worden kan ook niet...
Batman spelen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:23 schreef koei het volgende:
jawel, maar ook daar heb ik eigenlijk geen zin in
Maar ik heb mezelf al vermand en mn oude schoenen aangetrokken. Die wissel ik bij mn ouders om voor mn hardloopschoenen en dan ga ik hardlopend met een omweg terug naar huis en dan moet mijn semi-depressieve bui wel over zijn hoop ik
Okay! Succes!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:23 schreef koei het volgende:
jawel, maar ook daar heb ik eigenlijk geen zin in
Maar ik heb mezelf al vermand en mn oude schoenen aangetrokken. Die wissel ik bij mn ouders om voor mn hardloopschoenen en dan ga ik hardlopend met een omweg terug naar huis en dan moet mijn semi-depressieve bui wel over zijn hoop ik
Je moet het gemiddelde niveau van nuttigheid van je posts omhoog krikken??quote:
Nee, ik speel alleen leuke spellen...quote:
Dan weet je ook een keer hoe mannen zich voelen als ze weer een keer moetenquote:
jij hebt koei gedaan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan weet je ook een keer hoe mannen zich voelen als ze weer een keer moeten
Ik zei mannenquote:
Disjfa de Pisjfaquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:07 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik speel alleen leuke spellen...
En hardlopen + douchen heeft wel iets geholpen! Zo even kijken welke film het straks gaat worden en een hapje eten in de stad! De IRA-film draait helaas al niet meer
Nee, dit is de eerste week van inglorious basterds, dan zit er allemaal irritant volk in de bios. Altijd minimaal een week wachten bij grote titels, dan heb je daar vrijwel geen last meer van. Ben nu naar Pelham 123 geweest, dat was ook wel een prima film!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:18 schreef Misan het volgende:
[..]
Bestaat ook met vlees
oh en ontzettend inglorious bastards kijken!
Zijn super tofquote:
bedoel je die 2 waarvan er 1 in india is gebleven en de ander groot is geworden in engeland?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:26 schreef AQuila360 het volgende:
Wel tof Koei
Doet me denken aan die toffe serie op Discovery (?) dat 2 van die lui ook zo'n wagens bouwen en ook veel ruzie hebben.
Ik ga waarschijnlijk maandag!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:43 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Tarantino heeft het geflikt.
De tering, wat een goede film.
Film was afgelopen, iedereen begon automatisch te klappen.
Kan het je ontzettend aanraden.quote:
Ik ben benieuwd!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan het je ontzettend aanraden.
Film is heel erg onvoorspelbaar. Voor mij de beste Tarantino na Pulp Fiction.
Vrijwel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:59 schreef Edwinuss het volgende:
Christoph Waltz speelt een briljante rol. Brad Pitt speelt ook heel goed, ik zou niet snel iemand anders kunnen bedenken voor deze rol.
Heb je alles van Tarantino gezien trouwens?
anders ik welquote:
4 rooms was geniaal..Vooral het stuk met de grootmeester zelf.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 04:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
anders ik welzelfs 4 rooms heb ik gezien. Niet veel mensen die deze film kennen
ow...quote:Toxiciteit
Cafeïne is behoorlijk giftig. In relatief kleine doses kan het al mensen doden. De mediane dodelijke dosis is voor mensen circa 10 gram[5].
Cafeïne heeft in het lichaam gemiddeld een halfwaardetijd van 4,9 uur, dus wanneer men de dag om 8.00 uur zou beginnen met acht koppen koffie, dan heeft men om 13.00 uur nog steeds het equivalent van vier koppen koffie in het bloed, om 18 uur nog het equivalent van twee koppen en wanneer men gaat (proberen te) slapen is het alsof men net een kop koffie gedronken heeft. Bij rokers gaat het afbreken sneller, in tegenstelling tot zwangere vrouwen, bij wie dit juist veel langer duurt[6].
En ik door mezelfquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:14 schreef Nebo het volgende:
Ik ben net gemasseerd door een bloedmooie fysiotherapeute
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:14 schreef Nebo het volgende:
Ik ben net gemasseerd door een bloedmooie fysiotherapeute
daar ga ik zaterdag met mijn ex naartoequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:43 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Tarantino heeft het geflikt.
De tering, wat een goede film.
Film was afgelopen, iedereen begon automatisch te klappen.
Met je ex?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:59 schreef Misan het volgende:
[..]
daar ga ik zaterdag met mijn ex naartoe
Dat hele album is ook geweldig vind ik, met dit als hoogtepuntquote:
Lennart weet hoe het zit ookal heeft hij een zwaar Lowlands gehad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat hele album is ook geweldig vind ik, met dit als hoogtepunt![]()
![]()
Ik zie er nog steeds extreem vercrackt uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lennart weet hoe het zit ookal heeft hij een zwaar Lowlands gehad.
De amy winehouse look?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zie er nog steeds extreem vercrackt uit
Dat heeft niks met lowlands te maken..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat heeft niks met lowlands te maken..
Word nigga.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
IN DE KOOOOONT!!quote:
Jij had toch ook nooit meer dan 8 pakken kunnen dragen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:12 schreef koei het volgende:
Was ik net bij de Albert Heijn om mijn voorraad dubbelfriss weer aan te vullen met 4 dozen, mag je maximaal 8 pakken per klantAls het opgehouden is met regenen dan nog maar even naar de andere Albert Heijns...
Je kunt toch ook gewoon nog een keer naar dezelfde AH, alsof ze daar zo streng op controlerenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:12 schreef koei het volgende:
Was ik net bij de Albert Heijn om mijn voorraad dubbelfriss weer aan te vullen met 4 dozen, mag je maximaal 8 pakken per klantAls het opgehouden is met regenen dan nog maar even naar de andere Albert Heijns...
of ze inderdaad kunnen bewijzen dat jij niet van een zesling bentquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon nog een keer naar dezelfde AH, alsof ze daar zo streng op controleren
Nouja, deze Albert Heijn had na mijn bezoek ook nog maar 5 pakken staan, die ondertussen ook ruim op zijn denk ik... En ik woon in een blauwe buurt, met op 10 minuten lopen nog 2 Albert Heijns (waren er zelfs 3 in dezelfde straat, maar de kleine is gesloten). En morgen na mn werk even langs de Albert Heijn aan de overkant, dan ben ik wel weer redelijk voorzien denk ik...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon nog een keer naar dezelfde AH, alsof ze daar zo streng op controleren
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:59 schreef Misan het volgende:
[..]
daar ga ik zaterdag met mijn ex naartoe
sterker nog: daar kunnen ze helemaal niks tegen maken. Elke keer als jij de winkel uit loopt nadat je betaald hebt om daarna de winkel weer in te lopen ben je een nieuwe klant voor de AH. Heel simpel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
In dit geval welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:30 schreef koei het volgende:
[..]
exen zijn niet voor niet exen natuurlijk, daar moet je zo ver mogelijk bij uit de buurt blijven heb ik geleerd. Een gelijkwaardige vriendschap met een ex binnen een jaar na het uitgaan van de relatie is onmogelijk. Daarvoor moet je eerst allebei een nieuwe vriend(in) hebben waarbij de ex schril afsteekt.
Tot zover het advies van Dr. koei waar je toch niet naar zal luisteren
hier ligt hij niet, maar ik help je wel een keer zoekenquote:
Zie je in Biddinghuizen om 7u?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
hier ligt hij niet, maar ik help je wel een keer zoeken
Bij mijn supermarkt werden mensen bij zulke acties wel gewoon geweigerd. Een tweede keer werd nog door de vingers gezien, maar bij een derde keer hadden ze pech en moesten ze maar iemand anders zoeken om af te komen rekenen. Maar goed, de dubbelfriss was ook bijna op, als ze er nog veel hadden staan was ik nog wel een keer naar binnen gegaan!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
sterker nog: daar kunnen ze helemaal niks tegen maken. Elke keer als jij de winkel uit loopt nadat je betaald hebt om daarna de winkel weer in te lopen ben je een nieuwe klant voor de AH. Heel simpel.
Ik weet nog toen ik voor de C1000 werkte en je max 3 kratten per klant gelden. Omdat er die actie was van hoe verder nederland op het EK kwam hoe meer korting. Mensen gingen met veel meer kratten naar de kassa. Mijn werkgever zei dan ook: wat heeft het voor zin, anders lopen ze toch meerdere malen de supermarkt in en uit. Dus voortaan niet naar een andere supermarkt, gewoon weer naar binnen lopen
Het nadeel hiervan vind ik dat ik te snel nog een glas neem , want ach ik heb nog genoegquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:57 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben nu in het bezit van 4x8 pakken dubelfriss, in totaal 48 liter frisse fruitdrank dus! Daar moet ik het wel weer een paar maanden mee uit kunnen houden tot de volgende aanbieding!
Je bespaart er een paar euro mee?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:57 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben nu in het bezit van 4x8 pakken dubelfriss, in totaal 48 liter frisse fruitdrank dus! Daar moet ik het wel weer een paar maanden mee uit kunnen houden tot de volgende aanbieding!
hamsterweken bij AH, heb ook tien pakken gehaaldquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:57 schreef koei het volgende:
You are so rightquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:30 schreef koei het volgende:
[..]
exen zijn niet voor niet exen natuurlijk, daar moet je zo ver mogelijk bij uit de buurt blijven heb ik geleerd. Een gelijkwaardige vriendschap met een ex binnen een jaar na het uitgaan van de relatie is onmogelijk. Daarvoor moet je eerst allebei een nieuwe vriend(in) hebben waarbij de ex schril afsteekt.
Tot zover het advies van Dr. koei waar je toch niet naar zal luisteren
Dat is pet.... badam tsssjquote:
Ik heb vandaag in totaal 32 euro bespaart (had naast dubbelfriss ook nog een heel aantal pakken kattenbrokken, pizza's, bietjes en appeltaartyoghurt uit de aanbieding en bij de kruidvat ook nog deo)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bespaart er een paar euro mee?
Was er na 5 minuten klaar mee...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:49 schreef Reintji het volgende:
[..]
Moi![]()
Ohja, had ik al gezegd dat ik klaar was met AC.. Ben er een beetje scheel van
Ik iets langer, na 20 minuutjes ongeveerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:51 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Was er na 5 minuten klaar mee...
Nee, ik heb van NYKO een echt pistool achtig iets gehad met echte trekker en reload-dingetje. Die van Zelda vond ik te lelijk om in huis te halenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:48 schreef Reintji het volgende:
Had je die nog niet Koei (dat Zelda ding)
Daarom ga ik dus niet lid worden van een studenten verenging, heb echt geen zin in dat soort onzin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:23 schreef Gamer_V het volgende:
(als ik verhalen hoor van mensen die 7 uur moeten stilstaan en voor zich uit moeten staren, heb ik het goed getroffen)
Op de hogeschool van amsterdam mochten studenten verenigingen geen ontgroeningen hebben, dat is dus alleen lid worden en klaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:27 schreef RitseB het volgende:
[..]
Daarom ga ik dus niet lid worden van een studenten verenging, heb echt geen zin in dat soort onzin.
mijn vereniging ging altijd met ze wintersporten, ben ook een paar keer in de sociëteit geweest daarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:23 schreef Gamer_V het volgende:
UMTC. Kleinste vereniging van Utrecht, met zo'n 300 leden. Sinds 2002 niet echt een ontgroening meer, maar een introductie. Wat nog steeds redelijk zwaar was, maar wel dan wel leuk.
(als ik verhalen hoor van mensen die 7 uur moeten stilstaan en voor zich uit moeten staren, heb ik het goed getroffen)
angst die voornamelijk in je hoofd bestaat, als je eenmaal een ontgroening ondergaat dan is het achteraf gezien één van de mooiste momenten uit je leven geweestquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:27 schreef RitseB het volgende:
[..]
Daarom ga ik dus niet lid worden van een studenten verenging, heb echt geen zin in dat soort onzin.
die regel heb ik nog nooit voorbij horen komen (en ja, wij waren ook gelieerd aan de HvA)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:31 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Op de hogeschool van amsterdam mochten studenten verenigingen geen ontgroeningen hebben, dat is dus alleen lid worden en klaar
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:11 schreef koei het volgende:
Ontgroeningen mogen nergens meer, die heten tegenwoordig gewoon kennismakingstijd maar er gebeurt hetzelfdeMaar goed, totaal geen behoefte gehad daaraan. Ik had een studiegenoot die eerst een jaar in Delft had gestudeerd, had in dat jaar ruim 3.000 euro uitgegeven aan verplichte verticale borrels waarbij je voor oudere jaars moet betalen om vervolgens nadat hij halverwege het jaar gestopt was met zijn studie niks meer van iets of iemand te horen.
Nee, doe mij dan toch maar mijn scoutingclubje en studievereniging. Dat is ook deels gezellig samen drinken, maar daarnaast doe je ook nog daadwerkelijk iets en het gehalte ballen ligt daar een flink stuk lager.
Maar leuk dat jij het leuk vindt hoor Vicky! Maar let wel een beetje op, de PS3 slim is nog niet te koop (en is te lelijk om uberhaupt geld aan uit te geven...)
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:24 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, en overhemden en idd geen aftandse t-shirts als je dat bedoelt
met een ketting kun je je kraag nog zo ver omhoog zetten, maar dan blijf je gewoon een kamper/tokkie/boertjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:27 schreef AQuila360 het volgende:
Polo's![]()
Ik heb die vaak aan maar niet het kraagje omhoog dus dan is het geen Bal
Bij polo's mogen het kraagje wel omhoog, maar bij overhemdenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:27 schreef AQuila360 het volgende:
Polo's![]()
Ik heb die vaak aan maar niet het kraagje omhoog dus dan is het geen Bal
polo en kraagje omhoog dan ben je in mijn ogen gewoon een tokkiequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bij polo's mogen het kraagje wel omhoog, maar bij overhemden
Een kettingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:30 schreef Misan het volgende:
[..]
met een ketting kun je je kraag nog zo ver omhoog zetten, maar dan blijf je gewoon een kamper/tokkie/boertje
ik ben zo blij dat ik niet kan fietsenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef Fallen het volgende:
Gadver de gadver... ik geloof niet dat ik ooit zo doorweekt op de fiets heb gezeten. Wat een wolkbreuk....
Hopelijk kan ik m'n telefoon nog redden van de verdrinkingsdood...
Jij blijft altijd een tokkiequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een ketting![]()
En ED dat mag niet manMijn polo's zijn ook te mooi daarvoor
Ik was net op tijd thuis gelukkigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef Fallen het volgende:
Gadver de gadver... ik geloof niet dat ik ooit zo doorweekt op de fiets heb gezeten. Wat een wolkbreuk....
Hopelijk kan ik m'n telefoon nog redden van de verdrinkingsdood...
op die foto die edje meerdere malen gepost heeft had je toch echt een ketting omquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een ketting![]()
En ED dat mag niet manMijn polo's zijn ook te mooi daarvoor
pauperquote:
\quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:36 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat ik niet kan fietsen
aw...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:39 schreef koei het volgende:
[..]
Ik was net op tijd thuis gelukkigMn kat was net wel helemaal in paniek van de harde wind en onweer, die heeft zich in het kiertje tussen mij en de leuning verstopt
Doe niet zo hyper over je clubje dudequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:43 schreef Gamer_V het volgende:
Lilles, er zijn zeven verschillende verenigingen in Utrecht. Om te zeggen dat ze allemaal uit voornamelijk ballen bestaan, en de daarbij bohorende ontgroeningen zijn gewoon vooroordelen. Het zijn er hoogstens 4 daarvan.
De resterende bestaan uit alto's en christenfundi's. Ben er nog niet helemaal achter wat mijn vereniging is, en objectief kan ik er natuurlijk niet meer over zijn, maar bal is het niet.
Maar ik kan natuurlijk op dezelfde manier negatief doen over scouting. Ga jij maar lekker de hele dag knopen leggen. Ga ik lekker met een groepje mensen die ik goed heb leren kennen tijdens een paar dagen iets (lichtelijks, in mijn geval) zwaars gedaan te hebben een biertje drinken en andere gezellige dingen doen. Zonder dat ik bejaarde moet helpen oversteken.
Omdat je ballerig praat, qua stem maar ook wat je zegt. Het woord feuten gebruiken is al genoeg.quote:
Hyper over mijn clubjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe niet zo hyper over je clubje dude![]()
Wat Koei doet is wel goed die doet iets voor de maatschappij weet je wel
Wat voor andere gezellige dingen ga je doen dan? Dingen die je ook met zelf gekozen vrienden had kunnen doen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:43 schreef Gamer_V het volgende:
Lilles, er zijn zeven verschillende verenigingen in Utrecht. Om te zeggen dat ze allemaal uit voornamelijk ballen bestaan, en de daarbij bohorende ontgroeningen zijn gewoon vooroordelen. Het zijn er hoogstens 4 daarvan.
De resterende bestaan uit alto's en christenfundi's. Ben er nog niet helemaal achter wat mijn vereniging is, en objectief kan ik er natuurlijk niet meer over zijn, maar bal is het niet.
Maar ik kan natuurlijk op dezelfde manier negatief doen over scouting. Ga jij maar lekker de hele dag knopen leggen. Ga ik lekker met een groepje mensen die ik goed heb leren kennen tijdens een paar dagen iets (lichtelijks, in mijn geval) zwaars gedaan te hebben een biertje drinken en andere gezellige dingen doen. Zonder dat ik bejaarde moet helpen oversteken.
Oeh, zonder poloquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:49 schreef Fallen het volgende:
Veel plezier met de bal / niet-bal discussie...
Ik ga (zonder polo) lekker onderuitgezakt met een biertje True Blood kijken...
Later!
Ja, scouting is natuurlijk ook geen clubje waardoor je een toevallige selectie mensen leert kennen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:50 schreef koei het volgende:
[..]
Wat voor andere gezellige dingen ga je doen dan? Dingen die je ook met zelf gekozen vrienden had kunnen doen?![]()
Ik neem alles terug! Lievquote:En je beeld van scouting is helemaal verkeerd natuurlijk! Wij helpen geen bejaarden oversteken, maar zetten slakjes overeind in het bos en vangen kikkervisjes om ze uit te laten groeien tot stevige volwassen kikkers!
Net zoals de meerderheid van studentenverenigingen? In Utrecht komen er gemiddeld meer vrouwen bij verenigingen dan mannen, bepaalde voordelen!quote:En scouting is mannen en vrouwen gemengd, wat ook bepaalde voordelen heeft...
Nee maar bedoel laat het rusten dude het is goed als je er bij zit maar het is geen weg naar verlossing o.i.d.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hyper over mijn clubjeIk geef zelfs toe dat ik er niet objectief over kan zijn, en ik kraak ze allemaal af. Maar dat is geen reden om niet tegen een stel domme vooroordelen in te gaan met wat domme tegenvooroordelen als voorbeeld.
Leer begrijpend lezen.
Kan je me even aanwijzen waar ik dat beweerd heb?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee maar bedoel laat het rusten dude het is goed als je er bij zit maar het is geen weg naar verlossing o.i.d.
Ik heb het helemaal niet gelezenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:56 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Kan je me even aanwijzen waar ik dat beweerd heb?
Ik vertelde alleen dat ik een leuke tijd heb gehadmaar blijkbaar dragen die klaagbaakdiscussies over verenigingen ook goed over naar GAM
Ik was even vergeten dat je Aquila was. Sorry!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet gelezenIk doe maar wat joh
Je weet toch Vquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:00 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat je Aquila was. Sorry!
Die selectie gaat binnen scouting wel wat strenger. Daar begin je op je 6 ~ 10e met 25 anderen waarmee je met een paar goede vriendschap sluit en afhankelijk van hoe goed dat klikt blijf je langer lid, want dan is het gezellig. Je hebt een jarenlange geschiedenis samen over het algemeen wat voor een goede band zorgt (wat jij afgelopen week hebt meegemaakt, maken wij elk jaar minimaal 1 keer mee...). Maar op zich heb je wel gelijk, elk clubje trekt zijn eigen type mensen aan. Ik ben alleen niet van het studentikoze type maar meer het rauwdauwertype. Automatisch ga ik dan ook liever met die soort mensen om die ik bij mijn clubje vind, net als jij jouw soort mensen bij jouw clubje vindt. Alleen vind je diezelfde soort mensen ook bij studieverenigingen, alleen dan vrijblijvender (en naar mijn idee ook beter).quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:52 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, scouting is natuurlijk ook geen clubje waardoor je een toevallige selectie mensen leert kennen.
quote:Ik neem alles terug! LievKnuffel?
Hetzelfde geldt voor scouting (helaasquote:Net zoals de meerderheid van studentenverenigingen? In Utrecht komen er gemiddeld meer vrouwen bij verenigingen dan mannen, bepaalde voordelen!![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:47 schreef koei het volgende:
[..]
Omdat je ballerig praat, qua stem maar ook wat je zegt. Het woord feuten gebruiken is al genoeg.
Maar je bent wel mijn favoriete bal hoor
je kunt via je studentenvereniging wel een kamer regelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:22 schreef Gamer_V het volgende:
Oh, en wil je me alsjeblieft Vincent noemen? Geef ik je een knuffel bij de volgende meet. Of juist niet, wat jij wil!.
nee maar die weten wel dat er mensen hun kamer uitgaan en de wegen hoe je makkelijk aan een kamer komtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:24 schreef Gamer_V het volgende:
Nee, het is dus de kleinste. 300 man. Vrij zeker dat ze geen dispuutshuizen hebben.
Er zitten krakers inquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:50 schreef Nebo het volgende:
Zo ik heb mijn vrijdagavond/nacht doorgebracht in een kraakpand bij een stel hippies. Best wel goed geregeld daar, met 13 mensen gewoon een heel kantoorgebouw tot hun beschikking inclusief complete bedrijfskeuken en dergelijke. De eigenaar krijgt het in de huidige situatie toch voorlopig niet verhuurd dus ze zitten er wel goed. (maar toch is het niet mijn ding, tenzij je er verstoppertje of laserquest gaat spelen)
Nee, ze kraken het. Maar dat recht hebben ze zolang de eigenaar er geen nieuwe, concrete bestemming voor heeft en het pand al lang leeg staat. Het is heel wazig en ik begrijp het ook pas sinds gisteren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:13 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Er zitten krakers in
maar zal wel anti-kraak zijn?
Weet je nou al wel welk model het is?!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:36 schreef koei het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoonAlleen moet ik over vijf minuten naar mn werk dus geen tijd om 'm uit te pakken en uit te proberen
quote:
zie je! ketting!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:27 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
AQuila,
Wie is dat gedrocht van een kind helemaal rechts van je. Je bent wel een hustler. Met 3 meisjes lekker chillen in die gebouwtje en lekker dansjes doen.
Niksquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:37 schreef Fallen het volgende:
Wat is er mis met een ketting?
(okay, ik draag die dan ook nooit boven m'n kleding)
Sjeees... wat een pokke herrie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:52 schreef Reintji het volgende:
Is het de goeie goud broeder? Deze ketting?
Koop Shadow Complex eens, it's aaawweeesooomeeequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:52 schreef Reintji het volgende:
Ik heb denk ik wel 20 albums in m'n "nog te beluisteren" map staanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:46 schreef Reintji het volgende:
Ed, je moet die mixtape Extravaganza deel 2, 2009 met Gino even van topnotch afhalen. Ies lachen (en best aardige nummers)
Je weet tochquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:27 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
AQuila,
Wie is dat gedrocht van een kind helemaal rechts van je. Je bent wel een hustler. Met 3 meisjes lekker chillen in die gebouwtje en lekker dansjes doen.
Dus je bent 1 van die meisjesquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je weet toch![]()
En die helemaal rechts ken ik (gelukkig) niet
Rechts voor mij op die foto dudequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dus je bent 1 van die meisjes?
Je stuurde me onlangs ook een voice message op de 360, Maar ik kon het niet verstaan
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rechts voor mij op die foto dude![]()
Maar als je er zo naar kijkt dan links idd
Wat een tyfus herrie zeg, daarom hou ik dus meestal niet van nederhopquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:52 schreef Reintji het volgende:
Als ik aan Nederhop denk dan denk ik aan Yes-R en die gang.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat een tyfus herrie zeg, daarom hou ik dus meestal niet van nederhop
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:14 schreef AQuila360 het volgende:
In zo'n games blad stond een advertentie van FUEL met zo'n aanbeveling van Fok! Games
Als ik aan nederhop denk moet ik denken aan Opgezwolle, typhoonquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik aan Nederhop denk dan denk ik aan Yes-R en die gang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Dat rijmtquote:
Ja, dat staat op het doosje gelukkig! Een Samsung Jet S 8000quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Weet je nou al wel welk model het is?!![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:00 schreef lkb9000 het volgende:
shadow complex is toffer dan boeken dus dat moet je zeker doen!
Wat ga je studeren ookalweer?
Jij en bedrijfsadministratiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ik ga bedrijfsadministratie doen, ik wil eigenlijk zo snel mogelijk naar het HBO. En dat kan op deze manier, ik kan binnen 2 jaar op het HBO zitten omdat er "afspraken" zijn tussen een aantal scholen.
Ik ga nu dus BBL op het MBO doen.
Ik heb gewoon geen zin om 5 dagen per weer in de schoolbanken te zitten en daarnaast nog een schijtbaantje te hebben wat niet verdient. Dus nu heb ik gekozen om 4 dagen te werken en 1 dag school.
En in het weekend lekker naar de kanker.
Binnen 2 jaar HBO is wel nice, maar wat wil daarna gaan doenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ik ga bedrijfsadministratie doen, ik wil eigenlijk zo snel mogelijk naar het HBO. En dat kan op deze manier, ik kan binnen 2 jaar op het HBO zitten omdat er "afspraken" zijn tussen een aantal scholen.
Ik ga nu dus BBL op het MBO doen.
Ik heb gewoon geen zin om 5 dagen per weer in de schoolbanken te zitten en daarnaast nog een schijtbaantje te hebben wat niet verdient. Dus nu heb ik gekozen om 4 dagen te werken en 1 dag school.
En in het weekend lekker naar de kanker.
Masturberen, bier drinken en kut roepenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
Binnen 2 jaar HBO is wel nice, maar wat wil daarna gaan doen
Ja, dat is inderdaad wel het niveau dat je hebt als je aan een HBO opleiding gaat beginnenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Masturberen, bier drinken en kut roepen
Lijkt me niets voor jou dat is allesquote:
Okquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lijkt me niets voor jou dat is alles
Genoeg om te weten dat het nix voor je isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ok
Maar je kent me ook niet zo goed
Ach, jij doet ook een of andere boekhoudstudie, dat klinkt nou ook niet echt als een perfecte matchquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat het nix voor je is
quote:
Ik vond de demo trouwens behoorlijk buggy, veel geluidssamples die bleven hangen en zulks.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:30 schreef lkb9000 het volgende:
Dat laatste proving grounds level van shadow complex, jezus christuswat een fenomenale game
Heb er nu minstens 20uur inzitten en ik ben 1bug tegengekomen (naast de demo cheat bug).quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond de demo trouwens behoorlijk buggy, veel geluidssamples die bleven hangen en zulks.
Ik heb ook eerst bedrijfsadministratie gedaan en daarna bij verzekeraar gewerkt en nu doe ik accountancy.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:07 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, jij doet ook een of andere boekhoudstudie, dat klinkt nou ook niet echt als een perfecte match
Maar goed, tijd voor andere dingen!
Tijdens de introductie van mijn studievereniging vorig jaar heb ik gewoon goed kunnen slapen. Er waren zelfs bedden!quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:29 schreef Nebo het volgende:
Tijd om te pitten, dit wordt de laatste goede nachtrust voor mijn introductie-week
Brak broertjequote:Op zondag 30 augustus 2009 11:30 schreef Poit het volgende:
mogguh..
Goed dat je het zegt, dan hoef ik het ook niet te kijkenquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, dan hoef ik het ook niet te kijken
Ik weet niet hoe lang het duurt, met het zou dus zonde van mijn tijd zijn...quote:
Naja, kijk maar. Hij zegt dat hij ban buiten niet een meisje is, maar van binnen wel. Wat een triest figuurquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang het duurt, met het zou dus zonde van mijn tijd zijn...
sommige mensen hebben daar heel veel problemen meequote:Op zondag 30 augustus 2009 12:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Naja, kijk maar. Hij zegt dat hij ban buiten niet een meisje is, maar van binnen wel. Wat een triest figuur
Maar deze is er trots op.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:43 schreef Misan het volgende:
[..]
sommige mensen hebben daar heel veel problemen mee
Ik ga er dinsdag heen. Heb na lang zeuren van zijn kant eindelijk een date met een collega van me waarmee ik een haat/liefde relatie heb, dus ben heel benieuwd hoe het gaat wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:34 schreef Misan het volgende:
Vandaag naar Inglorious Bastards geweesteindelijk weer eens een WO2-film die niet gebaseerd is op een waargebeurd verhaal!
Ehm, volgens mij had Misan het gewoon over zichzelf hoor...quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik moest het ff opzoeken maar we hebben het gewoon over deze jankerd:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:39 schreef koei het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij had Misan het gewoon over zichzelf hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |